Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare recipiente metalice din inox pentru interior cu 4 compartimente distincte pentru CNAB SA, punctul de lucru AIHCB


Detaliu pentru invitatia numarul 343340
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CN Aeroporturi Bucuresti SA
Numar invitatie: 343340/01.03.2013
Denumire contract: Contract de furnizare recipiente metalice din inox pentru interior cu 4 compartimente distincte pentru CNAB SA, punctul de lucru AIHCB
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCN Aeroporturi Bucuresti SACod fiscal: RO26490194, Adresa: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Otopeni, Telefon: +40 212013534, Fax: +40 212041976
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Otopeni, Romania, cod postal: 075150, telefon: +40 212013534, fax: +40 212041976, persoana de contact: Claudia Georgescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Corp Logistic AIHCB, Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Otopeni, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare recipiente metalice din inox pentru interior cu 4 compartimente distincte pentru CNAB SA, punctul de lucru AIHCB
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de ?Recipiente metalice din inox pentru interior cu 4 compartimente distincte? pentru CNAB SA, punctul de lucru AIHCB, conform cerintelor din Caietul de Sarcini;
II.1.6) CPV: 34928480-6 - Containere si pubele de deseuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 66, 784 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare este in cuantum de 1335, 68 lei. Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta in lei se va face la cursul de 1 Euro = 4, 4296 lei.Garantia de participare se va constitui fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii (Formular 5) fie prin OP sau foaie de varsamant in contul autoritatii contractante, cu conditia confirmarii acestora de catre banca (semnatura si stampila) pana la data si ora deschiderii ofertelor. Conturile autoritatii contractante sunt Cont in lei: RO40BRDE445SV12412444450, Cont in euro: RO24BRDE445SV11918064450. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie egala cu valabilitatea ofertei (120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor). Suma care se retine in cazul in care sunt incidente prevederile art. 278 indice 1 din OUG 34/2006 este de 667.84 lei. Restituirea garantiei se va face in conform cu art.88 din HG925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este de 5% din valoarea totala a contractului, exclusiv T.V.A., si se va constitui printr-un instrument de garantare(Formular 6) emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari, in termen de maxim 7 zile de la data incheierii contractului; Garantia de buna executie a contractului va fi constituita pe o perioada egala cu perioada de valabilitate a contractului + 14 zile.In cazul in care ofertantul declarat castigator se incadreaza in categoria IMM, conform documentelor prezentate, cuantumul garantiei de buna executie se va reduce, conform legislatiei in vigoare, cu 50 %.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Orice operator economic care a depus oferta in mod individual sau in asociere nu trebuie sa se afle in niciunadintre situatiile prevazute de art. 69 indice 1, art. 180 si art. 181 dinO.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In acest sens se solicita ca ofertantul sa prezinte declaratie privind neincadrarea in art. 69 indice 1, art. 180 si art. 181 dinO.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Cornel Constantin Poterasu, Cristinel Smadu, Gabriel Tara, Violeta Carstoveanu, Beatrice Constantin, Gabriel Stoe, Sorin Rotaru, Cristian Alexe, Ovidiu Tosa, Viorel Tanase, Armand Petrescu, Radu Bondar, Catalin Predoiu, Lavinia Cazan, Razvan Boldor, Mihai Comanescu, Valentin Iordache, Mariana Abagiu, Vlad Martian, Ramona Preoteasa, Gheorghe Ionescu, Luminita Micu, Roxana Gadau, Ruxandra Capota, Octavian Damian, Florea Radulescu, Cristian Catichi, George Niculie, Claudia Georgescu, Puica Stefan, Decsei Arpad-Anton, Mihaela Sturzoiu, Limostin Oana, Claudiu Vasopol, Daniela Ciuca, Mircea Serban.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu urmatoarele documente care dovedesc situatia sa/lor personala, respectiv: I.Pentru persoanele juridice romane: 1. Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul H1A, H1B, H1C din fisierul ?MODELE DE FORMULARE?;2. Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, dupa cum urmeaza : a) Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, emis de Administratia Finantelor Publice ? original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;b) Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, emis de Directia Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei ? original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Nota: Certificatele mentionate la literele: a) si b) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.II. Pentru persoanele juridice straine care au o sucursala inregistrata in Romania: Persoana juridica straina care are inregistrata in Romania sucursala va prezenta cumulativ atat documentele aferente sucursalei care sunt identice cu cele solicitate persoanelor juridice romane la cap. I cat si documentele similare ale societatii-mama, emise de catre o autoritate competenta din tara unde isi are sediul, traduse si legalizate in limba romana.III. Pentru persoanele juridice strainePersoana juridica straina are obligatia de a prezenta documentele prevazute la cap. I. In cazul documentelor prevazute la cap. I pct. 2, se vor prezenta documente similare, emise de catre o autoritate competenta din tara unde isi are sediul, insotite de traducere autorizata in limba romana.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 2Orice operator economic care a depus oferta in mod individual sau in asociere trebuie sa certifice ca participarea la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate OrdinulPresedinteluiANRMAP nr. 314/2010 (Formularul H2 din fiserul ?MODELE DE FORMULARE?) Cerinta nr. 1Ofertantul/ofertanti asociati trebuie sa prezinte dovada din care rezulta o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din Romania sau din tara in care este stabilit, dupa caz, si ca are dreptul legal de a furniza produsul ce formeaza obiectul procedurii de atribuire.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu urmatoarele documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, respectiv: I. Pentru persoane juridice romane: 1. Certificat constator, detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului din Bucuresti sau al judetului unde firma isi are sediul, privind date de identificare ale societatii; filiale; sucursale; puncte de lucru; administratori; reprezentanti; imputerniciti; durata societatii; asociati/actionari; obiect activitate (COD CAEN); mentiuni referitoare la falimente, condamnari, etc. Informatiile cuprinse in acest certificattrebuie sa fie reale/valabilela data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire ? original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;II. Pentru persoane juridice straine: 1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele trebuie sa cuprinda urmatoarele informatii: - o forma de inregistrare ca persoana juridica;
- actionari/asociati;
- obiect de activitate prin care se atesta dreptul ofertantului de a executa lucrarile solicitate: - administratori/imputernicitii legali sa reprezinte societatea;
- capitalul social;
- filiale/sucursale/puncte de lucru;
- durata societatii;mentiuni referitoare la falimente/condamnari (mentiune necesara pentru indeplinirea cerintei prevazute la art. 181 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)-original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traduceri autorizate in limba romana.NotaAutoritatea contractantava solicitaofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitatea a documentului in original/copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similaraSe solicita ca ofertantul sa fi livrat, in ultimii 3 ani, in cadrul unui contract de furnizare, recipiente metalice pentru interior pentru colectarea selectiva a deseurilorModalitatea de indeplinirePentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se va prezenta o lista a pricipalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, beneficiari. Pentru echivalenta in euro se va utiliza cursul de referintalei/euro 1 euro = 4, 4296 Lei De asemenea, se va completa Formularul H3 din fisierul ?MODELE DE FORMULARE? pentru fiecare contract invocat, insotit/insotite obligatoriu de recomandari/procese verbale de receptie, in original/copie legalizata/copie ?conform cu originalul?, ale beneficiarilor respectivi.La cererea comisiei de evaluare informatiile prezentate in Formularul H3 vor fi confirmate prinprezentarea in copie a contractelor respective. Cerinta nr. 1 Certificarea sistemului calitatiiSe solicita ca ofertantul sa detina sistemul de Management al calitatii certificat conform standardului EN ISO 9001 sau echivalent.Modalitatea de indeplinireIn dovedirea indeplinirii acestei cerinte se va prezenta documentul (certificatul) prin care se atesta certificarea sistemului de Management al calitatii conform EN ISO 9001 sau echivalent pe numele ofertantului, care va fi depus in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.02.2013 12:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer