Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare produse conform anexelor nr. 1-5 la caietului de sarcini.


Detaliu pentru invitatia numarul 337563
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: U.M. 02031 Bucuresti
Numar invitatie: 337563/17.10.2012
Denumire contract: Contract de furnizare produse conform anexelor nr. 1-5 la caietului de sarcini.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialU.M. 02031 BucurestiCod fiscal: 14601582, Adresa: Sos. Alexandriei nr. 158, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021/420.02.88, Fax: 021/420.02.88
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare produse conform anexelor nr. 1-5 la caietului de sarcini.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare cazane apa calda si schimbatoare de caldura pentru incalzire. Achizitia presupune furnizare, instalare, punere in functiune, autorizare ISCIR(dupa caz) si receptie. Platile aferente contractului se vor derula prin trezoreria statului; in acest sens ofertantii vor prezenta numarul contului de trezorerie.
II.1.6) CPV: 39715210-2 - Echipament de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 403, 224 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: - pentru lotul nr. 1 = 1500, 00 lei;
- pentru lotul nr. 2 = 1500, 00 lei;
- pentru lotul nr. 3 = 1700, 00 lei;
- pentru lotul nr. 4 = 1300, 00 lei- pentru lotul nr. 5 = 1750, 00 lei.2. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: similara cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei.3. Mod de constituire si exprimare a garantiei pentru participare: in lei, respectandu-se prevederile art. 86, alin. (1) din H.G. 925/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care garantia de participare se va constitui prin ordin de plata (cont de depuneri / incasari: RO43TREZ7055005XXX000147 la Trezoreria Sector 5Bucuresti, cod fiscal 14601582 ), se vor respecta prevederile art. 86, alin. (5), lit. a) in sensul confirmarii acestuia pana la deschiderea ofertelor.Confirmarea se va proba prin atasarea la ordinul de plata a extrasului de cont emis de banca, de unde sa reiasa faptul ca garantia de participare a fost virata in contul U.M.02031 Bucuresti.Ofertantii care fac parte din categoria intreprinderilor mici si mijlocii pot constitui garantia de participare la 50% din cuantumul precizat mai sus, dar trebuie sa prezinte documentele doveditoare potrivit Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, si anume: - declaratie in conformitate cu anexele nr. 1 si 2 prevazute la art. 7 din Legea nr. 346/2004.4. Cazuri de retinere: conform prevederilor art. 87 din H.G. nr. 925/ 2006.5. Modalitatea de returnare: conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/ 2006.Documentele mai sus solicitate vor fi depuse in S.E.A.P
Garantie de buna executie
Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului. Se va constitui conform prevederilor articolului nr. 90 din H.G. 925/ 2006, astfel: - prin scrisoaredegarantiebancara de buna executie care va fi obligatoriu semnata si stampilata de institutia emitenta (formularul personalizat al bancii);
- prin depunerea sumei in numerar la caseria unitatii;
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, suma initiala care se depune de catre contractant in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului.Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 10 % din valoarea fara T.V.A. a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea formularului nr. 2 declaratii privind eligibilitatea - din care sa reiasa ca operatorul economic nu se afla in una din situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. nr. 34 / 2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Completarea formularului nr. 3 declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006 - din care sa reiasa ca operatorii economici nu se afla in una din situatiile prevazute la art.181 lit.a, c¹, d, e din O.U.G. nr. 34 / 2006 cu completarile si modificarile ulterioare;Completarea formularului nr. 4 certificatul de participare cu oferta independenta ? conform Ordinului nr.314/2010 al ANRMAP.Completarea formularului nr. 11 declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante conform ordinului nr.170/2012 al ANRMAP: -Comandant: Adam Gheorghe;
-Contabil sef: Colatau Laurentiu;
-Responsabil cu procedura de achizitie: Luben Alin;
-Responsabil cu derularea contractului: Dobre Ana Maria.Toate documentele solicitate vor fi depuse direct in SEAP. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr. 26/ 1990. Documentul solicitat in cadrul acestei sectiuni poate fi depus in oricare din formele: original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original/ copie legalizata.Documentul solicitat va fi depus direct in SEAP.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim egala cu urmatoarele valori: Lotul nr. 1 = 150000 RON;Lotul nr. 2 = 150000 RON;Lotul nr. 3 = 160000 RON;Lotul nr. 4 = 130000 RON;Lotul nr. 5 = 170000 RON;Modalitatea de indeplinire: Operatorul economic va prezenta o declaratie cu cifra de afaceri medie anuala pentru ultimii 3 ani: 2009, 2010 si 2011;I.M.M.-urile beneficiaza de 50 % reducere conform legii nr. 346/2004. Se va prezenta declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Produsele similare livrate in ultimii 3 ani in valoare de cel putin : Lotul nr. 1 = 79.516 RON fara TVA;Lotul nr. 2 = 79.516 RON fara TVA;Lotul nr. 3 = 86.048 RON fara TVA;Lotul nr. 4 = 69.436 RON fara TVA;Lotul nr. 5 = 88.708 RON fara TVA;, Autorizarea responsabilului cu supravegherea lucrarilor valabila la data depunerii ofertelor (RSL);Autorizatie valabila la data depunerii ofertelor pentru responsabil cu avizarea documentatiei tehnice de instalare (RADTI);Autorizatie valabila la data depunerii ofertelor pentru responsabilul cu verificarea tehnica in utilizare a arzatoarelor (RVT);Personal propus pentru indeplinirea contractului precum si dovada calificarii acestuia(sudori autorizati) astfel incat sa se incadreze in termenul de finalizare al contractului.Baza legala: - PT CR4/ 2009; PT C9/ 2010;PT C2/ 2010., Declaratia de conformitate sau certificatul tip CE pentru cazanele certificate CE;
- Agremente tehnice aprobate de C.N.A.T. in constructii pentru produsele, procedeele si echipamentele noi, provenite din import sau certificate de omologare pentru cele din productia interna. Certificatul ISO 9001 / 2008 care atesta implementarea de catre ofertant a sistemului de management al calitatii privind activitatile cuprinse in obiectul contractului., Certificatul ISO 14001 / 2005 care atesta implementarea de catre ofertant a sistemului de management de mediu privind activitatile cuprinse in obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Direct, prin accesarea fisierelor SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.10.2012 10:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer