Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare produse farmaceutice nesubventionate si medicamente subventionate pe baza de retete compensate.


Detaliu pentru invitatia numarul 331121
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 3
Numar invitatie: 331121/05.07.2012
Denumire contract: Contract de furnizare produse farmaceuticenesubventionate si medicamente subventionate pe baza de retete compensate.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 3Cod fiscal: 16762836, Adresa: B-dul 1 Decembrie 1918 nr.12-14, Bucuresti, Telefon: 0318058748, Fax: 0318058748
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 1 Decembrie 1918 nr.12-14, Bucuresti, Romania, cod postal: 032462, telefon: +40 213400270, fax: +40 213400270, persoana de contact: CRISTIAN OPRIS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 3, BD.1 DECEMBRIE 1918 NR.12-14, ETAJ 1, CAMERA 23, SECTOR 3, BUCURESTI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare produse farmaceuticenesubventionate si medicamente subventionate pe baza de retete compensate.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se solicita furnizarea produselor la fiecare centru din subordinea D.G.A.S.P.C. Sector 3, ori de cite ori exista solicitari, pe baza de comanda.valoarea estimata fara TVA: intre 300.000 lei si 360.000 lei conform art.6 din HG 925/2006, valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri pina la data de 31.12.2012 (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari prin act aditional ce nu depaseste data de 30.04.2013.
II.1.6) CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 360, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: pentru lotul 1 -2200 lei, respectiv 1100 lei pentru IMM-uripentru lotul 2 -2400 lei , respectiv 1200 lei pentru IMM-uri.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 30 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie conform prevederilor art.86 din HG 925/2006, respectiv: 1.prin OP in cont RO17TREZ7035006XXX004666 deschis la Trezoreria sector 3.Se va prezenta exemplarul verde in original cu viza bancii, CIF autoritatea contractanta 16762836.Instrument de garantare emis conform legii de o societate de bancara/asigurari in favoarea autoritatii contractante conform formular 8 din sectiunea "formulare", care se va redacta in limba romanaq, sau insotita de traducere legalizata in limba romana pentru documentele redactate in alte state.Depozitul constituit va fi in lei, iar banca emitenta va fi din Romania.Pentru a beneficia de prevederile art.16 alin (2) din legea 346/2004, in cazul asociatilor, este nevoie ca toti asociatii sa faca dovada ca reprezinta IMM.Garantia de participare se va constitui numai in lei.In conformitate cu prevederile art.87, alin(1) din HG 925/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzind astfel suma constituita, atunci cind acesta se afla in oricare din urmatoarele situatii: a.isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b.oferta sa fiind stabilita cistigatoare nu constituie garantia de buan executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tirziu de 15 zile de la semnarea contractului;c.oferta sa fiind stabilita cistigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei;d.in cazul depunerii unei constestatii, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului o suma calculata conform art.278, index 1, alin(1) lit.(a) din OUG 34/2006, din garantia de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantie de buna executie este de 2% din pretul fara TVA al contractulelor, respectiv 1% in cazul IMM.Modul de constituire a garantiei de buna executie: -scrisoare de garantei bancara/instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari conform art.90, alin.(1) din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-formular 1;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-formular 2;
-Certificat de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice-copie certificata "conform cu originalul" din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
-Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale-eliberat de Directia Fiscala Locala-copie certificata "conform cu originalul" din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;persoanele juridice/fizice straine-documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita si pot desfasura activitati ce fac obiectul achizitiei publice, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului-traducere certificata in limba romana;Declaratie privind calitatea de participant la procedura-formular 3;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-formular 6 ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006-formular 4;persoane care detin functii de decizie in cadrul DGASPC Sector 3;
-director general-Florin Stefan Vasile;
-director economic-Andrei Dumitru;
-sef serviciu achizitii-Ana Niculescu; Certificat constatator emis de ORC (intermen de valabilitate la data deschiderii ofertelor)-se prezinta copie certificata "conform cu originalul"In acest caz ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, pentru conformitate, prezentarea documentului in original/copie legalizata;Persoanele juridice/fizice straine-documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita si pot desfasura activitati ce fac obiectul achizitiei publice, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului-traducere certificat in limba romana;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa informatii generale- Cerinta cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani ;valorile vor fi exprimate in lei si euro;Informatii privind situatia economico-financiara: bilantul contabil pe ultimul exercitiu financiar.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor livrari de produse similare cu obiectul procedurii de achizitie efectuate in ultimii 3 ani, insotita de 1 recomandare privind indeplinirea obligatiilor contractuale.2.Declaratie pe proprie raspundere prin care se confirma faptul ca detine APP-uri pentru produsele ofertate, in termen de valabilitate.3.Autorizatie de functionare de la Ministerul Sanatatii Publice;4.Dovada ca ofertantul detine spatii special amenajate pentru depozitare produse farmaceutice., Experienta similara: Experienta similara va fi dovedita prin prezentarea unui contract de furnizare produse similare. Certificarea sistemului de management de asigurare a calitatii-se va prezenta dovada certificarii sistemului de management de asigurare a calitatii conform SR EN ISO 9001/2000, intr-un domeniu ce include si obiectul contractului, sau echivalentul acestuia conform art.193 din OUG 34/2006.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.07.2012 10:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer