Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare produse in cadrul PROIECTULUI INTEGRAT ?Reabilitare drumuri comunale si satesti in intravilanul si extravilanul Concesti, Sistem centralizat de canalizare menajera si statie de epurare, Reabilitare camin cultural, centru de zi pentr


Detaliu pentru invitatia numarul 322910
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Concesti (Primaria Concesti)
Numar invitatie: 322910/29.03.2012
Denumire contract: Contract de furnizare produse in cadrul PROIECTULUIINTEGRAT ?Reabilitare drumuri comunale si satesti in intravilanul si extravilanul Concesti, Sistem centralizat de canalizare menajera si statie de epurare, Reabilitare camin cultural, centru de zi pentru copii ? after school, in comuna Concesti, judetul Botosani??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Concesti (Primaria Concesti)Cod fiscal: 3643892, Adresa: Com.Concesti, jud.Botosani, Concesti, Telefon: 0231631429, Fax: 0231631429
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com.Concesti, jud.Botosani, Concesti, Romania, cod postal: 717055, telefon: +40 231631429, fax: +40 231631429, persoana de contact: Sorin Atomei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Com.Concesti, jud.Botosani, Concesti, Romania, cod postal: 717055
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare produse in cadrul PROIECTULUIINTEGRAT ?Reabilitare drumuri comunale si satesti in intravilanul si extravilanul Concesti, Sistem centralizat de canalizare menajera si statie de epurare, Reabilitare camin cultural, centru de zi pentru copii ? after school, in comuna Concesti, judetul Botosani??
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se achizitioneazaPRODUSEpentru proiectul deinvestitii ?Reabilitare drumuri comunale si satesti in intravilanul si extravilanul Concesti, Sistem centralizat de canalizare menajera si statie de epurare, Reabilitare camin cultural, centru de zi pentru copii ? after school, in comuna Concesti, judetul Botosani??
II.1.6) CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 122, 290 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT I - 1000 leiLOT II- 200 leiLOT III- 200 leiLOT IV- 500 leiLOT V 200 lei-Perioada de valabilitate a garan?iei: 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelorMod de constituire : a) scrisoare de garantie, sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate a ofertei, situa?ie in care se va folosi formularul nr.2 din sec?iunea II - Formulare si modele a Doc. de Atribuire, in favoarea autoritatii contractante (art. 86/HG925/2006).Scrisoarea de garan?ie/Instrumentul de garantare se prezinta in original si va fi anexata la coletul care con?ine oferta. Aceasta va fi insotita, dupa caz, de documentele in copie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM).In cazul scrisorilor de garan?ie/instrumentelor de garantare emise de o institutie din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea in limba romana, autorizata si legalizata.b) Ordin de plata in contul autoritatii contractanteCOMUNACONCESTICONTIBAN: RO21TREZ1185004XXX000030CUI3643892TREZORERIA DARABANIPe ordinul de plata se va face men?iunea : ? Garantie de participare la licitatie?Precizare : ofertantii din categoria IMM (conform Legiinr. 346/2004cu modificarile si completarile ulterioare), pot constitui garantia de participare in procent de 50% din cuantumul precizat in doc. de atribuire. In acest caz, ofertantii sunt obligati sa anexeze declaratia privind incadrarea in categoria IMM (Formular 3) din Legea nr. 346/2004.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documentele in original privind incadrarea in categoria IMM.Ofertelecarenufacdovada constituirii garantiei de participare in cuantumul si forma de prezentare a acesteia, astfel cum suntprecizatemaisus, suntrespinsela deschidere si returnate nedeschise.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Declaratie privind eligibilitatea ? Anexa 12A.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze ? Anexa 12B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Persoane juridice romane trebuie sa prezinte: a. Cerinta obligatorie: Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa prezinte Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice, in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? ?care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.b. Cerinta obligatorie: Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa prezinte Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie, in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul??care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Operatorul economic (lider, asociat) va completa Anexa 12 C - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Operatorul economic (lider, asociat) va completa Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69, din OUG 34/2006Se mentioneaza persoanele ce detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante: Primar: Bostan ConstantinViceprimar: Nazare Costel;Secretar: Ilas MariaComp. Achizitii publice: Buhaschi VirgilOperatorul economic (lider, asociat) va completa formular 4 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa prezinte Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? Documentele vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.-Ofertantul trebuie sa aiba autorizate ca obiecte de activitate, codurile CAEN corespunzatoare contractului de furnizare produse.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa prezinte dDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica conform prevederilor legale din tara rezidenta a ofertantului precum si un Certificat de rezidenta Fiscala (evidenta dublei impuneri) valabil la data deschiderii ofertelor.Ofertantii vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru: a. - inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor, prezentate in original sau copie legalizata insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri anuala globala, media pe ultimii 3 ani incheiati (sau peperioadadelainfiintare, dacaaceasta perioada este mai mica de 3 ani) trebuie sa fie egala sau mai mare decat : -Lot I -100.000 lei.-Lot II- 20.000 lei-Lot III-20.000 lei-Lot IV-50.000 lei-Lot V- 20.000 lei, Informatii privindsituatia economico-financiarBilantul contabil
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte de furnizare din ultimii 3 ani, Informatii privind resursele umane si structura managementului Standarde de asigurare a calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit din seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2012 16:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer