Achizitie publica - Contract de furnizare saci menajeri
Detaliu pentru invitatia numarul 319510
Tip legislatie: -
Numar invitatie: 319510/06.01.2012
Denumire contract: Contract de furnizare saci menajeri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpital Clinic Judetean de Urgenta TimisoaraCod fiscal: 4663448, Adresa: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Timisoara, Telefon: 0356433114, Fax: 0356433114
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bv.Prof.Dr. Iosif Bulbuca, nr.10 Timisoara
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bv.Prof.Dr. Iosif Bulbuca, nr.10 Timisoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare saci menajeri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare saci menajeri
II.1.6) CPV: 18930000-7 - Saci si saculete (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 103, 490 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificareDecl pe propr rasp conf Ord nr.314/2010;Decl priv eligib; Decl priv neincadr in prev art 181 din OUG. nr.34/2006, actualiz; Certif de atest fiscala priv indepl oblig exigib de plata a impoz si contrib de asig soc catre bugetele comp ale buget gen consolid sau echiv, orig, copie legaliz sau copii semnate si stamp ?conf cu origin? de catre reprez leg al firmei of, valab la data deschid of;Certif de atest fisc priv indepl oblig exigibi de plata a impozit si taxelor loc sau echiv, original, copie legaliz sau copii semnate si stamp ?conf cu orig? de catre reprez legal al firmei of, valab la data deschid of; Decl priv neincadr in prev art 69^1 din O.U.G. nr.34/2006, actualiz; Decl priv calitat de particip;Certif de inreg emis de Of Registrului Com (copie); Inf gen; Decl priv lista princip livr de prod in ultimii 3 ani;Informatii privind subcontractantii, daca e cazul; Informatii privind asociatii, daca este cazul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Site-ul SEAPCuantumul garantiei de participare este 2069, 80.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.01.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.01.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.01.2012 09:17