Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare produse ?Cartuse toner?


Detaliu pentru invitatia numarul 342720
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Galati
Numar invitatie: 342720/14.02.2013
Denumire contract: Contract de furnizare produse ?Cartuse toner?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului GalatiCod fiscal: 17094425, Adresa: Str.Brailei, Nr. 138 b, Galati, Telefon: +40 236/417725/+40 236311086/+40 236311087, Fax: +40 236417725/+4 0236479476
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Brailei, Nr. 138 b, Galati, Romania, cod postal: 800366, telefon: +40 236/417725/+40 236311086/+40 236311087, fax: +40 236417725/+4 0236479476, persoana de contact: Leontina Ragea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Brailei, Nr. 138 b, Galati
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare produse ?Cartuse toner?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare produse cartuse toner necesare functionarii imprimantelor si copiatoarelor din cadrul structurilor functionale ale D.G.A.S.P.C. Galati
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 115, 228.59 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare estimata a contractului: 115.228, 59 lei lei fara T.V.A.Cuantumul garantiei de participare este de: 2.304, 57 leiConform art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 modificata, in cazul in care operatorul economic formuleaza contestatie, iar C.N.S.C. Bucuresti respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare precizata mai sus suma de: 1.152, 28lei.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea 346/2004 privind stimularea infiintatii si dezvoltarii intreprinderilormici si mijlocii cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiind de reducereaprevazuta de art. 16 alin(2) din Legea 346/2004.In aceasta situatie ofertantul trebuie sa completeze si sa atasezela oferta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in IMM( declaratia va fi intocmitain conformitate cu Anexa nr. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 27/2006 privind modificarea si completarea Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare)Perioada de valabilitate a ofertei: 90 de zile de la data limita depunerii oferteiPerioada devalabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita depunerii ofertei.Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari , care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazutain documentatia de atribuire, conformart. 86(1) din HG 925/2006.- O.P.in contul RO 38 TREZ 3065006XXX004555Cursul de referinta al BNR va fi cel din data de 01.02.2013, 1 euro=4, 3828 lei.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA astfel: Garantia de buna executie se poate constitui: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract/prin depunerea la casierie a unor sume in numerar/prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cf. art. 90 alin. 3 din H.G. 925/2006 asa cum a fost modificat prin H.G. 1045/19.10.2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -FORMULAR 1 -ORIGINALIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului.-FORMULAR 2-ORIGINAL-Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea localacare atesta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele. (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)-Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P, din care sa rezulte ca nu are datorii fata de bugetul consolidat al statului, in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art. 181 a OUG 34/2006.FORMULAR 3 ? original (Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Facem precizarea ca si tertul sustinator are aceasta obligatie.Persoanele care detin functii de decizie: Manon Emilia Cristoloveanu ? Director General, Catalin Vadana ? Director General Adjunct EconomicPopescu Alexandru ? Consilier Biroul I.T, Mihaela Harlesteanu ?Consilier - Birou ContabilitateRagea Leontina ? Consilier- Sef Birou Achizitii Publice, Crihana Emanuela? Consilier-Birou Achizitii Publice, Mitrofan Elena? Consilier - Birou Juridic.FORMULAR 4 ? ofertantii vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care vor certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie s-a facut in concordanta cu regulile de concurenta.FORMULAR 5 ? se solicita formularul datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului.Documente edificatoare: Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Persoanele juridice romane vor depune: - Certificat constatatoremisde Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, astfel incat informatiile cuprinse in acest certificat sa fie reale/actuale la data limitade depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include furnizarea sau comercializarea produselor din categoria celor care fac obiectul achizitiei. Se accepta copie xerox conform cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Prezentarea listei ? lista a principalelor livrari de produse similare obiectului contractului, efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati- prezentarea cel putin a unui document/ contract/ preoces-verbal de receptie sau a unui nr. maxim de 3 documente/ contracte/ procese ? verbale de receptie prin care sa confirme livrarea de produse a caror valoare cumulata sa fie cel putin egalacu 100.000lei.Mentionam ca pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta, comunicat de BNR. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine un sistem de management al calitatii, pentru activitatea specifica obiectului contractului conform ISO 9001 sau echivalent, in copie semnata si stampilata cu mentiunea conform cu originalul..Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2013 14:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer