Achizitie publica - Contract de furnizare publicatii tehnice
Detaliu pentru invitatia numarul 331712
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331712/12.07.2012
Denumire contract: Contract de furnizare publicatii tehnice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialGRUP SCOLAR RADU CERNATESCU IASICod fiscal: RO 4701622, Adresa: STR.SOCOLANR.61 A, Iasi, Telefon: 0232237225 SI0232236049, Fax: 0232236030
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.SOCOLANR.61 A, Iasi, Romania, cod postal: 700267, telefon: +40 232237225 / +40 232236049, fax: +40 232236030, persoana de contact: Wersebe ? Frohlich Catalina-Alina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.SOCOLANR.61 A, Iasi, Romania, cod postal: 700267, telefon: +40 232237225 / +40 232236049, fax: +40 232236030, persoana de contact: Wersebe ? Frohlich Catalina-Alina
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare publicatii tehnice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Grupul Scolar ?Radu Cernatescu? Iasidoreste sa achizitioneze 2760 de carti de specialitate si 250 de ghiduri , distribuite in 3 loturi.Valoarea estimata totala a achizitiei este de 104.716, 20 lei fara T.V.A. (respectivlot 1- 59.966, 20 lei fara T.V.A./ cantitate :1340 carti si 250 ghiduri , lot 2- 25.190, 00 lei fara TVA./ cantitate :600 carti si lot 3-19.560, 00 lei fara TVA./ cantitate :820 carti )
II.1.6) CPV: 22121000-4 - Publicatii tehnice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 104, 716.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei pentru participare: 2.094, 00 lei, reprezentand 2% din valoarea estimata a contractului de achizitii ( LOT 1 = 1199.32 LEI , LOT 2 = 503.80 LEI , LOT 3 = 391.20 LEI.Intreprinderile micisi mijlocii beneficiaza de reducere de 50% a garantiei de participare pe baza unei declaratii pe propria raspundere in conformitate cu legislatia in vigoare.2.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 60 de zile calendaristice de la data limita pentru depunerea ofertelor.3. Constituirea garantiei pentru participare: Modul de constituire a garantiei pentru participare: se vor respecta prevederile art.86 din HGR nr. 925/2006, completat de HGR nr. 834/2009.Ofertantul va face dovada ca, la data deschiderii ofertelor, garantia de participare se afla in contul autoritatii contractante. Contul in care se va vira garantia de participare este RO39TREZ4065004XXX000280 in cazul constituirii acesteia prin ordin de plata.Nota.Garantia de participare se va constitui separat pentru fiecare lot in parte la care se depune oferta.
Garantie de buna executie
1. Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 3 zile lucratoare de la data semnarii de ambele parti a contractului.2. Cuantumul garantiei de buna executie este de5% din pretul contractului, fara TVA;3. Forma de constituire a garantiei de buna executie : ? Conform prevederilor art. 90, alin. (1) Si alin. (2) din H.G.R. nr. 925/2006.4. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie : inca 14 zile de la termenul limita de finalizare a contractului.5. Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G.R. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economica si financiaraSolicitat? Bilanturile contabile (inclusiv contul de profit si pierdere) aferente anilor 2009, 2010 si2011 la 31.12., vizate si inregistrate, conform prevederilor legale. (in copie conform cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 12.07.2012 16:05