Achizitie publica - Contract de furnizare Reactivi pentru analize de sange
Detaliu pentru invitatia numarul 333405
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333405/09.08.2012
Denumire contract: Contract de furnizare Reactivi pentru analize de sange
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Judetean de Urgenta Miercurea CiucCod fiscal: 4245305, Adresa: Str.Dr.Denes Laszlo nr.2, Miercurea-Ciuc, Telefon: 0745-630251, Fax: 0266-372133
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Dr.Denes Laszlo nr.2, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530180, telefon: +40 372661265, fax: +40 266372137, persoana de contact: Marta Lakatos
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Biroul achizitii publice si contractare a Spitalului Judetean de Urgenta Miercurea Ciuc, str. dr. Denes Laszlo, nr.2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare Reactivi pentru analize de sange
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONTRACTUL PRESUPUNE ACHIZITIONAREA DE Reactivi pt.analize de sange si se va derula pana la data 31.12.2012, cu posibilitateade prelungire pana la 30.04.2013, conform art. 6 alin (3)/HG nr. 925/2006. Valoarea minima estimata pana la 31.12.2012 este 44666, 00 leiiar valoarea maxima estimata pana la data 30.04.2013 este 80020, 40 lei , ce reprezinta valoarea globala ce cuprinde si valoarea suplimentarilor
II.1.6) CPV: 33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 020.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se prev. const. garantie de participare, conf. specific. de mai jos, (1% din val. Estimate a contr.) Valoarea garantiei de participare 446, 66 lei.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea suntdefinite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarileulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% precazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004. In aceste situatii, ofertantul trebuie sacompleteze si s a ataseze laoferta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (declaratia va fi intocmita in conformitate cu Anexa nr.1 laOrdonanta Guvernului nr.27/2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare). Valabilitea Garantiei de participare este egala cu valabilitatea a ofertei.Modul de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare se constituie prin virament bancar (cu O.P. in contul autoritatii contractante nr.RO71TREZ3515006XXX004081 deschis la Trezoreria Miercurea Ciuc) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr.8.
Garantie de buna executie
-se va constitui in cuantum de 10% din valoarea fiecarui contract de furnizare fara TVA-Garantia de buna executie poate fi constituita prin formele enumerate la art. 90 din HG. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si prin HG. 1045/2006.Cont Garantie de buna executie: RO71TREZ3515006XXX004081 deschis la Trezoreria Miercurea CiucCompletarea formularului nr.9 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire: ?Scrisoare de garantie bancara de buna executie? In cazul I.M.M-urilor ? 50%se va face obligatoriu si dovada incadrarii in aceasta categorie, printr-o declaratie pe propria raspundere conform Anexei la Legea 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Completarea formularului nr.1 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernuluinr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? in original (completata in conformitate cu Formularul nr.1)a)Completarea formularului ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?( completata in conformitate cu Formularul nr.2)b)Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezintasituatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- in copie stampilata conform cu originalul si semnatac)Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatiaobligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- in copie stampilata conform cu originalul si semnata- Depunere Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea siMonitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta(completata in conformitate cu Formularul nr.3)- Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 691 (evitarea conflictului de interese cu semnatarii documentatiei de atribuire, respectiveDr.Demeter Ferenc manager, Dr. Vitos Attila director medical, ec. Balazs Katalin director financiar contabil, as.pr. Domokos Ildiko directoringrijiri, jr. Marton Judit ? jurista institutiei, Csaszar Erika-sef.birou achizitii publice, contractare) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prinLegea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(completata in conformitate cu Formularul nr.4) Depunerea unui Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic a codului CAEN corespunzator produselor care fac obiectul contractului - in original sau copie legalizata, copie semnata sistampilata in conformitate cu originalul Documentul se va depune in original, copie legalizata sau copie certificate cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului, emis cu maxim 30 zile inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor. In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentul original/copie legalizata.- Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare in conformitate cu pevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.- Documente edificatoare care sa dovedeasca apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului de furnizare solicitat: 1.Avizul de functionare sau Certificatul de inregistrare+anexe al reprezentantului autorizat, eliberat de Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale, in termen de valabilitate. - copie semnata si stampilata in conformitate cu originalul.Produsele vor fi corespunzatoare d.p.d.v. calitativ furnizorul prezentand documentele care atesta calitatea produsului (certificate de calitate si/sau de garantie).Se solitita deasemenea si autorizatia de punere pe piata(Autorizatie de utilizare sau Certificat de Inregistrare a Dispozitivelor Medicale cu marca CE emis de Ministerul Sanatatii , Autorizatie de utilizare si compatibilitate din partea producatorului aparatului ;Certificatde inregistrare al reactivilor emis de Ministerul Sanatatii ; - copie semnata si stampilata in conformitate cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Formular de informatii generala, cu prezentarea cifrei de afaceri pe ultimele3 ani, in moneda nationala si in euro , din care sa reiasa cifra de afacerimedie anuala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), (completata in conformitatecu Formularul nr.5)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Documente edificatoare din care sa reiasa capacitatea tehnica impusa deindeplinirea contractului de furnizare solicitat.Completarea Formularului nr.7din fisierul Modele de formulare din documentatia de atribuire Declaratieprivind Lista principalelor livrari de produse efectuate din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia dinurma sunt autoritati contractante sau clienti privati In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractantava accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte stateale Uniunii Europene. Autoritatea contractanta va accepta orice alte probesau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in careprobele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator alcalitatii.Documentele care dovedesc standarde de asigurare a calitatii : Standarde de asigurare a calitatii in domeniul la care se incadreazaprodusele ce fac obiectul achizitiei ? certificat ISO 9001 sau echivalentpentru ofertant, copie semnata si stampilata pentru conformitateSe solicita declaratie de conformitate pentru produs pentru confirmareamarcajului CE emis de un organism abilitat ce atesta conformitateaprodusului cu cerintele din Directiva Europeana 93/42/EEC pentru fiecareprodus ofertat.Vor fi excluse ofertele pentru produsele care nu poartamarcajul CE.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin intermediul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2012 08:27