Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare produse petroliere


Detaliu pentru invitatia numarul 324781
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta Tara Barsei al judetului BRASOV
Numar invitatie: 324781/23.04.2012
Denumire contract: Contract de furnizare produse petroliere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul pentru Situatii de Urgenta Tara Barsei al judetului BRASOVCod fiscal: 4317541, Adresa: mihai viteazu nr.11, Brasov, Telefon: +40 268428888, Fax: +40 268543537
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare produse petroliere
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare produse petroliere, respectiv benzina euro fara plumb si motorina EN 590, care vor fi livrate ?franco-depozit achizitor?.Valoarea estimata minima a contractului de achizitie publica este de 101600, lei, iar valoarea estimata maxima este de 531000 lei.Valoarea estimata minima reprezinta valoarea la care se va incheia contractul de furnizare produse petroliere aferent anului 2012, iar valoarea estimata maxima reprezinta valoarea totala a contractului, cu tot cu valoarea aferenta prelungirii acestuia, in baza art. 6 alin. 3 din HG 925 / 2006.
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 531, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2.000 RON.Termenul de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Mod de constituire: 1) Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO70 TREZ 1315 005X XX00 0135 deschis la Trezoreria mun. Brasov sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.2) Garantia de participare se poate constitui si prin: a) ordin de plata sau fila cec, care se vor depune in oferta, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) suma in numerar, prin depunere la casieria autoritatii contractante.Se va completa Formularul nr. H. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.NOTA: Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii ofertelor, de dovada constituirii garantiei pentru participare, in cuantumul si forma solicitate, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia pe proprie raspundere privind eligibilitatea se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. A).2. Certificate constatatoare, in original sau copii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul ? operatorul economic este rezident), din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele: ? Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Agentia Nationala de Administratie Fiscala (Administratia Financiara), ? Certificat privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice eliberat de Directia de Impozite si Taxe a Primariei.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca operatorul economic are datorii, acesta va puteafi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare, cu exceptia cazului in care: - acestea sunt esalonate in baza unor conventii si se face dovada achitarii la termenul scadent a platilor;
- se face dovada ca a fost acceptata compensarea datoriilor, conform art. 116 alin. 9 C.pr.fiscala.3. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2066 se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. B).4. Declaratia privind calitatea de participant la procedura se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. C).5. Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordin presedinte A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului la licitatii cu oferta independenta. Se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire ? Formular nr. D6. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea Nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire Formular nr. E.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizare, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ? - Inspector Sef, col. drd. Rechitean Stelian? - Prim Adjunct, col. Motruna Gabriel? - Sef Serviciu Logistic, mr. Taran Tedorian-Daniel? - Presedinte comisie de evaluare, cpt. Slupetchi Viorel? - Membru comisie evaluare, lt. Chitu Sorina? - Membru comisie evaluare, plt. maj. Holban Ciprian? - Membru comisie evaluare, plt. Balasel Mircea Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (ONRC), in original sau copie lizibila, semnat si stampilat pentru ?conformitate cu originalul?, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de sedinta de deschidere a ofertelor, din care sa reiasa: obiectul de activitate al operatorului economic, faptul ca nu suntinscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006, privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimi 3 ani financiari (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie de minim 203200 LEI fara TVA (contravaloarea a 2000 litri benzina si 40000 litri motorina).Nota: In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010 si 2009.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani calculati pana la data depunerii ofertelor, din care sa faca parte si un contract care a avut obiect similar cu cel al achizitiei si valoare minima de 48500 lei sau un contract care a avut ca obiect similar furnizarea a cel putin 10000 litri de motorina si care sa contina perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.2.Certificate sau alte documente care atesta conformitatea produselor, care trebuie sa fie emise de organisme abilitate de lege, conform prevederilor art. 188 alin. 1 lit. d din OUG 34/2006. Certificarea sistemului calitatii cu ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2012 09:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer