Achizitie publica - Contract de furnizare produse pentru nutritie parenterala si medicamente analgezice si anestezice
Detaliu pentru invitatia numarul 333667
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333667/13.08.2012
Denumire contract: Contract de furnizare produse pentru nutritie parenterala si medicamente analgezice si anestezice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOVCod fiscal: 4384117, Adresa: STR.CALEA BUCURESTI, NR.25-27, BRASOV, Brasov, Telefon: +40 372676265, Fax: +40 268327998
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare produse pentru nutritie parenterala si medicamente analgezice si anestezice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia publica de produse pentru nutritie parenterala si medicamente analgezice sianesteziceValoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata fara TVA a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima a intervalului fara TVA reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari
II.1.6) CPV: 33692200-9 - Produse pentru nutritie parenterala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 242, 402.85 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1 = 135 ron, lot 2 = 95 ron, lot 3 = 48 ron, lot 4 = 352 ron, lot 5 = 431 ron, lot 6 = 57 ron, lot 7 = 405 ron, lot 8 = 311 ron, lot 9 = 600 ron, lot 10 = 255 ron.Modul de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare se constituie prin virament bancar (cu O.P. in contul autoritatii contractante nr. RO57TREZ1315006XXX011474 deschis la Trezoreria Brasov) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr. 8. Operatorii economici vor depune dovada constituirii garantiei de participare sub forma scanata in SEAP pana la data limita a depunerii ofertelor si in original la sediul autoritatii contractante, Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Brasov, Calea Bucuresti nr.25-27 Brasov, Biroul Achizitii Publice daca garantia se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari . Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In conformitate cu legea 346/2004, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50 % pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii. Pentru a beneficia de aceasta facilitate, anexat garantiei de participare se va prezenta declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM. In situatia depunerii unei contestatii de catre ofertant, iar C.N.S.C. respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului sumele in conformitate cu art 278^1/OUG nr.34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: "Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare"-completare Formular nr. 1 din fisierul ?Modele de formulare?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernuluinr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?-completare Formular nr. 2 din fisierul ?Modele de formulare?Certificat de participare la licitate cu oferta independenta?, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-completare Formular nr. 3 din fisierul ?Modele de formulare".?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?-completare Formular nr. 4 din fisierul ?Modele de formulare".Persoanele cu functii de decizie din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Brasov sunt: Manager Dr.Neculoiu Marius, Director Financiar Contabil Ec.Rusu Bogdan, CJ Secelean Liviu, Sef Serv.Tehnic Administrativ Ing.Cioroianu Marin, Membrii comisiei de evaluare: Dorofte Ileana, Farm.Sofronie Victoria, Chelaru Bianca Membrii rezerva: Feresuaru Cristina, Dragoi Giorgeta, Suciu Daniela.Persoane care aproba bugetul necesar finantarii contractelor de achizitie publica: Presedinte C.J.Brasov, Aristotel Cancescu, consilieri: Ambrus Carol, Braga Horatiu-Florentin, Braun Werner, Caju Mariana, Chiriac Viorel, Coman Claudiu, Cornea Gheorghe-Claudiu, Craciun Dragos-Romulus, Crizbasan Emanoil-Dorin, Danu Aurelian-Leonard, Dunca Marius-Alexandru, Enache Paul, Fliundra Ionel, Gabor Alexandru-Adrian, Grapa Sebastian, Kovacs Attila, Lupu Stefan-Ovidiu, Manea Ion, Mares Ioan, Matei Gavril, Noaghea Nelu-Petru, Ochi Ion, Olteanu Luminita Nicoleta, Paler Ioan Miron, Pascu Mihai Lucian, Popa Mihai Valentin, Sarafinceanu Buibas Gheorghe, Szakal Andras Zsolt, Sandru Razvan-Ovidiu, Soneriu Valentin-Olimpiu, Ungureanu Vasile, Vestea Mihai, Zavarache Constantin, Wittstock Eberhard-Wolfgang Se solicita depunerea sub forma scanata in SEAP a documentului: ?Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in copie semnata si stampilata conform cu originalul.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Se solicita depunerea sub forma scanata in SEAP a urmatorului document: 1. Autorizatie de distributie angro de medicamente emisa de Agentia Nationala a Medicamentului, in termen de valabilitate, in copie semnata si stampilata conform cu originalul, conform Ordinului 1964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.08.2012 13:40