Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare produse "Cartuse toner "


Detaliu pentru invitatia numarul 357356
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Galati
Numar invitatie: 357356/06.02.2014
Denumire contract: Contract de furnizare produse "Cartuse toner "
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului GalatiCod fiscal: 17094425, Adresa: Str.Brailei, Nr. 138 b, Galati, Telefon: +40 236/417725/+40 236311086/+40 236311087, Fax: +40 236417725/+4 0236479476
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Brailei, Nr. 138 b, Galati, Romania, cod postal: 800366, telefon: +40 236/417725/+40 236311086/+40 236311087, fax: +40 236417725/+4 0236479476, persoana de contact: Leontina Ragea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Brailei, Nr. 138 b, Galati
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare produse "Cartuse toner "
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare produse ?Cartuse toner?Contractul se va incheia pe o durata de 11 luni, pana la datade 31.12.2014.Contractul se va incheia cu un singurr operator economic, castigator al procedurii de achizitie publica prin licitarea pretului in SEAP.Cantitatile achizitionate sunt prezentate in prezenta fisa de date.Pretul ramane fix pe toata durata contractului.Operatorul economic castigator al licitatiei electronice in SEAPare obligatia de a prezenta in scris oferta financiara licitat in seap cu pretul unitar rezultat in urma licitarii.Criteriul de atribuire este pretul el mai scazut.
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 172, 869.68 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
G.P. este de: 3457, 39 leiIn event. formul. unei contest. si ult. a resp. acest. de catre CNSC ca nefon. sau in cazul in carecontes. renunta la contesta. in masura in care renunta. la contest. nu este ca urmare a adopt. de catre aut. contr. a mas. de remed. neces. in cond. art. 256^3 alin. (1), aut. cont. in conf. cu art. 278^1 alin (1) lit. a) din OUG 34/2006 actual., va retine contestat. din G.P., va retine contest. din G.P. suma de: 1728, 69 leiIn cazul in care of se incad. in categoria IMM, astfel cum acestea sunt def. prin Legea 346/2004 priv. stimul. infiint. si dezv. IMM cu modif. si complet. ulterioare, acesta benef. de red.prev. de art. 16 alin(2) din Legea 346/2004. In aceasta sit. ofert. treb. sa complet. si sa atasezela oferta declaratia pe propria rasp. privind incadrarea in IMM (dec. va fi int.in conf. cu Anexa nr. 1 din Ord. Guv. nr. 27/2006 privind modif. si complet. Legii 346/2004 cu modif. si complet. ulterioare)Perioad. de valab. a of.: 90 de zile de la data limita stab. pt primirea of.Perioada devalab. a g. de p.: cel putin egala cu perioada de valab. a ofertei.Mod. de const. a GP: orice instr. de garant. emis in cond. legii de o societ. bancara ori de o societ. de asig., depus in original, in cuant. si pt perioada prev., care se va transmite in plic pe adresa D.G.A.S.P.C. Galati, str. Brailei, nr. 138 b, dovada constituirii gar. de particip. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, scris. de garantie bancara care va fi eliberata de o banca de preferinta cu sediul in Romania care se va dep. in original, prin ordin de plata in contul aut. contr. RO 38 TREZ 3065006XXX004555 - Trez. Mun. Galati, virament bancar, cod fiscal 17094425, conf. Art.86 (1) din HG 925/2006, s-au numerar depus la casieria instit.. Pentru echiv. GP depusa in valuta, echiv. se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractuluifara TVA.Garantia de buna executie se poate constitui prin oricare din modalitatile prevazute la art 90 alin 1- 3 din HG925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: FORMULAR 1 ? Declaratie privind eligibilitatea- Completarea Formularului nr. 1Declaratia privind eligibilitatea va fi depusa si de tertulsustinator, daca este cazul.FORMULAR 2- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181- Completarea Formularului nr. 2Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertulsustinator, daca este cazul.Certificat de atestare fiscala eliberat de A.N.A.F., si certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia deimpozite si taxe locale. Din certificatele fiscale sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Mentionam ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici vor depune declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din H.G. nr.925/2006. Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.Formularul nr.3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Completarea formularui nr. 3FORMULAR 4 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completarea formularului nr. 4FORMULAR 5 ? DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Completarea formularului nr.5Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si detertul sustinator.Referitor la aceasta cerinta, precizam persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Persoanele care detin functii de decizie: Manon Emilia Cristoloveanu ? Director General.Catalin Vadana ? Director General Adjunct Economic.Lupu Cristina ? Sef. Centru.Ragea Leontina ? Sef Serv. A.P.U.C.Bogdan Simona ? Serv. A.P.U.C.Crihana Emanuela ? Serv. A.P.U.C.Jucan Mariana ? Birou Juridic.Croitoru Daniela- Birou Juridic.Hilohi Ioana - Contabil 1. Persoanele juridice romane vor depune: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta ? original/copie legalizata/copie lizibilacertificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezintepentru conformitate documentul in original/copie legalizata. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.2.Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta dinpunct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.-Modalitatea de indeplinire siaplicabilitatea in cadrul procedurii: documentele vor fi acceptate si in forma certificata de un traducator autorizat.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca operatorul economic sa fi furnizat produseprin cel putin, sau la nivelul a cel putin un contract, maxim 5 (cinci) contracte a carui/ caror valoare a produselor similaracumulata sa fie de minim 100.000 lei. Insotita decertificate/documente/ contracte/ copie de pe parti relevante ale contractelor/recomandare/ proces verbal de receptie emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau client beneficiar.- Completarea Formularului 6.Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu anual BNR pentru fiecare an in parte. Prezentare ISO 9001:2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.02.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.02.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.02.2014 12:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer