Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare produse: Buldoexcavator


Detaliu pentru invitatia numarul 334820
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: APA CTTA SA ALBA
Numar invitatie: 334820/04.09.2012
Denumire contract: Contract de furnizare produse: Buldoexcavator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAPA CTTA SA ALBACod fiscal: RO1755482, Adresa: STRADA VASILE GOLDIS NUMARUL 3, Alba Iulia, Telefon: +40 258834087, Fax: +40 258834493
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA VASILE GOLDIS NUMARUL 3, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510007, telefon: +40 258834087/ +40 258401312, fax: +40 258834493, persoana de contact: Lazar Mara Calin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC APA CTTA SA Alba, str. Vasile Goldis nr. 3, Alba Iulia, jud. Alba
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare produse: Buldoexcavator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul contractului de achizitie publica de furnizare este asigurarea cu un echipament utilizat pentru executarea de lucrari de excavat si incarcat, necesare activitatii de operare si mentenanta a sistemelor alimentare cu apa si de canalizare, aflate in administrarea SC APA CTTA SA Alba.
II.1.6) CPV: 43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 292, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 5.800 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: - Scrisoaredegarantiebancara conformFormularuluiVI.4 in original;
- Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari - original sau- Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul pentru garantiile de participare nr. RO54RNCB0003021182930020 deschislaBCR sucursala jud. Alba, in copie legalizata sau original;Ofertantul care solicita reducerea garantiei de participare la 50 % va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. In cazul unei asocieri, pentru a putea beneficia de prevederile Legii 346/2004, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.Conform art. 278^1, alin (1), lit. b) din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de2.920 lei, in cazul in care CNSC va respinge contestatia ca nefondata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura? Formular V/a 1Cerinta nr. 2 - Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Formular V/a 1.1Cerinta nr. 3 - Acorduri/contracte de asociere (daca este cazul) - se va completa de ofertant Formular V/a.2NOTA: - autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta este castigatoare;
- se solicita nominalizarea liderului de asociatie;
- se solicita pastrarea asocierii pe toata durata executieicontractului de achizitie publica;
- acceptul ca decontarile se vor face pe liderul de asociatie.Cerinta nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutedeart. 181 din OUG34/2006 - Formular V/a 4In cazul in care ofertantul prezinta sustinere economica si financiara si/sau sustinere tehnica si profesionala, in conformitate cu art.186 si art.190 din OUG 34/2006, tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006.Cerinta nr. 5 - Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul V/a 5 - Declaratie privind eligibilitatea, prin care demonstreaza faptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006.In cazul in care ofertantul prezinta sustinere economica si financiara, si/sau sustinere tehnica si profesionala, in conf.cu art.186 si 190 din OUG 34/2006, tertul sustinator va completa formularul V/a 5-Declaratie privind eligibilitatea.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mentionate mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va accepta declaratia pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 6 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutedeart. 691 din OUG34/2006 - Formular V/a 6;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: : Lazar Viorel ? Director general, Dreghiciu Ioan ? Director general adjunct, Crisan Lucica ? Director Economic, Bardan Stefan ? Director comercial, Gotia Dumitru, Iacob Mircea, Ciurea Craciun Constantin, Suciu Elena, Ciutrila Cristian Ioan, Lazar Mara Calin, Dreghici Calin.Cerinta nr. 7 - Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat - eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (buget consolidat) sau echivalent.Cerinta nr. 8 - Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale - eliberat de Primarie sau echivalent, pentru sediile si punctele de lucru ale ofertantului implicate in indeplinirea contractului.Certificatele privind plata taxelor si impozitelor trebuie sa ateste ca ofertantul nu are datorii exigibile de plata la data de 25 a lunii anterioare celei de depunere a ofertelor.In cazul in care se depune oferta comuna, declaratiile, inclusiv certificatele fiscale, vor fi depuse de fiecare asociat.OBSERVATII: - Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, rambursari de TVA etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor si se prezinta documente justificative.- Certificatele constatatoare pot fi depuse in original sau copie lizibila semnata in conformitate cu originalul.NOTA: Documentele solicitate mai sus vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantii straini vor prezenta documentele eliberate de autoritatile competente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat.Traducerile vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina de catre traducatorul autorizat. Cerinta nr. 1 - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta (cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei) sau echivalent, in original sau copie semnata in conf.cu originalul, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, certificatul constatator (sau documentul echivalent) in original sau in copie legalizata.Pentru persoane juridice / fizice straine se vor depune: -Documente care dovedesco formadeinregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalin calitate de persoana juridica in conformitate cu prevederile legale ale tarii in care ofertantul este rezident;
-Certificat constatator (sau document echivalent) emis de registrul comertului (sau autoritatea echivalenta din tara in care ofertantul este rezident), valabil la data limita de depunere a ofertei, dincaresarezulteobiectulde activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii.NOTA: Documentele solicitate mai sus vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantii straini vor prezenta documentele eliberate de autoritatile competente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat.Traducerile vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina de catre traducatorul autorizat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Scrisoare de bonitate bancara (privind datele de identificare, indicatorii privind cifra de afaceri, profitul brut/net, rata profitului net, rata lichiditatii globale, rata solvabilitatii generale, experienta cu clientul)., Cerinta nr. 2Cifra medie anuala de afaceri globala in ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie de minim 584.000 lei. Se va considera cifra medie anuala de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani., Cerinta nr. 3Angajament privind sustinerea financiara (daca este cazul). ?Angajament ferm? - in forma autentica - daca ofertantul este sustinut conform art. 186 din OUG 34/2006., Cerinta nr. 4Informatii generale, NOTA: 1.IMM-urile beneficiaza de 50 % reducere pe baza declaratiei intocmite conform prevederilor Legii 346/2004;2.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor.3.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacit ec-financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze Autoritatii Contractante faptul ca, in cazul in care Contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti.Acordul/acordurile de subcontractare (daca este cazul) devine/devin anexa la contractul de achizitie publica cf. art. 96 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Cerinta nr. 4Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin o unitate de service aflata pe raza judetului Alba si a judetelor limitrofe.Ofertantii vor prezenta lista cu reteaua de service de care dispun., Cerinta nr. 5Ofertantii vor prezenta- Declaratia de conformitate a produselor cu marca UE (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), emisa de un organism abilitat., NOTA: privind Cerinta nr. 3 - Experienta similara1. Cursul valutar la care se calculeaza echivalenta leu-valuta pentru dovedirea experientei similare este cursul mediu anual comunicat de Banca Central Europeana pentru anii incheiati calendaristic in care au fost executate contractele, respectiv 2009, 2010, 2011.2. Ofertantul va prezenta documente din care sa rezulte valoarea contractelor de furnizare executate;3. In situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant/asociat se va prezenta copie dupa partile relevante din contractul de subcontractare/asociere;, Cerinta nr. 2Angajament privind sustinerea tehnica si/sau profesionala (daca este cazul). ?Angajament ferm? -in forma autentica - daca ofertantul este sustinut tehnic/ profesional in conformitate cu art.190 din OUG 34/2006., Cerinta nr. 3Experienta similaraFinalizarea in ultimii 3 ani, a cel putin unui contract care a avut ca obiect furnizarea de produse similare cu cele cerute in prezentul caiet de sarcini - Formular nr. V/d1.2.a, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerinta nr. 1 - Certificat ISO 9001 sau Certificari echivalente, transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data limita de depunere a ofertei. Nota: In cazul unei asocieri, aceste conditii trebuie indeplinite de fiecare dintre membrii asocierii. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare cu exceptia ofertantilor a caror raport de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantii vor primi certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documente atasate pe SEAP Invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.09.2012 13:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer