Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE


Detaliu pentru invitatia numarul 347763
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL LUPENI
Numar invitatie: 347763/31.05.2013
Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL LUPENICod fiscal: 4375054, Adresa: STR, PADURARILOR NR.2, JUD. HUNEDOARA, Lupeni, Telefon: 0254/560650, Fax: 0254/560307
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR, PADURARILOR NR.2, JUD. HUNEDOARA, Lupeni, Romania, cod postal: 335600, telefon: +4 0254560650, fax: +4 0254560307, persoana de contact: NEAMTU DORU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Spitalului Mun.Lupeni - STR, PADURARILOR NR.2, JUD. HUNEDOARA, Lupeni
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea estimata minima- 103627.36 lei a intervalului prezentat la sect.II.2.1.- reprezinta valoarea estimata a procedurii( in functie de care se vor elabora si evalua ofertele) pana la 31 decembrie 2013, iar valoarea maxima - 155441.04 lei -reprezinta valoarea estimata globala, ce cuprinde si valoarea posibilelor suplimentarilor.conform obligatiei prevazuta la art.6, alin.(3). lit.b) din HG nr.925/2006 actualizat, precizam ca, suplimentarea cantitatilor este conditionata de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.Optiuni: se vor aplica prevederile art. 6 din H.G. nr. 925/2006
II.1.6) CPV: 15813000-0 - Alimente pentru micul dejun (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 103, 627.36 - 155, 441.04 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
avand in vedere ca este o achizitie pe loturi iar cuantumul se aplica la valoarea estimate minima a fiecarui lot in parte, garantia de participare este calculata pt.fiecare lot, a se lua in considerare Anexa B privind loturile.Pentru o evaluare ?i raportare unitare ale cuantumului aferent garan?iei de participare, men?ionam faptul ca echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. ? perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor? Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original;? Cont RO30 TREZ 3685 006X XX00 2504 Trezoreria Petrosani? Dovada constituirii garantiei de participare, va fi pusa la vedere, intr-un plic separat de documentatia de atribuire si inscriptionat?Garanatie de participare?.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pt. Participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse ca inacceptabile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara-scrisoare de garantie bancara; b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari; c) virament bancar, prin ordin de plata vizat de banca, in contul spitalului deschis la Trezoreria Petrosani, RO30 TREZ 3685 006X XX00 2504;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006- prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. - prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiilede plata exigibile catre bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.- prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare.Consiliul director al spitalului : Manager Dr. Doru Neamtu, Director medical Dr. Georgeta Stanoiu, Director Financiar Contabil Ec. Simona Patalita, Sef Birou ATA Ing.Pusa Miclea;membrii comisiei de evaluare: ec.cioflica remina, ec.lazar dan cristian, as.med.hotea alin, sing.hotea narcisaDocumentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot depun/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Astfel documentele intocmite/emise de catre ofertant (respective formularele) cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractului de furnizare se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i), iar celelate documente emise de alte autoritati pot fi prezentate in una din formele original/copie legalizata/copie conform cu originalul? conf.art.5, alin.(1) din Ordinul ANRMAP nr.509/2011.Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restantela data de 25 a lunii anterioare celei in care se depun ofertele catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse, exceptie facand acei ce prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre org competente in domeniu, conf. art.9, alin.(1) din Ordinul ANRMAP nr.509/2011.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnariicontractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa faptul ca ofertantul are inscrise in domeniile de activitate, activitatea ce face obiectul prezentei proceduri. Obiectul contractului de achizitie publica trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru persoanele juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, sa contina informatii reale/actuale de data depunerii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertatePentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor.Nota: Persoanele fizice vor prezenta Autorizatia de functionare PF - in copie cu specificatia ?conform cu originalul?.Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie, semnate si cumentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana, dupa caz, din care sa reiasa faptul ca ofertantul are inscrise in domeniile de activitate, activitatile ce fac obiectul prezentei proceduri, t. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: fisa de inf.generale din care sa reiasacifra de afaceripe ultimii trei aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI DE PRODUSE IN ULTIMII 3 ANI Cerinta nr. 1 - Certificat ISO 9001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2013 14:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer