Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE FURNIZARE-PRODUSE LACTATE


Detaliu pentru invitatia numarul 313620
Autoritate contractanta
Comuna Repedea (Consiliul local Repedea)
Cod de identificare fiscala: 3694845
Adresa: Strada Principala, nr 98, Repedea
Telefon: 0262366065
Fax: 0262366065
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: CONTRACT DE FURNIZARE-PRODUSE LACTATE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 15511210-8 - Lapte UHT (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizareasi distribuirea de produse lactate, pentru elevii din clasele I-VIII , din invatamantul de stat si prescolarii din gradinitele din invatamantul de stat cu program normal de 4 ore, din comuna Repedea, pe anul scolar 2011-2012
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 08.09.2011 13:31
Data limita de depunere a ofertelor: 16.09.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA COMUNEI REPEDEA, STR.PRINCIPALA, NR.98, COMUNA REPEDEA, JUD.MARAMURES, COD 437240
Data si ora deschiderii ofertelor: 16.09.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI REPEDEA, STR.PRINCIPALA, NR.98, COMUNA REPEDEA, JUD.MARAMURES, COD 437240
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (ADMINISTRATIE PUBLICA)
Valoare estimata: 83, 871 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea Formular nr.12A;Declaratia privind neîncadrarea în prevederile art. 181 însotita de: Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si constributiilor de asigurari sociale, emis de Directia Generala a Finantelor Publice, valabil la data sedintei de deschidere a ofertelor;Certificat privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, emis de Directia/Serviciul de specialitate al Consiliul Local, emis cu max.30 de zile înainte de data sedintei de deschidere a ofertelor;certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente;certificat de înregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;rezultatul ultimului exercitiu financiar: pozitiv, declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani;Bilant contabil la data de 31.12.2010, vizat;Autorizatie sanitar veterinare;propunerea tehnica si financiar.
Se poate obtine gratuit de la sediul autoritatii contractante sau SEAP, garantia de participare este de 839 lei se poate achita la casieria autoritatii contractante sau prin OP.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer