Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare saltele pat


Detaliu pentru invitatia numarul 355231
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA NATIONALA A REZERVELOR DE STAT SI PROBLEME SPECIALE
Numar invitatie: 355231/31.10.2013
Denumire contract: Contract de furnizare saltele pat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALA A REZERVELOR DE STAT SI PROBLEME SPECIALECod fiscal: 26288978, Adresa: B-dul Libertatii nr. 12 A, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 213114202, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare saltele pat
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Saltele pat cu husa: caracteristici dimensionale: lungime- 2.000 ? 100 mm, latime- 900? 100 mm, inaltimea cu husa- min 100 mm. Conditii tehnice de calitate conform Caiet de sarcini.
II.1.6) CPV: 39143112-4 - Saltele (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 229, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 4.500 lei.Pentru garantia de participare constituita/depusa in alta valuta, echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 65 zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.In situatia in care operatorii economici constituie garantia de participare: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, acesta se va face in favoarea ANRSPS, B-dul Libertatii nr.12A, etaj 6, sector 5, Bucuresti;
- prin Ordin de plata, acesta va fi in favoarea ANRSPS, acceptat si confirmat de banca platitoare pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.Contul de trezorerie al ANRSPS pentru incasare garantii de participare la licitatii: RO86TREZ7005005XXX004242 Trezoreria Operativa Municipiul Bucuresti.Nedepunerea in SEAP a documentului scanat, care sa ateste constituirea garantei de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, atrage dupa sine respingerea ofertei potrivit art. 33 alin (3), lit b. din HG 925/2006.In situatiile prevazute la art. 278 indice 1 alin (1) si (2) din OUG 34/2006 ANRSPS va retine contestatorului din garantia de participare suma: 2.295 lei.Dovada constituirii garantiei de participare se va depune atat in SEAP (art. 18 din HG 1660/2006) la sectiunea Documente de calificare cat si in original la sediul ANRSPS pana la data si ora limita de depunere a ofertelor, indiferent de modalitatea de constituire a acesteia.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului, fara TVA;Garantia de buna executie se constituie in conformitate cu prevederile art. 90 din HG nr. 925/2006.Instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, va fi in favoarea Administratiei Nationale a Rezervelor de Stat si Probleme Speciale UT 350.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind eligibilitatea- se completeaza conform Formular nr.1.Declaratia trebuie depusa si de tertul sustinator, daca este cazul.Incadrarea in situatia prevazuta de art. 180 din O.U.G. 34/2066 atrage excluderea ofertantului din cadrul procedurii aplicate pentru atribuirea contractului.2)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006- se completeaza conform Formular nr. 2Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit c)indice 1 si lit. d) din OUG 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Incadrarea in situatia prevazuta de art. 181 din O.U.G. 34/2066 atrage excluderea ofertantului din cadrul procedurii aplicate pentru atribuirea contractului.3)Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69 indice 1 din OUG 34/2006- se completeaza conform Formular nr. 3.Declaratia se va prezenta de ofertantul asociat/subcontractant/tertul sustinator, daca este cazul.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69 indice 1 din O.U.G. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din cadrul procedurii aplicate pentru atribuirea contractuluiPersoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in legatura cu procedura de atribuire sunt: Baranga Dan-Cornel-Presedinte; Caralicea Ciprian-Secretar General; Tucan Stanut Constantin-Director General Directia Rezerva de Stat; Teodorescu Carmen-Director Directia Rezerva de Stat; Septilici Razvan- Director Economic; Otopeleanu Cristina- Coordonator Compartiment Buget; Matei Florin- Sef serviciu produse alimentare, agrovegetale si industriale, Rotariu Ion Consilier serviciul produse alimentare, agrovegetale si industriale; Stanculescu Alexandra- Coordonator Compartiment Achizitii Centralizate Produse Rezerve de Stat; Margineanu Veronica- Consilier Compartiment Achizitii Centralizate Produse Rezerve de Stat, Manu Corneliu- Sef Birou Juridic.4)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform prevederilor Ordinului ANRMAP nr. 314/2010- se completeaza conform Formular nr. 4In situatia in care, cele declarate de ofertant in Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, conform prevederilor Ordinului ANRMAP nr. 314/2010, se dovedesc a fi neadevarate si/sau incomplete in orice privinta, atrage excluderea ofertantului din cadrul procedurii aplicate pentru atribuirea contractului.5)Declaratie privind calitatea de participant la procedura- se completeaza conform Formular nr. 5. Certificat constatator emis de ONRC, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor .Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1)Declaratia privind principalele livrari de produs efectuate in ultimii 3 ani se completeaza conform Formular nr 6, 2)Documente constatatoare/certificate/orice alt document in acest sens, referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale conf. art. 188 alin (1) lit. a) din OUG nr. 34/2006.Se vor prezenta documente/contracte/procese verbale de receptie prin care sa confirme furnizarea de produse similare celor solicitate prin documentatia de atribuire., 3)In scopul demonstrarii capacitatii tehnice, in temeiul art. 188, alin (1), lit e) din OUG 34/2006, se solicita mostra. Prezentarea dovezilor ca ofertantul are implementat sistemul de management al calitatii, SR EN ISO 9001:2008, sau echivalent.Prezentare certificat (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) care sa ateste faptul ca ofertantul are implementat sistemul de management al calitatii, SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.10.2013 13:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer