Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE FURNIZARE REACTIVI DE LABORATOR pt.Analizor BT 3500 PLUS


Detaliu pentru invitatia numarul 334355
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL DE BOLNAVI CRONICI SI GERIATRIE SF LUCA
Numar invitatie: 334355/27.08.2012
Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE REACTIVI DE LABORATOR pt.Analizor BT 3500 PLUS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE BOLNAVI CRONICI SI GERIATRIE SF LUCACod fiscal: 4340650, Adresa: SOS BERCENI NR 12 SECTOR 4 BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 3343010, Fax: 3343014
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOS BERCENI NR 12 SECTOR 4 BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 041915, telefon: +40 213343010, fax: +40 213343014, persoana de contact: BIROUL ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL DE BOLI CRONICE SF.LUCA, SOS.BERCENI NR.12, SECTOR 4 BUCURESTISala de sedinte a spitalului
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE REACTIVI DE LABORATOR pt.Analizor BT 3500 PLUS
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ASIGURARE REACTIVI DE LABORATOR pt.Analizor BT 3500 PLUS.CANTITATILE SE REGASESC IN CAIETUL DE SARCINI
II.1.6) CPV: 33696300-8 - Reactivi chimici (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 140, 630 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 1.406, 30.Garantie de participare se constituie conf.art.86 al.1 din HG nr.925/2006, astfel: - Scrisoare de garantie bancara in favoarea Spitalului de Boli Cronice Sf.Luca ?formularul 4- Ordin de plata in contul spitalului : RO03TREZ7045006XXX007960, Trezorerie sector 4, Bucuresti.- in numerar prin depunere la casieria spitalului-virament bancar sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in cuantumulprevazut in documentatia de atribuire;In conformitate cu legea 346/2004, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.Pentru a beneficia de aceasta facilitate, anexat garantiei de participare se va prezenta declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in treprinderii in categoria IMM.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Neconstituirea garantiei de participare solicitate in documentatia de atribuire, reprezinta motiv de respingere a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului subsecvent de furnizare :5% din valoarea contractului subsecvent.Modul de constituire a garantiei de buna executie : prin scrisoare de garantie bancara de buna executie in favoarea autoritatii contractante/instrument de garantare in favoarea autoritatii contractanteModul de restituire al garantiei de buna executie, la solicitare furnizorului in maxim 14 zile de la data expirarii contractului daca autoritarea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe proprie raspundere privindparticiparea la licitatie cu oferta independenta ? conform Ordinului ANRMAP Nr. 314 din 12 octombrie 2010) ? formularul nr. 32. Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea in temeiul art.180 din OUG 34/2006? formularul 1Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, in temeiul art.181 din OUG 34/2006 ? formularul nr. BIncadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.4. Certificat de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat general destat, eliberat de DGFP ? copie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?;5. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local ? copie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69'1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. ? formularul 5, se va prezenta atat de contractant cat si de tertul sustinator, subcontractant.. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager ? Adrian ConstantinDir.Financiar Contabil - Rodica EnacheDir.Medical ? Dr.Ana CapisizuBirou Achizitii Publice - Tania NoataBirou Aprovizionarea - Lucretia TeleagaChimist - Claudia OlariuConsilier juridic - Ioana SuranCertificatele mentionate la punctele 4) si 5) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 1. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990, in termen de valabilitate - copie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?;2. Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii in conformitate cu legislatia in vigoare, in termen de valabilitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale pentru activitate din ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Recomandari din partea altor beneficiari, Mostre pentru fiecare produs din caietul de sarcini
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.09.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.08.2012 13:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer