Achizitie publica - Contract de furnizare produse-rechizite scolare pentru unitatile de invatamant preuniversitar din Judetul Satu Mare
Detaliu pentru invitatia numarul 334205
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334205/22.08.2012
Denumire contract: Contract de furnizare produse-rechizite scolare pentru unitatile de invatamant preuniversitar din Judetul Satu Mare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI SATU MARECod fiscal: 3896976, Adresa: str. 1 Decembrie 1918 nr.6, Satu Mare, Telefon: 0261.750.200/0744.848.194, Fax: 0261.750.200
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. 1 Decembrie 1918 nr.6, Satu Mare, Romania, cod postal: 440010, telefon: +40 261750200, fax: +40 261768155, persoana de contact: Matei Calin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Inspectoratul Scolar al Judetului Satu Mare , str. 1 Decembrie 1918, nr. 6 , Compartimentul Investitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare produse-rechizite scolare pentru unitatile de invatamant preuniversitar din Judetul Satu Mare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia pachetelor de rechizite scolare pentru distribuirea gratuita
II.1.6) CPV: 39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 501, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi de :10000 leiMod de constituire-scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante si va avea o valabilitate de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei(Formularul 17)Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate de o societate bancara sau de o societate de asigurari- C.E.C. / B.O. in original vizat de banca emitenta.Garantia se va retine in situatiile : Ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate, Ofertantul fiind castigator nu constituie garantia de buna executie in perioadade valabilitate nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului, Oferta sa fiint castigatoare refuza semnarea contractului in perioada de valabilitate a afertei, In cazul unei contestatii la CNSC, inmasura in care Consiliul respinge contestatia respectiva , se vor retine sumele prevazute in art.2781 ali1 din OUGnr.34/2006Dovada constituirii garantiei de participare va fi transmisa in original la sediul Inspectoratul Scolar Judetean Satu Mare pana la data si ora deschiderii ofertelor aceastase va prezenta intr-un plic separat, atasat coletului cu oferta si mostrele produselor ofertate, marcat cu ?Inspectoratul Scolar Judetean Satu Mare ? Comisia de evaluare pentru achizitia de rechizite scolare pentru unitatile de invatamant preuniversitar?. ?A NU SE DESCHIDE INAINTE DE__ 2012, ora ?? si se va prezenta comisiei de evaluare in sedinta de deschidere a ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare, in cuantumul, forma si perioada de valabilitate solicitate, si transmisa in original pana la data si ora deschiderii ofertelor la sediul Inspectoratul Scolar Judetean Satu Mare, vor fi respinse si considerate ca fiind ?inacceptabile? in conformitate cu art. 36 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile ulterioare.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, Garantia de participare va fi admisa in cuantum de50% din nivelul minim impus (Formular 4)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens)( Formular 4) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu dispozitiile art. 92 din HG. Nr. 925/2006.Perioada de garantie de buna executie : minim 6 luni de la data receptiei produselor.(conform FORMULAR 18din capitolul Formulare)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (Declaratie privind eligibilitatea, completata in conformitate cu Formularul 5, in original). Declaratia se va completa si de catre tertul sustinator, daca este cazul. Nota: Cerintele solicitate vor fi in conformitate cu cele din Anexa nr.2 din Ordinul 509/2011 al Presedintelui ANRMAP.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006(completata in conformitate cu Formularul 6, in original). Declaratia se va completa si de tertul sustinator -Formularul 6, daca este cazul, pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), lit.c)¹ si lit.d) din O.U.G. nr. 34/20063.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativteritoriale pe raza careia iti are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se poate depune in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (inclusiv pentru punctele de lucru implicate inderularea contractului) din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se poate depune in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Atentie: Oferta depusa de un operator economic care nu si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor si impozitelor locale, a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, va fi respinsa. Nota: In cazul esalonarilor si amanarilor la plata, conform prevederilor legale, se vor prezenta toate documentele emise din care sa rezulte in mod distinct plata la zi a esalonarilor conform graficului aprobat, precum si plata la zi a obligatiunilor curente. Nota: Cerintele solicitate vor fi in conformitate cu cele din Anexa nr.2 din Ordinul 509/2011 al Presedintelui ANRMAP.5. Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta (?Certificat de participare la licitatie cu oferta independent?, completat in conformitate cu Formularul 7, in origina). In cazul unei asocieri, liderul asociatiei cat si asociatii sunt obligati sa prezinte acest formular.6. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG nr. 34/2006 (completata in conformitate cu Formularul 8, in original). Declaratia se va completa, dupa caz, de catre Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractant/Tertul sustinator, conform art. 13 din Legea 279/2011. Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art.69¹, art.180 si art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica.. Nota: 1.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta toate documentele si formularele mentionate.2.Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.3.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.4.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei unitati administrative sau judiciare sau a unei autoritati administrative sau judiciare sau unei asociatii profesionale ce are competente in acest sens.5.7.Informatii privind subcontractantii. Se va prezenta ?Declaratia privind subcontractantii? dincapitolul Formulare, completat de catre contractant si de toti subcontractantii.Se va prezenta o descriere a modului in care contractantul principal va monitoriza si conducsubcontractanti pentru a asigura realizarea in timpul stabilit a activitatilor subcontractatePersoanele cu functie de decizia din Inspectoratul Scolar al Judetului Satu Mare: Inspector Scolar General: Roman MariaInspector Scolar General Adjunct : Szasz PiroskaContabil Sef : Burdea RaulConsilier Juridic Vancea VeronicaMembrii comisiei de evaluare : Mondici Claudiu , Bicsi Ildiko , Matei Calin , Sabou Eva , Szejke Ottilia.Membru al comisiei de rezerva : Saveanu Oltea Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romane? Documente de confirmare: -Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie a Romaniei , emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertei, in original copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa rezulte obiectul activitatii ai respectivului operator economic, faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operata in perioada de depunere a ofertelorsi/sau executare a contractului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN al ofertantului din certificatul constatator emis de ORC.SAU? Certificat de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului , de pe langa instanta competenta , in copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila , din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operata in perioada de depunere a ofertelorsi/sau executare a contractului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN al ofertantului din certificatul constatator emis de ORC.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridicasau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani financiari (31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011), insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente, precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara., Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011) sa fie de cel putin 501.500 lei / an.Nota: Valoarea stabilita reprezinta cerinta minima pentru calificare de catre autoritatea contractanta.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.Se va completa un formular table cu valori, perioade prestate, beneficiari/cantitati, ,Oferta va fi insotita de cate o monstra pentru fiecare pachet de rechizite scolare cu toate produsele solicitate.Produsele prezentate vor trebui sa fie prezentate individual, in conformitate cu caietul de sarcini., Pentru fiecare contract de experienta similara trebuie completat cate unexemplar de Formular? Ofertantultrebuie sa prezinte min. 1-max. 3 contracte similare, finalizatein ultimii 3 ani de celputin 501.500 lei fara TVA. In cazul a 2 sau 3 contracte se va consideravaloarea cumulata a acestora.Fiecare contract de experienta similara va fi insotit de o recomandare scrisaa beneficiarului in original , copie legaliyata sau copie conform cu originalul semnatura si stampila. Daca valoarea este stabilita in altamoneda, pentru calculul echivalentei se va lua in considerarecursul mediu anual lei/valuta comunicat de Banca Nationala aRomaniei (www.bnr.ro) pentru anii respectivi. Documentele se vor depune in original , copie legalizata sau copie conform cu originalul, Declaratie care sa contina lista utilajelor si mijloacelor de transport pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, precum si alte dotari specifice necesare, Se va prezenta un formular, completat de catre contractant si de toti subcontractantii dupa cazLista cuprinzand subcontractantii, Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDescrierea modului in care contractantul principal va monitoriza si conduce subcontractanti pentru a asigura realizarea in timpul stabilit a activitatilor subcontractate;Declaratie privind conflictul de interese art69 indice 1 din O.U.G. 34/2006Declaratie privind eligibilitatea., Se va prezenta acordul de asociere. Acordul de asociere trebuie sa cuprinda un angajamentul ferm prin care se confirma punerea la dispozitie a resurselor financiare, tehnice si profesionale. Firmele asociate in indeplinirea contractului vor prezenta toate documentele solicitate pentrufirmele cu oferta independenta.Doar daca sunt desemnate castigatoare., Documente care atesta inregistrarea si faptul ca candidatul este I.M.M. (atunci cand este cazul), respectiv, indeplineste cumulativ urmatoarele conditii: a) numar mediu anual de salariati mai mic de 250;b) cifra de afaceri anuala neta de pana la 50 milioane euro, echivalent in lei, sau detin active totale care nu depasesc echivalentul in lei a 43 milioane euro, conform ultimei situatii financiare aprobate. Prin active totale se intelege active imobilizate plus active circulante plus cheltuieli in avans.Dovada calitatii de IMM se va realiza astfel: - in cazul intreprinderilor autonome ? se va depune: ??Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?- in cazul intreprinderilor partenere ? se vor depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?;? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate?;? ?Fisa de parteneriat?;? ?Intreprinderi partenere?- in cazul intreprin Se vor prezenta, in copie certificate valabile care atesta implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001(sau echivalent) pentru activitatea/activitatile ce corespund obiectului procedurii. Nu se accepta societati in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. , Sediul Inspectoratului Scolar al Judetului Satu Mare str.1 Decembrie 1918 nr. 6
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.08.2012 13:49