Achizitie publica - Contract de furnizare produse-tricouri si sepci personalizate
Detaliu pentru invitatia numarul 324085
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324085/13.04.2012
Denumire contract: Contract de furnizare produse-tricouri si sepci personalizate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComitetul Olimpic si Sportiv RomanCod fiscal: 13746143, Adresa: Calea Victoriei, nr. 155, bl.D1, Tronson 5, etaj 3, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213101198, Fax: +40 0213150490
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul MARASTI, nr.20A, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010073, telefon: +40 0213101198, fax: +40 0213150490, persoana de contact: Mioara Micu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul MARASTI, nr.20A, Sector 1, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Sport)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare produse-tricouri si sepci personalizate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare produse-tricouri si sepci personalizate, conform descrierilor si caracteristicilor din caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 18331000-8 - Tricouri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 130, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de2.500 lei. Modalitate de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art.86, alin 1 din HG 925/2006.Valabilitatea garantiei de participare: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ( 60 de zile) la data limita de depunere a ofertelor, cu posibilitatea prelungirii la solicitarea autoritatii contractante, cu maximum 30 de zile..Autoritatea contractanta va retine 1% din valoarea estimata a contractului ( 1.308, 00 lei) in conditiile art.278, indice 1, alin.1, din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare trebuie sa fie orezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie : in cuantumde 5% din valoarea contractului de furnizare de produse, fara TVA. Modalitatea de constituire : conform art. 90 din H.G. nr.925 din 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia pe propria raspundere privindeligibilitatea conform art.180 din OUG nr.34/2006 (Formularul 1 din sectiunea ?Formulare)2. Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34 / 2006. (Formular nr.2, din sectiunea -Formulare).Pentrudemonstrarea neancadrarii in situatiileart.181 din OUG nr.34/2006, se vor prezenta urmatoarele documente: a.Certificat de atestare fiscala, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul destat, pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie certificata ?conforma cu originalul?b.Certificat de atestare fiscala, privind impozitele, taxele si alte venituri ale bugetului local, pentruluna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie certificata ?conforma cu originalul?.3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul 9 din sectiunea ?Formulare).4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69ยน din OUG 34/2006 (Formularul 2 indice 1 din sectiunea ?Formulare).Formularul va fi prezentat si de catre asociati, sustinatori, subcontractanti, daca este cazul.Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: a. Ioan Dobrescu ? secretar general;b. Arthur Hoffmann ? secretar general adjunct; c.Mioara Micu ? director departamentachizitii publice;d. Carmen Trocan ? director departament resurse umane, juridic si relatii cu autoritatile;e.Gheorghita Voicu-director economicf. Laura Badea Carlescu-director departament educatie olimpica, sport scolar si universitar Certificat constatator constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, emis cu max. 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are in obiectul de activitateproducerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Pot participa ca ofertanti firme sau asociatii de firme cuprinse in categoria IMM-urilor (Intreprinderi Mici si Mijlocii), conform legislatiei in vigoare. Acestea beneficiaza de facilitatile prevazute in art. 16 pct. 2 din Legea 346 / 2004, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru a demonstra incadrarea in categoria IMM-urilor ofertantii sunt obligati sa prezinte: o declaratie pe propria raspundere conform art. 7 din Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr. 10, din sectiunea III); In cazul unei asociatii de firme din aceasta categorie, asociatia poate beneficia de facilitatile legale, numai daca grupul de asociati, in mod cumulativ, se incadreaza in limitele stabilite de legislatia in vigoare pentru IMM-uri.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Bilantul contabil la 31.12.2010vizat si inregistrat de catre organele competente , inCopie certificata ?conforma cu originalul?., 2.Fisa de informatii generale (Formular nr. 3, din sectiunea -Formulare);Ofertantul va face dovada ca in ultimii trei ani(2008, 2009, 2010) a realizat o cifra medie de afaceri cel putin egala cu 250.000 lei.Pentru valorile exprimate in Euro se va utiliza cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala Romana pentru anul respectiv si anume: 2008 ? 1 Euro = 3, 6827 lei2009 ? 1 Euro = 4, 2373 lei2010 ? 1 Euro = 4, 2099 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, - 2008, 2009, 2010 (Formular nr.4, din sectiunea-Formulare)., 2.Se vor atasa parti relevante dintr-un contract de furnizare produse similarecu o valoare de minim 110.000 lei, fara TVA , din care sa rezulte : valori, perioada si locul furnizarii produselor, modul de indeplinire al obligatiilor, beneficiar, indiferent daca acesta este autoritate contractanta sau client privat;se va prezenta pentru acest contract si o recomandare de buna executie sau document constatator(in original sau copie certificata ?conforma cu originalul?) .In cazul in care ofertantul a participat in asociere la realizarea unor contracte, aportul acestuia va fi obligatoriu la nivelul valorii mai sus mentionate.In cazul in care contractul similar are valorile exprimate in Euro, se va utiliza cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala Romana pentru anul respectiv., 3.Declaratie privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora?Formular nr.8, din sectiunea ?formulare).Daca, pentru indeplinirea contractului ofertantul va avea un subcontractant care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 15% (in exprimare valorica) din contractul de achizitie publica, acesta va specifica acest lucru in formular si va prezenta acordurile de subcontractare in forma scrisa.In cazul in care ofertantul va indeplini in totalitate contractul de achizitie publica, sau intr-o proportie mai mare de 85%, va prezenta documentul ?Declaratie privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora? ?cu mentiunea?Nu exista subcontractanti?., 4.Se va prezenta la deschiderea ofertelor cate o mostra inscriptionata din fiecare produs solicitat in caietul de sarcini. Mostrele se vor preda pe baza de proces verbal de predare-primire incheiat intre reprezentantul ofertantului si presedintele comisiei de evaluare., 5. Se vor prezenta documente din care sa rezulte respectarea SR EN 23758, sau echivalent, pentru produsele solicitate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Densitatea materialului
20
Descriere: Denisitatea materialului din care sunt confectionate produsele
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.04.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.04.2012 11:31