Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare produse ?Polimeri acrilici primari (polielectrolit)?


Detaliu pentru invitatia numarul 353224
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ECOAQUA SA CALARASI
Numar invitatie: 353224/30.08.2013
Denumire contract: Contract de furnizare produse ?Polimeri acrilici primari (polielectrolit)?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialECOAQUA SA CALARASICod fiscal: RO16730672, Adresa: str. Progresul, bloc BBB, etaj 3, Calarasi, Telefon: 0242/312705, 0242/313765, Fax: 0242/311923
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare produse ?Polimeri acrilici primari (polielectrolit)?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul este de furnizare a 27700 kg de polielectrolit cationic si anionic pentru deshidratare/ postconcentrare namol la statii de epurare si pentru tratarea apei potabile la statii de tratare apa.
II.1.6) CPV: 24542000-5 - Polimeri acrilici primari (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 438, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare la procedura de achizitie publica este: 8700 lei si se poateconstituiprin: 1. ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor; 2. depunere in numerar la casieria autoritatii contractante; 3. scrisoare de garantie de participare la procedura de achizitie publica, emisa in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul de mai sus si pentru perioada de 45 de zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cel putin cu perioada de valabilitate a ofertei. Cont bancar in care se depune garantia de participare: RO59RNCB0098007808710001, deschis la BCR Calarasi .Echivalenta lei/euro pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Dovada garantiei de participare se va incarca atat in SEAP si se va depune si la sediul autoritatii contractante in original pana la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prin depunerea la casierie a unor sume in numerar sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform prevederilor art. 90 alin. (1)-(3) din H.G. nr. 925/2006, modificata cu H.G. nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010 ? Formular 1;2. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 2;3. Declaratie de eligibilitate, conform art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 12A;4. Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 12B;5. Declaratia privind calitatea de participant la procedura ? Formular 12C;6. Certificate de atestare fiscala a platilor la bugetul consolidat al statului si a taxelor si impozitelor locale, eliberate de organismele competente in raza carora se afla sediul ofertantului, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: ing. Neagu Cezar Paul ? Director General, ec. Tudor Iuliana ? Director Economic, ing. Dumitru Cornelia ? Director Comercial, ing. Nutu Marcel ? Director Tehnic cu Investitiile, ec. Luca Ion ? Presedinte comisia de evaluare a ofertelor, ing. Angelescu Mihaela-Carmen si cs.jr. Trandafir Aurica ? membrii comisia de evaluare a ofertelor. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in care informatiile din acest document sa fie reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante.Nota: In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil pe anul 2012, vizat si inregistrat de organele competente, Informatii generale si declaratia privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani; Certificarea sistemului de management al calitatii: certificatul ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.08.2013 08:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer