Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare saboti de frana pentru locomotive LDH-1250CP


Detaliu pentru invitatia numarul 327665
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Numar invitatie: 327665/24.05.2012
Denumire contract: Contract de furnizare saboti de frana pentru locomotive LDH-1250CP
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA A HUILEI SACod fiscal: R2135187, Adresa: Str. Timisoara nr.2, Petrosani, Telefon: 0254506151, Fax: 0254506157
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Timisoara nr.2, Petrosani, Romania, cod postal: 332015, telefon: +40 254506151, fax: +40 254506157, persoana de contact: Directia Comerciala-Serv.APMD; Directia Tehnica-Serv.METMI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediu CNH-SA Petrosani , str.Timosoara nr.2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare saboti de frana pentru locomotive LDH-1250CP
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Sabotii de frana sunt dispozitive care fac parte din istalatiile de frana alelocomotivelor Diesel-hidraulice de 1250 CP , cu rolul de a reduce vitaza de circulatie a acestora pana la oprire sau pentru mentinerea pe loc in caz de stationare .
II.1.6) CPV: 34600000-3 - Locomotive si materiale rulante feroviare si piese (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare Garantia pentru participare este obligatorie. Valoarea garantiei de participare este: 150 lei Perioada de valabilitate: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor Modalitati de constituire: a) virament bancar, in contul nr. RO66RNCB0165020174910023 BCR Petrosani b) instrument de garantare, emis cf. legii de o soc. bancara sau de asigurari, in original. Daca documentul este emis de o banca sau o soc. de asigurari din strainatate, se va prezenta si traducerea autorizata si legalizata. ( formular 1 ? model de scrisoare de garantie de participare ) c) in numerar, prin depunere la casieria CNH SA. pentru IMM-uri : daca dovedesc ca indeplinesc cerintele Legii nr. 346/2004, depunand declaratie cf. anexei 1 sau 2 la lege, op.econ. pot beneficia de reducere cu 50% a valorii garantiei de participare. Daca se prezinta o asociere de op.econ., pentru a beneficia de reducere, fiecare va face dovada ca e IMM. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in oricare din urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie in perioada de valabilitate a ofertei; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei Valoarea estimata a contractului fiind sub pragul valoric de la art. 278^1 alin.1 lit.a din OUG 34/2006, prevederile acestui articol nu se aplica.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 5% din pretul contractului fara TVA. Modalitatile de constituire sunt: a) instrument de garantare emis cf. legii de o soc. bancara sau de asigurari ? in original, ce devine anexa la contract. Valabilitatea trebuie sa fie cu cel putin 14 zile mai mare decat durata de indeplinire a contractului. ( formular 15 ? model scrisoare de garantie de buna executie ) b) in numerar, prin depunere la casieria CNH SA; c)daca partile convin, se poate constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale ? cf. art.90 alin. 3 din HG 925/2006 modificat prin HG 1045/2011 pentru IMM-uri : daca dovedesc ca indeplinesc cerintele Legii nr. 346/2004, depunand declaratie cf. anexei 1 sau 2 la lege, op.econ. pot beneficia de reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie. Daca se prezinta o asociere de op.econ., pentru a beneficia de reducere, fiecare va face dovada ca e IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, in temeiul art. 180 din OUG 34/2006-se completeaza conform formular 2Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art.180 din OUG 34/2006.Se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006-se completeaza conform formular 3.1.a.(Nu se solicita confirmare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat)-Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art.181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006.Se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul-se completeaza conform formularului 3.1.b., declaratia privind neincadrarea in situatiile de la art.181 lit. a, c^1 si ddin OUG 34/2006;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69.1 din OUG 34/2006-se completeaza conform formular 3.2.-Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: 1. Director General ? Dr.Ing. Jujan Constantin2. Director S.S.M. ? Ing.Nicolescu Cristian3. Director Economic ? Ec. Popescu Verginica4. Director Comercial ? Ing. Stoicescu Mihail5. Ing.Sef El.Mecanic ? Dr.Ing. Suciu Adrian6. Sef Serv. M.E.T.M.I- Ing. Teslici Florin7. Sef Serv. A.P.M.D. ? Ing. Utu VictorAutoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art. 69.1 din OUG 34/2006.Se va prezenta si de tertul sustinator, sau de subcontractanti, daca este cazul;Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta-potrivit Ordinului ANRMAP nr. 314/2010se completeazat conform formular 4;Acord de asociere ? numai in cazul in care la procedura de achizitie se prezinta o asociatie-se completeaza conform formular 5 Mai multi operatori economici se pot asocia pentru a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze asocierea.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai daca oferta comuna este declarata castigatoare si numai daca o astfel de masura reprezinta o conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului. Asociatii vor desemna un lider de asociatie.In cazul depunerii ofertei comune, fiecare dintre asociati va indeplini cerintele solicitate la Situatia personala(III.2.1.a) si cele solicitate la Capacitatea de exercitare a act. profesionale(III.2.1.b) pentru partea din contract pe care o realizeaza. Capacitatea economica si financiara(III.2.2) si Capacitatea tehnica si profesionala(III.2.3) se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului(cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere);Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie -se completeazat conform formular 6. Pentru persoane juridice si fizice romane-Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" , valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane juridice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduceri autorizate in limba romana. In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la data de 31.12.2010, Sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului de o terta persoana, daca e cazul, prin angajament ferm incheiat in forma autentica
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clenti privati, Declaratie privind partea/partile din contract care urmeaza sa fie subcontractate, insotite si de acordurile de subcontractare ? daca e cazul, Documente care sa ateste faptul ca ofertantul indeplineste cerintele ORDINULUI nr. 290/13.04.2000 privind ?Admiterea tehnica a produselor si/sau serviciilor destinate utilizarii in activitatile de construire, modernizare , intretinere si reparare a infrastructurii feroviare si a materialului rulant pentru transportul feroviar si cu metroul?, Sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantului de o terta persoana, daca e cazul , prin angajament ferm incheiat in forma autentica
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata la prezenta invitatie
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2012 08:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer