Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE


Detaliu pentru invitatia numarul 319733
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL PUBLIC DE ASISTENTA SOCIALA TURDA
Numar invitatie: 319733/27.01.2012
Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC DE ASISTENTA SOCIALA TURDACod fiscal: 17439788, Adresa: str.dacia, nr. 1, Turda, Telefon: 0264317137, Fax: 0264317136
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.dacia, nr. 1, Turda, Romania, cod postal: 401149, telefon: +40 264317137, fax: +40 264317136, persoana de contact: levente miko
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIONAREA DE PRODUSE ALIMENTARE pentru SPAS-CANTINA DE AJUTOR SOCIAL TURDA: Produse lactate si Produse de origine animala, carne si produse din carne
II.1.6) CPV: 15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 207, 700.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul are obligatia de a constitui garantia de participare in cuantum de: Pentru Lotul nr.1=580 lei; Lotul nr.2=1500 lei;Garantia de participare va avea o perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei-90 de zile.Modul de constituire : I.printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original avand perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei..II.ordin de plata, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (in contul IBAN RO13TREZ2195006 XXX001475 deschis la Trezoreria Turda);III.prin depunerea la casieria autoritatii contractantea unei sume in numerar.Cod fiscal al autoritatii contractante: 17439788.IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a garantiei de participare.Nota: Dovada constituirii garantiei de participare va insoti oferta ;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69/1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Pers. cu functie de decizie din cadrul aut contr.: Tudor Stefanie-Primar Mun. Turda, Napau Denisa-dir.ex SPAS Turda, Maria Balahura-dir.adj SPAS Turda, Petrideanu Calin-cons.jur., Popa Maria-sef cantina, Miko Levente-cons.jur., Peter Mirela-mag., Calina Nicoleta-ref.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalentNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-Declaratia va fi insotita de Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilorexigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (pentru persoane fizice si juridice), inclusivcele locale(pentru persoane juridice) care vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele : DGFP a judetului, Consiliul local sub forma de formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, in oricare dintre urmatoarele forme : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea » conform cu originalul ». -Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.-Certificat (declaratia) de conformitate ? emis de catre furnizor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competentela data de 30.06.2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.-Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. (Formular nr. C1), 2.- Autorizatia sanitara de functionare, 3.-Certificat (declaratia)de conformitate produs
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.02.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.01.2012 14:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer