Achizitie publica - Contract de furnizare produse lactate, branzeturi si oua
Detaliu pentru invitatia numarul 325561
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325561/03.05.2012
Denumire contract: Contract de furnizare produse lactate, branzeturi si oua
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 3Cod fiscal: 16762836, Adresa: B-dul 1 Decembrie 1918 nr.12-14, Bucuresti, Telefon: 0318058748, Fax: 0318058748
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: La sediul D.G.A.S.P.C. Sector 3, B-dul 1 Decembrie 1918 nr.12-14, Bucuresti, sector 3, Romania, cod postal: 032462, telefon: +40 213400270, fax: +40 213400270, persoana de contact: CRISTIAN OPRIS-(Registratura, parter, camera 15).
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul D.G.A.S.P.C. Sector 3 , B-dul 1 Decembrie 1918 nr.12-14, Bucuresti, sector 3, etaj 1 camera 23.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare produse lactate, branzeturi si oua
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se solicita furnizarea produselor la fiecare centru din subordinea DGASPC Sector 3, saptaminal, pe baza de comanda.
II.1.6) CPV: 15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 220, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2200 lei, respectiv 1100 lei pentru IMM;perioada de valabilitate a garantiei de participare: 30 de zile de la data limita de depunere oferte;garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006, respectiv: 1.prin OP in cont RO17TREZ7035006XXX004666 deschis la Trezoreria Sector 3 (se va prezenta exemplarul verde in original cu viza bancii (CF 16762836);2.instrument de garantare emis conform legii de o societate bancara/asigurari in favoarea autoritatii conform formular 8;se va redacta in limba romana, sau insotita de traducere legalizata in limba romana pentru documente redactate in alte state;depozitul se constituie in lei, iar banca emitenta trebuie sa aiba sediul social in Romania.Nota: ofertele care nu sint insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile.In conformitate cu prevederile art.87, alin (1) din HG 925/2006, autoritatea are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzind astfel suma constituita, atunci cind acesta se afla in oricare din urmatoarele situatii: a/isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b/oferta sa fiind stabilita cistigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tirziu de 15 zile de la semnarea contractului;c/oferta sa fiind stabilita cistigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei;d/in cazul depunerii unei contestatii, in masura incare Consiliul respinge contestatia, autoritatea va retine contestatorului o suma calculata conform art.278, index 1, alin 1)lit (b) din OUG 34/2006 din garantia de participare.
Garantie de buna executie
2% din valoarea fara TVAa contractului, respectiv 1% in cazul IMM.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, sau o societate de asigurari conform art.90, alin(1) din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: declaratie privind eligibilitatea-formular A;declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-formular B;
-Certificat de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat - eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice - copie certificata "conform, cu originalul" din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
-Certificat de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local - eliberat de Directia Fiscala Locala - copie certificata"conform cu originalul" din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Persoanele juridice/fizice straine - documente care dovedesc o formade inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita si pot desfasura activitati ce fac obiectul achizitiei publice, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului-traducere certificata in limba romana.declaratie privind calitatea de participant la procedura-formular 3;certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-formular 20;declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006-formular 13;(persoane care detin functii de decizie in cadrul DGASPC sector 3: Director general, Florin Stefan Vasile, Director economic, Andrei Dumitru, Sef serviciu achizitii, Niculescu Ana) 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor) - se prezintacopie certificata "conform cu originalul".In acest caz ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita inainte detransmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, pentru conformitate, prezentarea documentului in original/copie legalizata;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cerinta minima-cifra de afaceri in domeniul aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 ani, sa fie de cel putin 350.000 lei;valorile vor fi exprimate in lei si euro., informatii privind situatia economico-financiaraInformatii privind situatia economico-financiaraSituatiile financiare intocmite la 30.06.2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind dotarile specifice necesare pentru indeplinirea contractuluiDovada ca ofertantul detine mijloace de transport autorizatepentru transportul produselor alimentare.2.Dovada ca ofertantul detine spatii special amenajate pentru depozitare si/sau productie, dotate cu instalatii care asigura controlul conditiilor de temperature, umiditate, ventilatie, etc., stabilite prin acte normative in vigoare., Lista principalelor livrari de produse efectuatein ultimii trei ani, continand valori, perioada de livrare; beneficiari indiferent daca sunt autoritati contractante sau clienti privati., Experienta similaraExperienta va fi dovedita prin prezentarea unui contract de furnizare de lactate sau branzeturi sau oua, cu o valoare de minim 180.000lei., Licenta de fabricatie (daca este cazul), Certificate de conformitate/declaratii de conformitate(Legea nr, 150/2004 privind siguranta alimentelor; Directiva 2001/471 privind HACCP la prelucrarea carnii; HG nr.1196/2002 privind controlul oficial al alimentelor)., Prezentare mostreIn scopuldovedirii capacitatii de a livra produse similare, precum si conformitatii cu produsele solicitate, ofertantul va prezenta cite o mostra gratuita, din fiecare produs ofertat.(Anexa 1, capitol furnizare lit.e din Ordin ANRMAP nr.509/2011) certificarea sistemului de management de asigurare a calitatii- dovada certificarii sistemului de management de asigurare a calitatii conform SR EN ISO 9001/2000, intr-un domeniu ce include obiectul contractului, sau echivalentul acestuia asa cum se precizeaza la art.193 din OUG 34/2006.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.05.2012 15:24