Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare produse petroliere


Detaliu pentru invitatia numarul 348466
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta Tara Barsei al judetului BRASOV
Numar invitatie: 348466/13.06.2013
Denumire contract: Contract de furnizare produse petroliere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul pentru Situatii de Urgenta Tara Barsei al judetului BRASOVCod fiscal: 4317541, Adresa: mihai viteazu nr.11, Brasov, Telefon: +40 268428888, Fax: +40 268543537
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare produse petroliere
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare produse petroliere, respectiv benzina euro fara plumb, motorina EN 590 si BVCA care vor fi livrate ?franco-depozit achizitor?.Valoarea estimata minima a contractului de achizitie publica este de 108, 896.72lei, iar valoarea estimata maxima este de 459, 795.00 lei.Valoarea estimata minima reprezinta valoarea la care se va incheia contractul de furnizare produse petroliere aferent anului 2013, iar valoarea estimata maxima reprezinta valoarea totala a contractului, cu tot cu valoarea aferenta prelungirii acestuia, in baza art. 6 alin. 3 din HG 925 / 2006.Optiuni: - conform Art.6alin.(3)/HG925/2006
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 108, 896 - 459, 795 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1, 500 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Mod de constituire: conform art. 86, alin. (1-4) din H.G. nr. 925/2006. In cazul constituirii prin virament bancar se va utiliza contulautoritatii contractante RO70 TREZ 1315 005X XX00 0135 deschis la Trezoreriamun. Brasov. Pentru operatorii economici care constituie garantia de participare in euro sau in alta valuta, se va face la cursul oficial al BNR valabil din data publicarii invitatiei de participare , dovada constituirii garantiei de participare trebuie transmisa si in original la sediul Autoritatii contractante, coform FORMULARH, deasemenea se va posta obligatoriu in SEAP (scanata pana la data limita de depunere a ofertelor). Din garatia de participarese va retine contestatorului caruia ia fost respinsa contestatia ca nefondatat de catre CNSC suma calculata conform prevederilor Art.278^1/OUG34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia pe proprie raspundere privind eligibilitatea se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. A).2. Certificate constatatoare, in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul ? operatorul economic este rezident), din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele: ? Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Agentia Nationala de Administratie Fiscala (Administratia Financiara), ? Certificat privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice eliberat de Directia de Impozite si Taxe a Primariei.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca operatorul economic are datorii, acesta va puteafi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare, cu exceptia cazului in care: - acestea sunt esalonate in baza unor conventii, conform art. 125 C.pr. fiscala si se face dovada achitarii la termenul scadent a platilor;
- se face dovada ca a fost acceptata compensarea datoriilor, conform art. 116 alin. 6 C.pr.fiscala.3. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. B).4. Declaratia privind calitatea de participant la procedura se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. C).5. Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordin presedinte A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului la licitatii cu oferta independenta. Se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire ? Formular nr. D.6. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea Nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire Formular nr. E.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizare, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ? - Inspector Sef, col. drd. Rechitean Stelian? - Prim Adjunct, col. Motruna Gabriel? - Sef Serviciu Logistic, lt.col. Taran Tedorian-Daniel? - Presedinte comisie de evaluare, mr. Damaschin Raul? - Membru comisie evaluare, cpt. Chitu Sorina? - Membru comisie evaluare, plt. maj. Banu Adrian? - Membru comisie evaluare, sg.maj. Slupetchi Simona Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (ONRC), in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul ?. Informatiile cuprinsein certificat trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor din care sa reiasa: obiectul de activitate al operatorului economic
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimi 3 ani financiari (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie de minim 108, 896.72 LEI fara TVA(pentru echivalenta cursului de referinta lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR). Nota: In situatia in care operatorul economic nu si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2012, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010 si 2011.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Solicitam ca cerinta minima de calificare demonstrarea furnizarii de produse similare, in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), in baza a cel putin unui contract in valoare de minim 48.400 lei fara TVA. Pentru echivalenta cursului de referinta lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Certificarea sistemului calitatii cu ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2013 10:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer