Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare reactivi si consumabile de laborator pentru contractul 7-033/2/ 2011 ERANET desfasurat in cadrul Departamentului de Biochimie si Biologie Moleculara


Detaliu pentru invitatia numarul 330702
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Universitatea din Bucuresti
Numar invitatie: 330702/28.06.2012
Denumire contract: Contract de furnizare reactivi si consumabile de laborator pentru contractul 7-033/2/ 2011 ERANET desfasurat in cadrul Departamentului de Biochimie si Biologie Moleculara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea din BucurestiCod fiscal: 4505502, Adresa: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 213077376, Fax: +40 213139575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Spaliul Independentei, nr. 91-95, sector 5 , Bucuresti, Departamentul de Biochimie si Biologie Moleculara.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spaliul Independentei, nr. 91-95, sector 5 , Bucuresti, Departamentul de Biochimie si Biologie Moleculara.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare reactivi si consumabile de laborator pentru contractul 7-033/2/ 2011 ERANET desfasurat in cadrul Departamentului de Biochimie si Biologie Moleculara
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia necesarului de reactivi si consumabile pentru desfasurarea contractului de cercetare 7-033/2/2011/ ERANET derulat in cadrul Departamentului de Biochimie si Biologie Moleculara
II.1.6) CPV: 33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 40, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de: Lotul 1 ? 324 leiLotul 2 ? 414 leiLotul 3 ? 61 leiGarantia de participare se poate constitui, conform art. 86 din HG 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, in unul din urmatoarele moduri: - Virament bancar, care va fi efectuat pana cel traziu la data depunerii ofertelor, in contul deschis de autoritatea contractanta este urmatorul: RO57 TREZ 7055 005X XX00 0186 deschis la Trezoreriea Sectorului 5.- Depunere la casieria Universitatii din Bucuresti, b-dul Mihail Kogalniceanu 36-46, sector 5, Bucuresti- Scrisoare de garantie bancara- Instrument de garantare emis de o societate de asigurare1. In cazul in care operatorul economic face dovada de IMM, atunci beneficiaza de prevederile art. 16, alin. 2 din Legea 346/2004, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta se demonstreaza prin completarea pe proprie raspundere a declaratiei conform art. 6 din Ordonanta 27/2006, anexa 1, care modifica Legea 346/2004.2. Valabilitatea garantiei de participare va fi de 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Completarea Formularului 1 - incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea acordului cadru de achizitie publicaCerinta nr. 2Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Completarea Formularului 2 - Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Completarea Formularului 3 - In situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din O.U.G nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Completarea unei declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - formularul 4 in original- semnat si stampilat;Cerinta nr. 5Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele). Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- prezentarea Certificatului de Atestare Fiscalaeliberat de Ministerul Finantelor Publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala.- prezentarea Certificatului de atestate fiscalaprivind impozitele si taxele locale.Originale sau in copie legalizata care sa prezinte situatia in luna anterioara celei depunerii ofertelor.Documentele cerute la punctele 1-5 se pot prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalulLista persoanelor din cadrul autoritatii contractante responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Prof. Dr. MIRCEA DUMITRU -Rector UniversitateProf. Dr. GHEORGHE VLAD NISTOR- Presedinte SenatDr. DIANA PETRESCU - Consilier juridicEc. Adrian Albu - Director Financiar-ContabilIng. FLORIN MIULESCU - Director UBProf. Dr. ANCA DINISCHIOTUCS II Dr. MARIANA REBEDEAAsis Cerc. MIRELA SERBANIng. CLAUDIA ION Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr. 1Certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului. (Persoane juridice romane) Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- prezentarea Certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitateNota: -in cazul in care furnizarea produselor solicitate, nu este activitatea principala, operatorul economic are obligatia de a sublinia codul activitatii in baza caruia poate desfasura in mod legal activitatea (producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire)- se va prezenta documentul in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), cu stampila si semnatura reprezentantului legal al operatorului economic.Documentele cerute la punctul 1 se pot prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul-Elementul ofertei ce urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul. Daca doua sau mai multe oferte se situeaza pe primul loc, departajarea se va face in ordinea descrescatoare a p[retului, iar daca au si pret egal, autoritatea contractanta va solicita reofertarea pretului intr-un plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bilantul contabil, Cerinta nr. 2Informatii privind cifra de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produse similareefectuate in ultimii 3 ani Cerinta nr. 1Certificatul sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.07.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.07.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2012 16:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer