Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare reactivi de coagulare, cu punere la dispozitie, cu titlu gratuit, a aparatului


Detaliu pentru invitatia numarul 349006
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UM 0510 BUCURESTI
Numar invitatie: 349006/20.06.2013
Denumire contract: Contract de furnizare reactivi de coagulare, cu punere la dispozitie, cu titlu gratuit, a aparatului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUM 0510 BUCURESTICod fiscal: 11353288, Adresa: strada Roma nr.32-34 sector 1 Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 0212314880, Fax: +40 0212314880
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Roma nr.32-34 sector 1 Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 011774, telefon: +40 0212314880, fax: +40 0212314880, persoana de contact: SILVIA BLEOTU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.ROMA, nr.32-34, sector 1, BUCURESTI, telefon/fax: 021-2314880
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare reactivi de coagulare, cu punere la dispozitie, cu titlu gratuit, a aparatului
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 42
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare reactivi de coagulare la sediul achizitorului din str. Roma, nr. 32-34, sector 1, Bucuresti.Autoritatea contractanta va incheia un acord cadru, pe o perioada de 42 luni de la incheierea acordului-cadru, in urma aplicarii procedurii de cerere de oferte cu faza finala etapa electronica, cu un operator economic, atribuind ulterior contracte subsecvente operatorului economic castigator, pentru cantitatea necesara autoritatii contractante in limita maxima stipulata.Pretul unitar ofertat va fi ferm in euro pe toata perioada derularii acordului cadru, insa va fi determinat in lei, la cursul BNR din data atribuirii contractului subsecvent. Prin urmare, pentru contractele subsecvente aferente acordului cadru, preturile unitare in lei, se vor stabili la cursul BNR comunicat pentru euro din data atribuirii contractelor subsecvente iar dupa atribuire nu se actualizeaza/modifica pe toata durata derularii acestora.La momentul semnarii contractului, ofertantul castigator va transmite autoritatii contractante contul IBAN deschis la unitatile de Trezorerie ale statului, cerinta obligatorie pentru efectuarea platilor, conform prevederilor O.U.G. nr.146 din 31.10.2002, cu modificarile si completarile ulterioare.
II.1.6) CPV: 33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 74, 900 - 307, 880 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 6.157, 60 lei (2% din valoarea totala estimata fara TVA).Garantia de participare se constituie, conform art.86 alin.1 si 5 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare conform art.87 alin.1 din H.G. 925/2006.In cazul in care garantia de participare se constituie prin virament, aceasta se va vira in contul: RO69TREZ7015005XXX000121 deschis la Trezoreria Sectorului 1 Bucuresti.Garantia va fi valabila 105 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator.Garantia de participare trebuie: -sa fie prezentata in original;
-sa faca referire expresa la procedura organizata pentru care se depune oferta;
-sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;
-sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus;
-sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus;
-sa prevada modul de executare a platii garantiei;
-sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare reactivi de coagulare va fi de 10% (5% in cazul in care operatorul economic odata cu depunerea ofertei prezinta documente conform prevederilor Legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, care dovedesc incadrarea in categoria I.M.M.) din valoarea angajata a acestuia, fara TVA.Modul de constituire: in conformitate cu prevederile art.89-90 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile ulterioare.In cazul in care ofertantul declarat castigator nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a retine garantia de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratia privind eligibilitatea Formular 12A2)Dovada privind neincadrare in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 Formular 12B Incadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.3)Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din din O.U.G. nr.34/2006 Formular 12EOfertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a) din OUG nr.34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atrbuire.Persoanele din cadrul autoriatii contractante care detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizareaprocedurii de atribuire precum si persoanele care semneaza/aproba documente in legatura cu procedura de atribuire: Costan Iuliu Stefan, Bleotu Silvia, Neagu Georgeta si Sontea Irina.4)Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formular 12C5)Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la procedura cu oferta independenta - Formular 12D6)Cazierul fiscal din care sa rezulte ca nu are fapte inscrise in acesta, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.7)Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) pentru persoane juridice din care sa reiasa obligatiile exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.8)Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentelese vordepune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?, semnate si stampilate de reprezentantul legal al operatorului economic.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar de catre tert/tert sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor. Cerinta nr. 1Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar furnizarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Acest lucru va fi subliniat pe certificat. Datele inscrise in certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta nr. 2Pentru persoane juridice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori aparatenentadin punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Cerinta nr. 3Avizul de functionare, emis de Ministerul Sanatatii pentru utilizarea produselor in reteaua sanitara, conform Legii nr.176/2000, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Documentelese vordepune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?, semnate si stampilate de reprezentantul legal al operatorului economic, cu mentiunea ca firma care va fi declarata castigatoare, se angajeaza sa depuna documentul Certificat Constatator solicitat la cerinta nr.1 in original sau copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificate privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001:2008 sau certificate echivalente.Se vor admite si certificari in curs de implementare, caz in care, solicitam prezentarea raportului de audit in urma caruia s-a dat aviz favorabil in ceea ce priveste sistemul de calitate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2013 13:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer