Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare produse farmaceutice


Detaliu pentru invitatia numarul 352778
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC DE PEDIATRIE SIBIU
Numar invitatie: 352778/19.08.2013
Denumire contract: Contract de furnizare produse farmaceutice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE PEDIATRIE SIBIUCod fiscal: 11411672, Adresa: Str. Ghe. Baritiu Nr. 1 - 3, Sibiu, Telefon: 0269/218349, Fax: 0269/230045
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare produse farmaceutice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 4
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona produse farmaceutice, grupate in 20 loturi - detalii in anexa B "Informatii privind loturile".Loturile 1-12 contin produse farmaceutice necesare programului national de prevenire si control al infectiei HIV, finantat din bugetul ministerului sanatatii, ce se deruleaza la nivelul spitalului.Lotul 13contine produse farmaceuticenecesare Programului National de tratament al hemofiliei si talasemiei, finantat din bugetul fondului national unic de asigurari sociale de sanatate, ce se deruleaza la nivelul spitalului.Loturile 14-20 contin produse farmaceutice necesare derularii activitatii medicale a Spitalului Clinic de Pediatrie Sibiu, finantate din veniturile rezultate in urma contractului furnizare servicii medicale incheiat cu Casa de Asigurari de Sanatate Sibiu.Acordurile cadru vor putea inceta, de la data stabilita de comun acord de catre partile semnatare, in conditiile in care Ministerul Sanatatii, in calitate de unitate de achizitii publice centralizata, va finaliza achizitiile centralizate la nivel national pentru produsele ce fac obiectul prezentei proceduri, inainte de implinirea termenului acordurilor cadru incheiate intre Spitalul Clinic de Pediatrie Sibiu si ofertantii castigatori ai prezentei proceduri de atribuire - in conformitate cu prevederile art. 16 al. 4 din Ordinului MS nr. 422/2013 privind aprobarea Normelor tehnice de realizare a programelor nationale de sanatate publica pentru anii 2013 si 2014, OUG nr.71/2012 - privind desemnarea Ministerului Sanatatii ca unitate de achizitii publice centralizata, Ordinul MS nr. 658/2013 - pentru aprobarea Listei medicamentelor, materialelor sanitare, echipamentelor medicale, echipamentelor de protectie, a serviciilor, combustibililor si lubrifiantilor pentru parcul auto, pentru care se organizeaza proceduri de achizitie centralizate la nivel national si adresa Ministerului Sanatatii nr. RA 1252/30.05.2013.
II.1.6) CPV: 33651400-2 - Antivirale pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 67, 946.22 - 548, 900.64 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare garantie participare (GP)-5.499 lei.Perioada de valabilitate a GP va fi de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. In caz de prelungire a duratei de valabilitate a ofertei, durata GP va fi prelungita in mod corespunzator. Modalitatea de depunere a GP ? cf.art.86 al.1 din HG 925/2006: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara-scrisoare de garantie bancara ? Formular nr. 8; b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, c) virament bancar, prin ordin de plata vizat de banca, in contul RO35 TREZ 5765 006X XX01 1246- Trezorerie Sibiu. GP, indiferent de forma de constituire, se va prezenta in format electronic pe SEAP, CU SEMNATURA ELECTRONICA, cf.art.17 al.3 coroborat cu art.18 din HG 1660/2006. In cazul in care, din motive tehnice nu este posibila transmiterea acestui document in format electronic in SEAP, cf. art.17. al.4 din HG 1660/2006, dovada constituirii GP se va transmite, in original, pe adresa: Spitalul Clinic de Pediatrie Sibiu, Str. Ghe. Baritiu nr. 1-3, Sibiu-550178, pana la data limita de depunere a ofertelor.Oferta neinsotita de GP in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata va fi respinsa, cf. art.33 al.3 lit.b din HG 925/2006. Lipsa semnaturii electronice aplicata pe GP atrage respingerea ofertei, cf. art.33 al.3 lit.b din HG 925/2006. GP poate fi retinuta de autoritatea contractanta cf.art.87 din HG 925/2006 precum si ale art.278^1 din O.U.G. 34/2006. GP va fi restituita cf. cu prevederile art.88 din HG 925/2006. Pentru IMM, GP se reduce cu 50%, cf. art.16 din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilormici si mijlocii. In vederea beneficierii de reducerea pentru GP ofertantul va depune si declaratia privind incadrarea in categoria I.M.M. ? formularul C.Pentru garantia constituita in alta moneda se va avea in vedere cursul BNR la data publicarii invitatiei de partticipare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute in art. 180din OUG nr. 36/2006- completare Formular 1.Declaratia va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul. In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestei declaratii. Eventualii subcontractanti nu au obligatia depunerii acestei declaratii.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute in art. 181din OUG nr. 36/2006 ? completareFormular 2;Documentul solicitat pentruneincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul. In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestei declaratii. Eventualii subcontractanti nu au obligatia depunerii acestei declaratii.3. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? completare Formular 3. In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestui certificat. Eventualii subcontractanti sau sustinatori nu au obligatia depunerii acestui certificat.4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 ? completare Formular 4. Persoane cu functii de decizie in cadrul acestei proceduri: a) Consiliul de Administratie al spitalului - membri: Dr. Budescu Gabriel, Ec. Viorica Bandescu, Prof. Univ. Dr. Ing. Dan Maniu Duse, Dr. Raceala Motoc Stanca Maria, Dr. Grigore Camelia, Dr. Farcasanu Rodica, As. Mihai Dorian Stefanescu. Consiliul de Administratie al spitalului ? membrisupleanti: Ec. Ranga Dorina, Ec. Pascalau Diana, Prof. Univ. Dr. Tita Ovidiu, Dr. Muntean Rodica Ana, Dr. Novac Maria, Prof. Dr. Pereanu Dorel, As. Pirnoiu Dan.b) Manager- Ec. Mihut Alexandru;c) Comisia de evaluare: Director Medical-Prof.Dr.Neamtu Mihai-Leonida; Director Financiar Contabil ? Ec. Bogazi Maria; Hasegan Livia ; Farm. Rotar Gabriela; Cons. Jr. Cozac Alina- Mihaela. Inlocuitori membri comisia de evaluare, daca este cazul : Dr. Dobrota Luminita si Badea Vasilica.In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestei declaratii. Eventualii subcontractanti sau sustinatori au obligatia depunerii acestui certificat.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare Formular 5 - In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestei declaratii. Eventualii subcontractanti sau sustinatori au obligatia depunerii acestei declaratii.6. Certificat de atestare fiscal (datorii la bugetul general consolidat) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestui certificat. Eventualii subcontractanti sau sustinatori nu au obligatia depunerii acestui certificat.7. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora - completare Formular 6.Toate documentele mentionate la aceasta sectiune se vor prezenta in format electronic, pe SEAP, SEMNATE CU SEMNATURA ELECTRONICA (conform art. 17 al 3 coroborat cu art. 19 din HG nr. 1660/2006) ? dupa un document in orginal / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care, din motive tehnice nu este posibila transmiterea acestor documente in format electronic in SEAP, conform art. 17. al. 4 din HG nr. 1660/2006, ofertantul le va putea transmite, in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, pe adresa: Spitalul Clinic de Pediatrie Sibiu, Str. Ghe. Baritiu nr. 1-3, Sibiu-550178, pana la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul isi asuma riscul transmiterii documentelor, pana la data limita de depunere a ofertelor.NEPREZENTAREA PE SEAP A DOCUMENTELOR SEMNATE CU SEMNATURA ELECTRONICA ATRAGE DESCALIFICARE OFERTEI. 1. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in condul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, conform Ordinului 509/2011. In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestui certificat. Eventualii subcontractanti sau sustinatori nu au obligatia depunerii acestui certificat.Ofertantul clasat pe primul loc/lot, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, are obligatia de a prezenta autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii cu cel depus in oferta2. Autorizata de distributie angro eliberata de Ministerul Sanatatii ? Agentia Nationala a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale. Act normativ: Legea 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, titlul XVII ?Medicamentul? si OMS 1964/2008 pentru aprobarea normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman.3. Declaratia ofertantului pe proprie raspundere ca detine Autorizatia de punere pe Piata pentru produsul oferit, in termen de valabilitate - completare Formular7.Act normativ: Legea 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, titlul XVII "Medicamentul?, art. 700, si OMS 895/2006 - pentru aprobarea Reglementarilor privind autorizarea de punere pe piata si supravegherea medicamentelor de uz uman, medicamentele de uz uman pot fi puse pe piata numai dupa eliberarea autorizatiei de punere pe piata emisa de Agentia Nationala a Medicamentului.Toate documentele mentionate la aceasta sectiune se vor prezenta in format electronic, pe SEAP, SEMNATE CU SEMNATURA ELECTRONICA (conform art. 17 al 3 coroborat cu art. 19 din HG nr. 1660/2006) ? dupa un document in orginal / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care, din motive tehnice nu este posibila transmiterea acestor documente in format electronic in SEAP, conform art. 17. al. 4 din HG nr. 1660/2006, ofertantul le va putea transmite, in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, pe adresa: Spitalul Clinic de Pediatrie Sibiu, Str. Ghe. Baritiu nr. 1-3, Sibiu-550178, pana la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul isi asuma riscul transmiterii documentelor, pana la data limita de depunere a ofertelor.NEPREZENTAREA PE SEAP A DOCUMENTELOR SEMNATE CU SEMNATURA ELECTRONICA ATRAGE DESCALIFICARE OFERTEI.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.08.2013 12:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer