Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare: PROIECT INTEGRAT - ?Imbunatatirea infrastructurii fizice si a serviciilor de baza in comuna Brestovat, judetul Timis "


Detaliu pentru invitatia numarul 320617
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Brestovat (Primaria Comunei Brestovat)
Numar invitatie: 320617/23.02.2012
Denumire contract: Contract de furnizare: PROIECT INTEGRAT - ?Imbunatatirea infrastructurii fizice si a serviciilor de baza in comuna Brestovat, judetul Timis "
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Brestovat (Primaria Comunei Brestovat)Cod fiscal: 2512554, Adresa: Brestovat nr 20, Brestovat, Telefon: 0256/ 231 460, Fax: 0256/ 231 460
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Brestovat nr 20, Brestovat, Romania, cod postal: 1900, telefon: +40 256231460, fax: +40 256231460, persoana de contact: Eugen Dobra
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Brestovat nr 20, Brestovat, Romania, cod postal: 1900, telefon: +40 256231460, fax: +40 256231460, persoana de contact: Eugen Dobra
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare: PROIECT INTEGRAT - ?Imbunatatirea infrastructurii fizice si a serviciilor de baza in comuna Brestovat, judetul Timis "
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LOT 1: ?Dotarea caminelor culturale pentru pastrarea specificului local in comuna Brestovat, judetul Timis?; LOT 2 ?Achizitie utilaje pentru situatii de urgenta in comuna Brestovat, judetul Timis?
II.1.6) CPV: 37810000-9 - Articole pentru lucrari de artizanat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 458, 360 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: Lot 1:2.200 lei si Lot 2:6.400 lei. Perioada de valabilitate: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor (indiferent de data la care a fost emisa sau perioada pentru care a fost emisa);
- Modul de constituire: a)prin prezentarea unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (original);b) prin virarea sumei in contul Comunei Brestovat, deschis la Trezoreria Statului sucursala Buzias, cod IBAN RO57TREZ 6262 1450 2040 1XXX, cu conditia ca la data/ora deschiderii ofertelor sa poata fi confirmata prezenta sumei in contul achizitorului.Obs. Contestatorului carua i-a fost respinsa de catre CNSC contestatia ca nefondata, ii va fi retinuta din garantie suma calculata cf. prevederilor art. 278 ind.1 din OUG 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind calitatea de ofertant: completarea Formularului B si a Anexei ;2. Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta: completarea Formularului C;3. Dovedirea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in situatia prevazuta de art. 69.1 din OUG 34/2006: completarea Formularului D (persoane cu functii de decizie la nivelul AC: Dobra Eugen (primar), Gheorghe Costescu (viceprimar), Refnerita Ciprian (secretar);4. Dovedirea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in situatia prevazuta de art. 180 din OUG 34/2006: completarea Formularului E5. Dovedirea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in situatia prevazuta de art. 181 din OUG 34/2006: completarea Formularului F;
- Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala (certificat tip) pentru persoanele juridice din Romania (privind achitarea datoriilor la bugetul consolidat general), din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare celei in care are lor deschiderea ofertelor ;
- Certificat de atestare fiscala (certificat tip)emis de Directia de Specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea (privind achitarea datoriilor la bugetele locale), din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare celei in care are lor deschiderea ofertelor (Nota: Vor fi excluse firmele care nu demonstreaza ca nu auobligatii de plata restante la data mentionata.)Persoane juridice straine: - Persoanele juridice straine vor prezenta documente care dovedesc achitarea impozitelor, taxelor si a contributiilor obligatorii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care firma isi are resedinta, emise de institutiile autorizate: formulare tip. (art. 182 din O.U.G. 34/2006)- Documentelevorfi prezentate in original si vor fi insotite detraducerea legalizata in limba romana. Forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (emis cu cel mult 30 zile anterior datei deschiderii ofertelor).Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs. Documentelevorfi prezentate in original si vor fi insotite detraducerea legalizata in limba romana.Societatea va trebui sa dovedeasca ca are in obiectul sau de activitate si desfasoara autorizat activitatea supusa licitatiei si nu are inscrise urmatoarele mentiuni: faliment, condamnari, abuz de incredere, fals, uz de fals, concurenta neloiala, abateri. (conform documentelor eliberate de catre O.R.C.).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie egala sau mai mare de: Lot 1:236.000 lei.Lot 2:680.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte de furnizare din ultimii 3 ani; Valoarea minima a experientei similare: pt.Lot 1:59.100 lei.pt.Lot 2:170.080 lei.(daca este cazul, echivalenta in lei va fi calculata folosindu-se cursul de schimb mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE)Experienta similara: contract in cadrul caruia au fost furnizateproduse de natura si complexitate similara: valoarea contractelor prezentate ca experienta similara trebuie sa fie de cel putin: - Lot 1:59.100 lei, excl. TVA (se va lua in considerare valoare cumulata a maxim 4 contracte).- Lot 2:170.080 lei, excl. TVA (se va lua in considerare valoare cumulata a maxim 4 contracte). Implementarea sistemul de asigurare a calitatii conform standardului ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Se acorda punctaj maxim celui mai mic pret. Pentru celelalte oferte: Punctajul=(pretul cel mai mic : pretul ofertat) x 70.
Termenul de livrare a produselor la sediul beneficiarului
30
Descriere: Termenul va fi exprimat in zile calendaristice. Se acorda punctaj maxim celui mai scurt termen. Pentru celelalte oferte: Punctajul=(termenul cel mai scurt : termenul ofertat) x 30. Termene acceptate: minim 48 de ore de la data semnarii contractului; maxim 45 de zile calendaristice de la data semnarii contractului;
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.03.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.03.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 21.02.2012 13:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer