Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare publicatii tehnice


Detaliu pentru invitatia numarul 331712
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: GRUP SCOLAR RADU CERNATESCU IASI
Numar invitatie: 331712/12.07.2012
Denumire contract: Contract de furnizare publicatii tehnice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialGRUP SCOLAR RADU CERNATESCU IASICod fiscal: RO 4701622, Adresa: STR.SOCOLANR.61 A, Iasi, Telefon: 0232237225 SI0232236049, Fax: 0232236030
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.SOCOLANR.61 A, Iasi, Romania, cod postal: 700267, telefon: +40 232237225 / +40 232236049, fax: +40 232236030, persoana de contact: Wersebe ? Frohlich Catalina-Alina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.SOCOLANR.61 A, Iasi, Romania, cod postal: 700267, telefon: +40 232237225 / +40 232236049, fax: +40 232236030, persoana de contact: Wersebe ? Frohlich Catalina-Alina
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare publicatii tehnice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Grupul Scolar ?Radu Cernatescu? Iasidoreste sa achizitioneze 2760 de carti de specialitate si 250 de ghiduri , distribuite in 3 loturi.Valoarea estimata totala a achizitiei este de 104.716, 20 lei fara T.V.A. (respectivlot 1- 59.966, 20 lei fara T.V.A./ cantitate :1340 carti si 250 ghiduri , lot 2- 25.190, 00 lei fara TVA./ cantitate :600 carti si lot 3-19.560, 00 lei fara TVA./ cantitate :820 carti )
II.1.6) CPV: 22121000-4 - Publicatii tehnice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 104, 716.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei pentru participare: 2.094, 00 lei, reprezentand 2% din valoarea estimata a contractului de achizitii ( LOT 1 = 1199.32 LEI , LOT 2 = 503.80 LEI , LOT 3 = 391.20 LEI.Intreprinderile micisi mijlocii beneficiaza de reducere de 50% a garantiei de participare pe baza unei declaratii pe propria raspundere in conformitate cu legislatia in vigoare.2.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 60 de zile calendaristice de la data limita pentru depunerea ofertelor.3. Constituirea garantiei pentru participare: Modul de constituire a garantiei pentru participare: se vor respecta prevederile art.86 din HGR nr. 925/2006, completat de HGR nr. 834/2009.Ofertantul va face dovada ca, la data deschiderii ofertelor, garantia de participare se afla in contul autoritatii contractante. Contul in care se va vira garantia de participare este RO39TREZ4065004XXX000280 in cazul constituirii acesteia prin ordin de plata.Nota.Garantia de participare se va constitui separat pentru fiecare lot in parte la care se depune oferta.
Garantie de buna executie
1. Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 3 zile lucratoare de la data semnarii de ambele parti a contractului.2. Cuantumul garantiei de buna executie este de5% din pretul contractului, fara TVA;3. Forma de constituire a garantiei de buna executie : ? Conform prevederilor art. 90, alin. (1) Si alin. (2) din H.G.R. nr. 925/2006.4. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie : inca 14 zile de la termenul limita de finalizare a contractului.5. Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G.R. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea: SolicitatCerinta obligatorie : - Formularul nr. 2 - in originalDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta: SolicitatCerinte obligatorii: -Formularul nr. 3- in originalDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind.1 din ordonanta: SolicitatCerinte obligatorii: -Formularul nr. 3A- in originalLegat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, se nominalizeaza, la nivelul prezentei sectiuni, toate persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): Bojoga Cristinela - Manager de proiect, Wersebe Frohlich Catalina - Responsabil financiar, Bursuc Ionut - Asistent Implementare Proiect, Enachescu Vasile Sorin- Consilier juridic, Maftei Monica - Arhivar, Mocanu Violeta - Secretar.Certificat de participare la procedura cu oferta independentaSolicitatOperatorul economic va completa o declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu Formularul nr. 4 din Sectiunea III. Persoane juridice/fizice romane: SolicitatCerinte obligatorii :1.- Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate furnizarea produselor de natura celor ce fac obiectul achizitiei. (Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.)Nota: In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.2. Autorizatie de functionare (original, copie legalizata sau copie conform cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului)Persoane juridice /fizice straine: Solicitat¦Cerinta obligatorie : - Certificat emis de autoritatea competenta, sau in cazul in care nu se elibereaza acest certificat, o declaratie pe proprie raspundere autentica, data in fata unui notar, a unei unitati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens, din care sa rezulte ca operatorul economic este inregistrat si care este obiectul de activitate al acestuia, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident(original, copii legalizate sau copii conform cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economica si financiaraSolicitat? Bilanturile contabile (inclusiv contul de profit si pierdere) aferente anilor 2009, 2010 si2011 la 31.12., vizate si inregistrate, conform prevederilor legale. (in copie conform cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica si/sau profesionalaSolicitat? Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, in conformitate cu Formularul nr. 6 din Sectiunea III.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 12.07.2012 16:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer