Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare produse"Criblura"


Detaliu pentru invitatia numarul 351879
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Serv.Public Directia Intretinerea, Repararea Patrimoniului Consiliului Local, Serv. Iluminat Public, Dezapezire Resita
Numar invitatie: 351879/05.08.2013
Denumire contract: Contract de furnizare produse"Criblura"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServ.Public Directia Intretinerea, Repararea Patrimoniului Consiliului Local, Serv. Iluminat Public, Dezapezire ResitaCod fiscal: 15082947, Adresa: Bulevardul Muncii, Nr. 25, Resita, Telefon: +40 0255226109/ +40 0255220200, Fax: +40 0255227394
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare produse"Criblura"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie publica de produse CRIBLURAAnul 2013 - pana la data de 31.12.20131.Nisip de concasare 0-4 mm 200 to2.CRIBLURI4-8 mm 3.500 to3.CRIBLURI8-16 mm 1.800 to4.CRIBLURI16-25 mm 800toTotal anul 2013= 6.300 toneTotal valoare Anul 2013? 402.100leiTotal valoare? 576.800, 00 lei=valoarea estimata totala cu tot cu suplimentariCantitatea necesara este de minim 6300 tone si maxim 9050 tone.Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, cantitatea necesara pana la 31 decembrie 2013 (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Optiuni: contractul se va derula pana la 31.12.2013 si va putea fi prelungit cf. art6(3)din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 14212430-3 - Criblura (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 402, 100 - 576, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
8042 lei Data la care se va face echivalenta leu valuta la cursul de schimb al BNR este data la care se publica invitatia de participare.Formele de garantie de participare pot fi: - scrisoare de garantie bancara, ; - ordin de plata sau fila cec, confirmate de catre banca emitenta; - instrumente de garantare emise de societatile de asigurari; - depunerea la casieria unitatii a sumei in numerar.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 30 zile de la data limita de depunere a ofertelor; Contul in care se va depune garantia de participare: RO67TREZ1815006XXX000143 Garantia de participare va fi retinuta, in intregime, de catre autoritatea contractanta, in oricare din urmatoarele situatii: ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; ofertantul a carui oferta a fost stabilita castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei; oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; cand Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor respinge contestatia ofertantului (conform art. 278^1 din O.U.G. 34/2006); Garantia de participare constituita de ofertanti se returneaza de catre autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul declarat castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Garantia de participarese va depune in orginal la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de primire a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii, care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in legea 346/2004, cu completarile si modificarile ulterioare, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantum
Garantie de buna executie
5% sau2, 5 % din valoarea acestuia(conform declaratiei de IMM atasata)pe care achizitorul o va retine succesiv din valoarea fiecarei facturi(modalitatile prev. de art. 90 din HG 925/2006), pana la finalizarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180-Completare Anexa nr.2;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- Completare Anexa nr.3Pentru persoanele juridice/fizice romane-Certificat de atestare fiscala(datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul/ candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale. Certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Pentru persoanele juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilorcatre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi incarcate in SEAP la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.Nota: In cazul esalonarilor si amanarilor la plata, conform prevederilor legale, se vor prezenta toate documentele emise din care sa rezulte in mod distinct plata la zi a esalonarilor conform graficului aprobat.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completare Anexa nr.10. Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Completare Anexa nr.11Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1-Completare Anexa nr.9-Lista persoanelor cu functii de decizie cu privire laorganizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: director ? GIURICICI SAVA; Milat Marius ?director adjunct;contabil sef ? ec. POPOVICI MARIANA;Medoia Nicusor-Consilier Juridic; ONCIA SIMION - Insp. Specialitate ?Birou Juridic-R.U. (SP-?DIRPCL?)-presedinte comisie de evaluare; MILOIEVICI SATA- Referent -Comp. Financiar-Contabil (SP-?DIRPCL?)-membru comisie de evaluare; NiICORICI FLORICA- Insp. Specialitate -Birou Tehnic-Investitii. (SP-?DIRPCL?) -membru comisie de evaluare;;PUREC ANCA- Aparatul de Specialitate al Primarului-membru comisie de evaluare;;CHIS LUCIAN - Aparatul de Specialitate al Primarului-membru comisie de evaluareNota: ! Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.180 si art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. Pentru persoane juridice: Certificat constatato, emis de Oficiul Registrului Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesiona. Documentele trebuie sa contina informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorPentru persoane fizice: Autorizatie de functionare/altele echivalente precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Nota.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata;Pentru persoanele juridice/fizice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara unde ofertantul este rezident. De asemenea ofertantii vor prezenta Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil la data limita de depunere a ofertelor.Documentele trebuie sa contina informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorsi sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitati necesare indeplinirii contractului.La documentele prezentatese vor anexa traducerile autorizate in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului pe ultimii trei ani sa fie egala sau mai mare de 804.000 lei, iar in acest sens se va completa fisa de informatii generale; calculul se va face tinand cont de cursul leu/euro astfel: anul 2010-1 euro=4.2099 lei, anul 2011-1 euro=4.2379 lei, 2012 - 1 euro = 4.3837- Formular Anexa nr.4.In cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt IMM conform Legii346/2004 privind stimularea si dezvoltarea IMM-urilor, anexa 1, art. 16, alin.2, acest indicator se reduce cu 50%.- bilanturi contabile pe anii2010, 2011, 2012 vizate si inregistrate de organele competente in vigoare in copiestampilata si vizata conform cu originalul sau orice alte documente rerevante care sa ateste cifra de afaceriPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor prezenta Certificat de atestare a conformitatii produsului conform Ordinului Nr. 1558/2004, emis de un organism recunoscut in domeniu cu atributii in atestarea conformitatii produselor pentru constructii., Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, sa contina celputin un contract in valoare de cel putin 402.100 lei fara TVA.Lista va fiinsotita de cel putin un document / contract /parti relevante contract/procesverbal de receptie prin care sa se confirme livrarea de produse similare/ declaratie a operatorului economicPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2013 08:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer