Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare produse PROTEZE ORTOPEDICE


Detaliu pentru invitatia numarul 331775
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL DE URGENTA AL MAI "PROF. DR. DIMITRIE GEROTA"BUCURESTI
Numar invitatie: 331775/17.07.2012
Denumire contract: Contract de furnizare produse PROTEZE ORTOPEDICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE URGENTA AL MAI "PROF. DR. DIMITRIE GEROTA"BUCURESTICod fiscal: 4283767, Adresa: Str. Vasile Vasilievici Stroescu , nr. 29-31, sector 2, Bucuresti, Telefon: 2523334, 2522692, Fax: 2522829
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Vasile Vasilievici Stroescu , nr. 29-31, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021373, telefon: +40 212523334/ +40 212522692, fax: +40 212522829, persoana de contact: ELENA CRISTACHE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Vasile Vasilievici Stroescu , nr. 29-31, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021373, telefon: +40 212523334/ +40 212522692, fax: +40 212522829, persoana de contact: ELENA CRISTACHE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare produse PROTEZE ORTOPEDICE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 17
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare produse PROTEZE ORTOPEDICE
II.1.6) CPV: 33183200-8 - Proteze ortopedice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 210, 006 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Autoritatea contractanta solicita garantie de participare (Formular nr.1 din sectiunea formulare), in cuantum de 1%, astfel: Lot1-804lei;Lot2-218lei;Lot3-700lei;Lot4-112lei;Lot5-119lei;Lot6-147.06lei. Constituirea garantiei de participare se va realiza prin una din urmatoarele forme: 1.instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, in original; 2.instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, in original; 3.ordin de plata cu semnatura si stampila in contul RO17TREZ7025005XXX007106; 4.prin depuneri la casieria unitatii, pentru fiecare lot ofertat. Garantia de participare va avea perioada de valabilitate cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei-60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul IMM-urilor, odata cu prezentarea garantiei se va face obligatoriu si dovada incadrarii in aceasta categorie printr-o declaratie pe propria raspundere conform anexei nr.1 la Legea 346/2004. Neprezentarea garantiei de participare in forma, cuantumul, perioada de valabilitate solicitate atrage descalificarea ofertantului. In instrumentul de garantare se va mentiona si posibilitatea retinerii acesteia in cazul formularii unei contestatii si respingerii acesteia de catre CNSC (conform art.278^1 din OUG 34/2006 - suma solicitata reprezentand 1% din valoarea estimata a contractului).Suma ce se va retine in condtiile prevazte la art.278^1din OUG 3/2006 este de 804 lei pentru lotul nr.1 si 700 lei pentru lotul nr.3
Garantie de buna executie
Autoritatea contractanta solicita garantie de buna executie (Formular nr.2 din sectiunea formulare), in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA. Constituirea garantiei de buna executie se va realiza prin una din urmatoarele forme: 1.instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, in original; 2.instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, in original; 3.ordin de plata cu semnatura si stampila in contul RO17TREZ7025005XXX007106; 4.prin depuneri la casieria unitatii, pentru fiecare lot ofertat. NOTA: In cazul IMM-urilor, o data cu prezentarea garantiei se va face obligatoriu si dovada incadrarii in aceasta categorie, printr-o declaratie pe propria raspundere conform anexei nr.1 la Legea 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180;(Formular nr.3 din sectiunea formulare)2.Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181;(Formular nr.4 din sectiunea formulare)3.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1;(Formular nr.5 din sectiunea formulare)4.Persoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Imputernicit Director General Rotaru Luminita, Imputernicit Director General Adjunct Economico-Administrativ Pislaru Doru, Desemnat Sef Departament Logistica Dragomir Ionut, Jurist Ruse Codruta, Contabil-sef Stan Adriana, Birou T.A.M.C.I. Mirsu Ana.5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.(Formular nr.6 din sectiunea formulare).6.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului, in termen legal de valabilitate.7.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de primaria locala, in original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului, in termen legal de valabilitate. 1.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii; in original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului, emis cu maxim 30 de zile inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor.NOTA: In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentul original/copie legalizata.2.Avizul de functionare, emis de Ministerul Sanatatii.Actul normativ Legea 176 din 18 octombrie 2000, cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Descrierea produselor - pliante, schite din catalogul producatorului, semnate si stampilate de firma ofertanta., Declaratie de conformitate pentru fiecare produs ofertat, pentru confirmarea marcajului C.E. Certificat de atestarea managementului calitatii produsului, in conformitate cu normele europene in vigoare ISO13485, Standarde de asigurare a calitatii in domeniul la care se incadreaza produsele ce fac obiectul achizitiei - certificat ISO 9001.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: direct, gratuit si nerestrictionat de pe site-ul e-licitatie.ro sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.07.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2012 07:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer