Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare produse birotica, papetarie, rechizite si consumabile pentru imprimante si faxuri


Detaliu pentru invitatia numarul 347429
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 3
Numar invitatie: 347429/28.05.2013
Denumire contract: Contract de furnizare produse birotica, papetarie, rechizite si consumabile pentru imprimante si faxuri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 3Cod fiscal: 16762836, Adresa: B-dul 1 Decembrie 1918 nr.12-14, Bucuresti, Telefon: +40 372126100, Fax: +40 213400270
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 1 Decembrie 1918 nr.12-14, Bucuresti, sector 3, camera 15 parter (Registratura)persoana de contact: IULIAN GABRIEL DAVID
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul 1 Decembrie 1918 nr.12-14, Bucuresti, sector 3, etaj 1, camera 39
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare produse birotica, papetarie, rechizite si consumabile pentru imprimante si faxuri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se solicita furnizarea produselor la sediul autoritatii contractante, pe baza de comanda ferma.Conform art. 6alin 3 lit b.din H.G. nr.925/2006, suplimentarea cantitatilor este conditionata de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri pana la data de 31.12.2013, (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari prin act aditional ce nu depaseste data de 31.04.2014.Garantia de participare, precum si eventualele niveluri minime pentru cifra de afaceri, respectiv experienta similara se vor raporta la valoarea estimata a achizitiei pana la 31.12.2013.Optiuni: Conform art.6 alin 3 lit b.din H.G. nr.925/2006.
II.1.6) CPV: 30190000-7 - Diverse masini, echipamente si accesorii de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 319, 984.37 - 346, 644.54 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participareeste de 6200lei, respectiv 3100lei pentru IMM-uri. Perioada de valabilitate a gar. de part. 30 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Se constituie conform prevederilor art.86 din HG nr.925/2006, respectiv: 1. Prin OP in cont in cont RO17TREZ7035006XXX004666 deschis la Trez. Sect 3. Se va prezenta exemplarul verde (in original) cu viza bancii. CIFA.C. ? 16762836.2. Instrument de garantare emisconform legii de o societatebancara/asigurari in favoarea autoritatii contractante, care se va redacta in limba romana, sau insotita de traducere legalizata in limba romana pentru documentele redactate in alte state.Pentru a beneficia de prev. art.16 alin.(2) din Legea nr. 346/2004, in cazul asociatiilor este nevoie ca toti acestia sa faca dovada ca reprezinta I.M.M. Pentru garantia de participare depusa in euro se va face echivalenta la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In conformitate cu prevederile art.87 alin.(1) din H.G. nr.925/2006, A.C. are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare din urmatoarele situatii: a.isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b. oferta sa fiind stabilita castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c. oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei;d. in cazul depunerii unei contestatii la CNSC, in situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu esteca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, A.C. va retine contestatorului o suma calculata conform art.278 index 1, alin.(1) din OUG nr.34/2006, din garantia de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 2% din pretul contractului fara TVA, respectiv 1% in cazul IMM-uri.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - scrisoare de garantie bancara/instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, conform art.90 alin.(1) din HG nr.9252006Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului este cel putin egala cu durata contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se completeaza formularul anexat.Declaratie privind eligibilitatea-Completarea formularului anexat; (Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art.180 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare.)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O. U. G. nr. 34/2006, cu modif.si complet.ulterioare-Completarea formularului anexat.(Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art.181 lit. a), c1) si d) din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare.);Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/ 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Completarea formularului anexat;
-Certificat de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat - eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice - copie certificata "conform, cu originalul" din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
-Certificat de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local - eliberat de Directia Fiscala Locala - copie certificata"conform cu originalul" din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Persoanele juridice/fizice straine - documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita si pot desfasura activitati ce fac obiectul achizitiei publice, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului-traducere certificata in limba romana.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare, conform interpretarii prevazute prin Ordinul ANRMAP nr. 170/2012 ( Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare).- director general-Florin Stefan Vasile; - director economic-Andrei Dumitru; - sef serviciu achizitii-Niculescu Ana, inspector specialitate-Iulian Gabriel David; inspector specialitate-Alexandru Andreev; consilier juridic- Georgeta Visan; inspector specialitate-Iulia David. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (informatiile trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor) - se prezinta copie certificata "conform cu originalul". In acest caz ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, pentru conformitate, prezentarea documentului in original/copie legalizata;Persoanele juridice/fizice straine - documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita si pot desfasura activitati ce fac obiectul achizitiei publice, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului-traducere certificata in limba romana.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentificate, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Angajamentul ferm trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara Situatiile financiare intocmite la 31.12.2011, Cerinta minima cifra medie de afaceri in domeniul aferent contractului, pe ultimii trei ani, trebuie sa fiede minim 600.000.Valorile vor fi exprimate in lei si euro. Pentru calculul echivalentei lei/euro se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerificari Larex sau echivalent. La hartia copiator A4 si A3 este obligatorie perzentarea certificatului Larex sau echivalent din care sa rezulte faptul ca hartia respecta cerintele caietului de sarcini., -Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii trei ani, continand valori, perioada de livrare; beneficiari indiferent daca sunt autoritati contractante sau clienti privati din care sa rezulte ca a furnizat produse similare la nivelul a cel putin 1, maxim 2 contracte de furnizare produse similare cu o valoare cumulata de cel putin 300.000 lei, -certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate ori de catre clientul beneficiar, Prezentare mostre In scopul dovedirii capacitatii de a livra produse similare, precum si conformitatii cu produsul solicitat, ofertantul va prezenta cite o mostra gratuita din fiecare produs ofertat. (Anexa 1, capitol furnizare lit.e din Ordin ANRMAP nr.509/2011). Mostrele depuse de ofertantii declarati necastigatori se vor returna/restitui. Certificarea sistemului de management de asigurare a calitatii conform SR EN ISO 9001/2008, sau echivalent, intr-un domeniu care include si obiectul contractului, asa cum se precizeaza la art.193 din OUG nr.34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.05.2013 08:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer