Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare publicatii


Detaliu pentru invitatia numarul 331856
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL DE INFORMATII EXTERNE
Numar invitatie: 331856/17.07.2012
Denumire contract: Contract de furnizare publicatii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE INFORMATII EXTERNECod fiscal: 10668016, Adresa: SOS. BUCURESTI-PLOIESTI Nr. 280-282, Bucuresti, Telefon: (4021)203.41.22, Fax: (4021)203.41.72
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Erou Iancu Nicolae nr. 156, Voluntari, Ilfov cod 077190, telefon +4021 2083856 fax +4021 2083843, persoana de contact Roxana Dicu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Erou Iancu Nicolae nr. 156, Voluntari, Ilfov cod 077190.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare publicatii
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: -furnizare publicatii in valoare de aprox. 14630 RON pana la 31.12.2012
II.1.6) CPV: 22200000-2 - Ziare, reviste specializate, periodice si reviste (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 26, 334 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este precizata, pentru fiecare lot, in anexa nr. 7 a Fisei de date a achizitiei.Se constituie prin virament bancar (la depunerea ofertei este obligatorie prezentarea, la vedere a unei copii a ordinului de plata) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care la depunerea ofertei se prezinta, la vedere, in original (formular din anexa nr. 9 - model pentru scrisoare de garantie participare).- Cont garantie S.I.E. - RO23TREZ7005005XXX000138, deschis la ATCPMB, Cod fiscal 10668016- Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare se returneaza, de catre autoritatea contractanta, in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost declarata castigatoare, se returneaza dupa semnarea contractului de achizitie publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Val. gar. de buna exec. este de 10% din val. contr. de achiz. pub. (fara TVA). Se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original (formular din anexa nr. 10 - model pentru scrisoare de garantie buna executie) sau retineri succesive; in acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o unitate a Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: v Declaratie privind eligibilitateacerinta obligatorie: prezentarea si respectarea prevederilor formularului din anexa nr. 1(original/copie/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul).Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.v Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, cerinta obligatorie: prezentarea si respectarea prevederilor formularului din anexa nr. 2 (original/copie/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul).Documentul privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a, c1, d din OUG nr.34/2006 va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Achizitorul va exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului orice ofertant care se afla in una din situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioarevCertificatul de participare la procedura cu oferta independenta, cerinta obligatorie: prezentarea formularului din anexa nr. 3 (original/copie/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul).vDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691, cerinta obligatorie: prezentarea formularului din anexa nr. 4 (original/copie/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul).Documentul va fi prezentat atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele din cadrul autoritatii contractante, care detin functii de decizie in legatura cu initierea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Popa Ion - director Directia de Logistica, Maruntu Felicia ? director economic, Tanase Catalin ? consilier juridic, Dicu Roxana ? specialist in achizitii (se respecta prev. ORD.170/2012).vDeclaratie privind calitatea de participant la procedura, cerinta obligatorie: prezentarea formularului din anexa nr. 11.Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, asociat cat si de tertul sustinator, daca este cazul.vDocumente din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor de plata- certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, emis de A.N.A.F (original/copie/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)- certificat privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, emis de Directia de Impozite si Taxe Locale (original/copie/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)NOTA: Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei de depunere a ofertelor.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu? cerinta obligatorie.* Pentru persoanele juridice straine ? orice document similar emis in tara de origine, insotit de traducerea autorizata, in limba romana v Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Certificat constatator (original/copie/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) emis de ONRC cu maxim 3 luni inainte de data depunerii ofertelor si din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, are obligatia de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? cerinta obligatorie.* Pentru persoanele juridice straine ? orice document similar emis in tara de origine, insotit de traducerea legalizata, in limba romana.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin intermediul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.07.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.07.2012 08:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer