Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare produse alimentare, dulciuri si plante aromatice


Anunt de atribuire numarul 171936/09.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI MARAMURES
Adresa: STR. BANATULUI NR. 1 BAIA MARE, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430353, Maramures, Romania, Email: [email protected], Tel.: +40 262278975, Fax: +40 262228322
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI SI PROCEDURA
II.1) Denumire contract Contract de furnizare produse alimentare, dulciuri si plante aromatice
II.2) Obiectul contractului 1. Autoritatea contractanta va incheia un acord cadru pe o perioada de12luni, in urma aplicarii procedurii CERERE DE OFERTA cu un singuroperator ecomonic Contractul subsecvent nr.2 se va incheia dupa criteriul , , pretul cel mai scazut?solictand operatorului prin intermediul SEAP completarea ofertei in functie de necesitati2. Caracteristicile tehnice raman nemodificate pe toata durata acordului cadru.3 .Ofertantii vor depune oferta pentru toate produsele din caietul de sarcini.4. Cantitatile minime si maxime care ar putea fi achizitionate pe durata acordului cadru sant prevazute in anexa 1 a caietului de sarcini5.Cantitatile de produse care vor fi achizitionate in cadrul primului contract subsecvent sunt prevazute in anexa 1 (cantitate minima) a caietului de sarcini, functie de nevoile reale si de bugetul alocat pe perioada respectiva6.Calendarul estimativ al incheierii contractelor subsecvente: august2013- august2014, cu urmatoarele precizari : primul contract subescvent va fi incheiat in teremen de maxim 5 zile de la semnarea acordului cadru pe o perioada de 6 luni. Cantitatile de produse care vor fi achizitionate in cadrul primului contract subsecvent sunt cantitati minime la caietul de sarcini.Urmatorul contractse va incheia dupa criteriul , , pretul cel mai scazut?solicitand operatoruluicompletarea ofertei prin intermediul SEAPin functie de necesitati.
II.3) Tip contract Furnizare
II.4) CPV 15831000-2 - Zahar (Rev.2)
II.5) Criteriu de atribuire Pretul cel mai scazut
II.6) Invitatie de participare 348447/13.06.2013 09:25
Sectiunea III: ATRIBUIRE
III.1)Numar de oferte primite 3
Valoare estimata totala 373, 564.38 RON
III.2)Lista contracte
Contract
Valoare
23075 / 24.07.2013
112, 475.96RON
Castigator
CUI
Adresa
Oana S.R.L.
RO 2205959
Str. Mihai Eminescu, Nr. 44D, Baia Mare, 430181, Maramures
Total (fara TVA): 112, 475.96RON
Informatii legate de castigator
Ofertant castigator: Oana S.R.L.
Valoare contract: 112475.96 RON
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer