Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 9588 | 9590 | 96039 | 96343 | 9654 | 97 electriconst s.r.l. | 97040 | 97120 | 9768 | 97940 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare pulpe de pui fara spata- stare congelata


Detaliu pentru invitatia numarul 348216
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Municipal de Urgenta Pascani
Numar invitatie: 348216/10.06.2013
Denumire contract: Contract de furnizare pulpe de pui fara spata- stare congelata
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal de Urgenta PascaniCod fiscal: 4701371, Adresa: Str Gradinitei nr 5, Pascani, Telefon: +40 0232763600, Fax: +40 0232765060
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare pulpe de pui fara spata- stare congelata
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare pulpe de pui fara spata- stare congelataValoarea estimata, fara TVA, se situeaza in intervalul 63.900 - 107.100 RON.Valoarea minima (calculata pentru 7.100 kg) a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima (calculata pentru 11.900 kg) reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Optiuni: Aplicarea prevederilor art. 6 din HG nr. 925/2006
II.1.6) CPV: 15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 63, 900 - 107, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 640 lei si poate fi prezentata in lei sau echivalentul in euro la cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere. Suma prevazuta de conditiile art. 278 indice 1 din OUG nr. 34/2006 se retine din garantia de participare. Pentru a beneficia de reducere cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca societatea se incadreaza in categoria IMM. Modul de constituire al garantiei va fi conform prevederilor art. 86, alin.(1)din H.G. nr. 925/2006 sau numerar depus la casieria institutiei (program de lucru cu publicul : luni-vineri, orele 8.00 ? 10.30 ; 12.30 ? 16.00). In cazul viramentului bancar contul este: RO92TREZ4075041XXX000130 deschis la Trezoreria Pascani. Perioada da valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare. Pentru a beneficia de reducere cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca societatea se incadreaza in categoria IMM. Modul de constituire va fi conform prevederilor art. 90, alin.(1)din H.G. nr. 925/2006. In cazul viramentului bancar contul este: RO92TREZ4075041XXX000130 deschis la Trezoreria Pascani
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie privind eligibilitatea (Formular nr. 1)- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/OUG nr. 34/2006 (Formular nr. 2)- declaratie privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele).- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1/OUG nr. 34/2006 (Formular nr. 3)Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractantacu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire1. Manager ? dr. Panzaru Costica2. Director medical ? dr. Acsinte Diana Elena3. Director financiar-contabil ? ec. Miron Doina-Mihaela4. Director Ingrijiri Medicale ?as. Pertu Liliana5. Sef serviciu ATA ? ing. Raileanu Dan Gheorghe6. Consilier juridic ? jrs. Anton Vasile- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta/ Ordin ANRMAP nr. 314/2010 (Formular nr. 4) - Persoane juridice/fizice romane ? Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat pana la data limita de depunere a ofertei. Informatiile din cadrul certificatului trebuie sa fie in concordanta cu realitatea la data limita de depunere a ofertei.- Persoane juridice/fizice straine ? Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident;Din certificate trebuie sa reiasa ca ofertantul este inregistrat cu obiectul de activitate din domeniul produsului solicitat.In urma solicitarii facute de autoritatea contractanta, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta in plic inchis sigilat, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.- Document de inregistrare sanitar-veterinara sau autorizatie sanitar-veterinara de functionare (copie lizibila conform cu originalul).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente, Informatii referitoare la cifra de afaceri globala pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind echipamentele tehnice, Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, Declaratie privind personalul, Declaratie pe proprie raspundere referitoare la respectarea HG 1.197/2002, cu toate modificarile si completarile ulterioare, privind materialele si obiectele care vin in contact cu alimentele;, -Doua mostre din produs.Acestea vor fi indentificate cu o eticheta stampilata pe care se va mentiona: denumirea ofertantului, adresa si sintagma ?Mostra de produs pentru procedura de cerere de oferte din data de_______________(data limita de depunere a ofertelor publicata in SEAP in invitatia de participare) pentru achizitia de ?pulpe de pui fara spata ? stare congelata? organizata de SPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA PASCANI?. Ele se vor depune la secretariatul autoritatii contractante situat in str. Gradinitei, nr. 5, loc.Pascani, jud.Iasi, cod postal 705200, direct sau prin posta, in zilele lucratoare, intre orele 08.00 ? 16.00, cu confirmare de primire, pana la data de_____________(data limita de depunere a ofertelor publicata in SEAP in invitatia de participare), orele 15.00 Documente/certificate emise de organisme de certificare notificate care atesta ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii in conformitate cu cerintele HACCP/ISO 22000 sau echivalent pentrutransport, depozitare, distributie si livrare de alimente congelate sau, pentru ofertantii in curs de certificare, dovada ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat in conformitate cu cerintele HACCP/ISO 22000 sau nu este in curs de certificare, se accepta orice alte probe sau dovezi ce pot confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2013 11:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer