Achizitie publica - Contract de furnizare PRODUSE ALIMENTARE ?FAINA DE GRAU 000, DROJDIE PROASPATA.
Detaliu pentru invitatia numarul 335442
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335442/14.09.2012
Denumire contract: Contract de furnizare PRODUSE ALIMENTARE ?FAINA DE GRAU 000, DROJDIE PROASPATA.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului IasiCod fiscal: 9899076, Adresa: str. Vasile Lupu nr. 57 A, Iasi, Telefon: 0232/214972;0232/272122, Fax: 0232/279654
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Vasile Lupu nr. 57 A, Iasi, Romania, cod postal: 700309, telefon: +40 0232/214972/+40 0232/272122, fax: +40 0232/279654, persoana de contact: Elvira Rotariu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DGASPC IASI, strada Vasile Lupu nr.57A, sala de sedinte (parter)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare PRODUSE ALIMENTARE ?FAINA DE GRAU 000, DROJDIE PROASPATA.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de ? PRODUSE ALIMENTARE: un singur lot ?Faina de grau vrac 000 insaci de 20 kg;Drojdie proaspata pachet de 0, 5 kg. Acestea se vor livra cu caracteristicile si in conditiile solicitate in Caietul de sarcini. Plata se va face prin ordin de plata in termen de 45 zile de la data emiterii facturii.Valoarea estimata fara TVA: minim 40400, 00 lei si maxim 52520, 00 lei.Valoarea estimata minima a intervalului reprezinta valoarea estimata pana la data de 31.12.2012 (valoarea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce cuprinde si valoarea posibilelor suplimentari cf. art 6 alin 3) din HG nr. 925/2006..NOTA: Pe aceste coduri de produse s-au incheiat pana la aceasta data contracte in valoare de 250.897, 20 lei fara TVA echivalent a 60.845, 69 euro fara TVA la cursul infoeuro din luna iunie 2012 adica 1euro=4, 1235
II.1.6) CPV: 15612100-2 - Faina de grau (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 52, 520 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de: LOT 1 ? 404, 00 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare ? 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare : ? prin virament bancar in contul nr. RO93 TREZ 4065006XXX000469 deschis la Trezoreria Iasi, ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante;Nota: este de preferat emiterea acesteia de catre o banca din Romania.? prin depunerea la autoritatea contractanta a unui ordin de plata in contul autoritatii contractante; acesta se va emite astfel incat la data limita de depunere a ofertelor, suma reprezentand garantia de participare sa apara in extrasul de cont al autoritatii contractante; pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea procedurii pentru care se constituieInstrumentul de garantare emis de societatea bancara sau de asigurari se va prezenta in original.Garantiei de participare seretine in conditiile art. 87/HG 925/2006 si se constituie in conditiileart. 43^1din OUG 34/2006 coroborat cuart.2781 din OUG nr.34/2006.Modul de eliberare a garantiei de participare ? pentru ofertantii care nu vor fi declarati castigatori aceasta se va restitui in termen de 3 (trei) zile de la incheierea contractului cu ofertantul declarat castigator, pe baza unei cereri in care se va preciza valoarea de restituit, contul si banca comerciala a societatii, denumirea procedurii.- pentru castigator garantia de participare se va restitui dupa dovada constituirii garantiei de buna executie.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA si de 5% pentru IMM-uri, valabila pentru toata perioada de derulare a acestuia.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, transmis autoritatii contractante in maxim 5 zile de la semnarea contractului de ambele parti si care devine anexa la acesta, conform art. 90 din HG 925/2006 actualizata
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaCompletare Formular Adin Sectiunea Formulare ? in originalIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Completare Formular Bdin Sectiunea Formulare-in originalIncadrarea in situatia prevazuta la art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Completare Formular B 1.1. din Sectiunea Formulare- in originalIn acest formular sunt nominalizate persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire. Ofertantul / Ofertantulasociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care se afla in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, va fi exclus din procedura.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul are subcontractanti si/sau terti sustinatori, formularul va fi prezentat si pentru acestia.Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: ION Forin-Director General D.G.A.S.P.C.Iasi, Cantemir Dumitru?Consiliul Judetean Iasi, Rotariu Elvira? sef serv.Tehnic-Achizitii D.G.A.S.P.C. Iasi, Tiron Alina?sef serv.Financiar-Contabil D.G.A.S.P.C.Iasi, Rusu Victorita?D.G.A.S.P.C. Iasi, Alexandru Liviu?D.G.A.S.P.C.Iasi .Declaratie privind calitatea de participant la procedura Completare Formular C din Sectiunea Formulare ? in originalDeclaratie privind calitatea de participant la procedura cu oferta independenta cf Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010 Completare Formular Ddin Sectiunea Formulare- in originalIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Certificate fiscaleCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre stat, inclusiv a celor locale, (original, copie legalizata, copie conform cu originalul) din care sa rezulte ca nu are datorii scadente in luna anterioara in care se depune oferta, emise de: - Directia Generala a Finantelor Publice;
- Directia de Taxe si Impozite Locale;Daca din certificatele sus mentionate rezulta ca operatorul economic nu datorii scadente in luna anterioara (are restante neachitate catre bugetul de stat sau local) oferta acestuia va fi respinsa.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Persoane juridice romane Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (ORC) de pe langa Tribunalul teritorial, prezentat in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa rezulte in principal ca operatorul economic este inregistrat si autorizat sa desfasoare activitati economice ce au legatura cu obiectul prezentei proceduri.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau in copielegalizata .Persoane fizice romane Autorizatia de functionare (copie conform cu originalul) pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Persoane juridice /fizice straine Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata, copie conform cu originalul), in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Originalul se va restitui in perioada ulterioara deschiderii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa rezulte mediacifrei de afaceri globala -40.400, 00 lei, pe ultimii 3 ani, valoare egala sau mai mare decat valoarea lotului pentru care se va depune oferta, conform Anexei B (loturi) Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCR pentru fiecare an in parte.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara dovedita prin: - lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare si beneficiarii, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti private;
- ofertantul va prezenta minim un document constatator/contract/proces verbal de receptie in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? prin care sa se confirme livrarea de produse cu cantitati similare, cel putin egale cu cele care fac obiectul procedurii, conform cantitatilor din Anexa B (loturi) si/sau caietul de sarcini.Dovada autorizarii pentru receptie, depozitare si livrare produse alimentareSe va prezenta Document de inregistrare sanitar veterinara si pentru siguranta alimentelor valabil la data depunerii ofertelor, eliberat de Directia sanitar-veterinara si pentru siguranta alimentelor judeteana ? prezentare copie lizibila ?conform cu originalul?.Informatii privind echipamentele tehnice si la masurile aplicate pentru asigur, Se va prezenta tabel cu personalul/organismul tehnic muncitor de specialitate implicat in productia/distributia produselor si documente de atestare a pregatirii personale conf art.188 alin.1 lit.c din OUG nr.34/2006 Produsele depuse ca mostre trebuie sa fie marcate conform normelor in vigoare, astfel incat sa fie indentificabile caracteristicile lor(producator, temperatura de depozitare, data limita de consum, etc).Ofertantul va pune la dispozitia comisiei de evaluare a ofertelor mostre din produsul ofertat in vederea dovedirii capacitatii tehnice dea livra/produce, produse similare cu cele care fac obiectul achizitiei in cauzaPana la data limita depunerii ofertelor se vor prezenta mostrele. Acestea se vor depune pe baza unui Proces-verbal de predare-primire. Informatii privind asigurarea calitatii: prezentare certificat care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul ISO 9001 sau echivalentInformatii privind siguranta alimentului: prezentare certificate care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de siguranta a alimentului conform conditiilor din standardul ISO 22000 (HACCP) sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2012 15:19