Achizitie publica - CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE
Detaliu pentru invitatia numarul 342132
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342132/29.01.2013
Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC DE ASISTENTA SOCIALA TURDACod fiscal: 17439788, Adresa: str.dacia, nr. 1, Turda, Telefon: 0264317137, Fax: 0264317136
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de produse alimentare pentru Cantina de ajutor social Turda
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 441, 532 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul are obligatia de a constitui garantia de participare in cuantum de: Pentru Lotul nr.1=551 lei; Lotul nr.2= 968 lei;Lotul nr.3=565 lei;Lotul nr.4= 708 lei;Lotul nr.5=539 lei;Lotul nr.6=95 lei;Lotul nr.7= 990 lei;Garantia de participare va avea o perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei-90 de zile.Modul de constituire : I.printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original avand perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei..II.ordin de plata, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (in contul IBAN RO13TREZ2195006 XXX001475 deschis la Trezoreria Turda);III. prin depunerea la casieria autoritatiicontractante a unei sume in numerar.Cod fiscal al autoritatii contractante: 17439788.IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a garantiei de participare.Nota: Dovada constituirii garantiei de participare va insoti oferta si trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor ;.In cazul in care garantia de participare este constituita in euro, echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69/1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Pers. cu functie de decizie din cadrul aut contr.: Tudor Stefanie-Primar Mun. Turda, Napau Denisa-dir.SPAS Turda, Maria Balahura-dir.adj SPAS Turda, Badita Gentiana- CFP SPAS Turda, Petrideanu Calin-cons.jur., Popa Maria-sef cantina, Miko Levente-cons.jur., Peter Mirela-mag., Herculea Leontina-cons.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-Declaratia va fi insotita de Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat(pentru persoane fizice si juridice), inclusiv cele locale(pentru persoane juridice) care vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele : DGFP a judetului, Consiliul local sub forma de formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, in oricare dintre urmatoarele forme : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea » conform cu originalul ». -Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.-Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestiadin urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. (Formular nr. C1), 3.-Certificat (declaratia)de conformitate produsPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.01.2013 11:54