Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare: Rulmenti


Detaliu pentru invitatia numarul 347465
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia Autonoma de Transport Public Iasi
Numar invitatie: 347465/28.05.2013
Denumire contract: Contract de furnizare: Rulmenti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma de Transport Public IasiCod fiscal: RO1976041, Adresa: str.Silvestru nr.5, Iasi, Telefon: +40 332409861, Fax: +40 232213913
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Silvestru nr.5, Iasi, Romania, cod postal: 700012, telefon: +40 332404711, fax: +40 232213913, persoana de contact: Barbu Radu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Silvestru nr.5, Iasi, Romania, cod postal: 700012 sediul autoritatii contractante, Regia Autonoma de Transport
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare: Rulmenti
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de RULMENTI
II.1.6) CPV: 44442000-0 - Rulmenti cu role (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 300, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In valoare de: 3000 LEI (1% din valoare estimata). Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancare ori de o societate de asigurari: se poate constitui si prin depunerea la caseria autoritatii contractante: a unui ordin de plata in contul autoritatii contractante sau a unei file cec. In cazul in care pe parcursul procedurii ofertantul a depus o contestatie la CNSC si aceasta i-a fost respinsa, din garantia de participare se va retine, conf.art. 278.1 alin.(1) din OUG 34/2006 actualizata, suma de 3000 LEI (1% din valoare estimata). Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 zile). Garantia de participare a ofertantilor se restituie in conditiile art.88 din HG 925/2006.In cazul in care un ofertant doreste sa depuna garantia de participare in alta valuta decat moneda nationala (LEI), acesta va avea la baza cursul de referinta al BNR cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertei.
Garantie de buna executie
In valoare de 5% din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala case se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului. Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv (la expirarea perioadei de garantie). Scrisoare de garantie bancara - se completeaza formularul 9
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor- Declaratie privind eligibilitatea- se completeaza formularul 1- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- se completeaza formularul 2- Declaratie privind calitatea de participant la procedura? se completeaza formularul 3- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010? se completeaza formularul 4- Declaratie privind evitarea conflictului de interese: -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare se completeaza formularul 4.1Formularul va fi completat si semnat de catre reprezentantul imputernicit al operatorului economic asa cum este desemnat in Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Maricel Gherca ? Director General, Rodica Stoicescu ? Director Economic, Cristian Stoica ? Director Tehnic si presedintele comisiei de evaluare, sef serviciu Juridic - Bajenaru Gabriel. Membri in comisia de evaluare: Barbu Radu, Ababei Daniela, Haulica Mircea, Encahe Ionut- Certificat fiscal emis de Serviciul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu inregistreaza debite la bugetul local? Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta- Certificat fiscal eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, care sa ateste plata obligatiilor exigibile la bugetul general consolidat-Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Cerinta se considera indeplinita daca operatorul economic prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. - Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului ? informatiile din certificat sa fie reala/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuirePersoane juridice / fizice straine : Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1. Lista principalelor livrari de produse (produse ofertate sau produse similare) efectuate in ultimii 3 ani, continand cantitati, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientulprivat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul. Se va completa declaratia privind lista principalelor livrari de produse (produse ofertate sau produse similare) in anexa nr.12 din Sectiunea III ? formulare. Cerinta nr.1 Certificare ISO ? Sistemul de management al calitatii, in conformitate cu standardul SR ? EN ISO 9001/editia 2008. Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.05.2013 12:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer