Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE Clasificare CPV GENERAL : 15800000-6


Detaliu pentru invitatia numarul 327291
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Municipal " DR. AUREL TULBURE"
Numar invitatie: 327291/18.05.2012
Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE Clasificare CPV GENERAL :15800000-6
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal " DR. AUREL TULBURE"Cod fiscal: 4384389, Adresa: Fagaras , Ghioceilor Nr. 1, Fagaras, Telefon: 0268/212522 ; 212523, Fax: 0268/211665
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAPsite-ul www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE Clasificare CPV GENERAL :15800000-6
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE Clasificare CPV GENERAL :15800000-6
II.1.6) CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 349, 202.52 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
? cuantumul garantiei de participare -este de 2% din valoarea estimata-a se vedea anexa B. ? perioada de valabilitate a garantiei de participare : - ?este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei?. - modalitatea de constituire : -potrivit art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. - De preferat garantia de participare va fie emisa de catre o banca din Romania. In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr.346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: -5 % din pretul contractului fara TVA -Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art. 90 alin.1) din HG 925/2006. De preferat garantia de buna executie va fie emisa de catre o banca din Romania
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate-Declaratie privind eligibilitateaSolicitat Formularul 12 A ?privind neincadrarea in art.180 /O.U.G. nr. 34/2006 din sectiunea Formulare .-Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul.SE DEPUNE SUB FORMA SCANATA IN SEAP, SEMNAT SI STAMPILAT CU MENTIUNEA?CONFORM CU ORIGINALUL? (SE UTILIZEAZA CU SEMNATURA ELECTRONICA EXTINSA SI NECRIPTATA).Formularul 12 B?privind neincadrarea in art.181 /O.U.G. nr. 34/2006 din sectiunea Formulare .Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 lit a), c) si d) vor fi prezentate obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul.SE DEPUNE SUB FORMA SCANATA IN SEAP, SEMNAT SI STAMPILAT CU MENTIUNEA?CONFORM CU ORIGINALUL? (SE UTILIZEAZA CU SEMNATURA ELECTRONICA EXTINSA SI NECRIPTATA).-Declaratia privind calitatea de participant la proceduraCompletare formular NR.3 , anexat - Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura.SE DEPUNE SUB FORMA SCANATA IN SEAP, SEMNAT SI STAMPILAT CU MENTIUNEA?CONFORM CU ORIGINALUL? (SE UTILIZEAZA SEMNATURA ELECTRONICA, EXTINSA SI NECRIPTATA)-Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta .Completare formular NR.4 , anexat - Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSE DEPUNE SUB FORMA SCANATA IN SEAP, SEMNAT SI STAMPILAT CU MENTIUNEA?CONFORM CU ORIGINALUL? (SE UTILIZEAZA CU SEMNATURA ELECTRONICA EXTINSA SI NECRIPTATA).-Declaratie pe proprie raspundere privind conflictul de interese.Declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul declara neincadrarea in art 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Formular nr.6-din sectiunea Formulare.SE DEPUNE SUB FORMA SCANATA IN SEAP, SEMNAT SI STAMPILAT CU MENTIUNEA?CONFORM CU ORIGINALUL? (SE UTILIZEAZA CU SEMNATURA ELECTRONICA EXTINSA SI NECRIPTATA).Persoanele implicate in procesul de organizare, derulare si finalizarea procedurii de atribuire la nivelul cerintei privind declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederea art. 69 ind 1 din OUG 34/2006 sunt : Manager-Ec. Ghetea Laurean Catalin, director fin.-contabil-Ec. Toaca Cristina, director medical dr. Grigorita Constantin , As. Ispas Eugenia, Ramba Marioara, Jr. Demeter Cristina, Costea Mihaela, Balan Laura, Motoc Aurora. CERTIFICAT CONSTATATORemis de ONRC -Sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. SE DEPUNE SUB FORMA SCANATA IN SEAP, SEMNAT SI STAMPILAT CU MENTIUNEA?CONFORM CU ORIGINALUL? (SE UTILIZEAZA SEMNATURA ELECTRONICA, EXTINSA SI NECRIPTATA)- In cazul in care autoritatea contractanta are dubii in ceea ce priveste un act in copie depus de participanti la procedura , aceasta are dreptul de a solicita originalul sau o copie legalizata .SE DEPUNE SUB FORMA SCANATA IN SEAP, SEMNAT SI STAMPILAT CU MENTIUNEA?CONFORM CU ORIGINALUL? (SE UTILIZEAZA SEMNATURA ELECTRONICA)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceriSe solicita Cifra de Afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani (fara a fi luat in considerare anul in curs) SE DEPUNE SUB FORMA SCANATA IN SEAP, SEMNAT SI STAMPILAT CU MENTIUNEA?CONFORM CU ORIGINALUL? (SE UTILIZEAZA SEMNATURA ELECTRONICA, EXTINSA SI NECRIPTATA), Bilant contabil Solicitat-situatia financiara aferenta lunii decembrie-2010 vizata si inregistrata la organele competente si balanta lunii decembrie 2011 . SE DEPUNE SUB FORMA SCANATA IN SEAP, SEMNAT SI STAMPILAT CU MENTIUNEA?CONFORM CU ORIGINALUL? (SE UTILIZEAZA SEMNATURA ELECTRONICA, EXTINSA SI NECRIPTATA)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principale livrari de produse in ultimii 3 aniFormular nr.12 D si anexa SE DEPUNE SUB FORMA SCANATA IN SEAP, SEMNAT SI STAMPILAT CU MENTIUNEA?CONFORM CU ORIGINALUL? (SE UTILIZEAZA SEMNATURA ELECTRONICA, EXTINSA SI NECRIPTATA), Standarde de asigurarea calitatii -(certificat de calitate sau conformitate al produsului)certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante;cf. Art 188, alin d)din OUG 34/2006(certificat de calitate sau conformitate al produsului) SE DEPUNE SUB FORMA SCANATA IN SEAP, SEMNAT SI STAMPILAT CU MENTIUNEA?CONFORM CU ORIGINALUL? (SE UTILIZEAZA SEMNATURA ELECTRONICA, EXTINSA SI NECRIPTATA)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire se gaseste sub forma unui fisier electronic incarcat pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.05.2012 08:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer