Achizitie publica - Contract de furnizare sape de foraj pentru foreze miniere
Detaliu pentru invitatia numarul 332047
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332047/19.07.2012
Denumire contract: Contract de furnizare sape de foraj pentru foreze miniere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA A HUILEI SACod fiscal: R2135187, Adresa: Str. Timisoara nr.2, Petrosani, Telefon: 0254506151, Fax: 0254506157
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura sediului CNH-SA , Str. Timisoara nr.2, Petrosani, Romania, cod postal: 332015, telefon: +40 254506151, fax: +40 254506157, persoana de contact: Victor Utu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediului CNH-SA, Str. Timisoara nr.2, Petrosani, Romania, cod postal: 332015, telefon: +40 254506151, fax: +40 254506157
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare sape de foraj pentru foreze miniere
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Sapele de foraj , conform STAS 2123/76 sau echivalent , care fac obiectul achizitiei sunt destinate folosirii la forezele din dotarea sucursalelor CNH-SA , de tip WD-02EA si WDP-1C, cu care se foreaza gauri de cercetare geologica, de asecare, de inamolire, pentru degazare, cat si pentru alte tipuri de foraje in minele grizutoase.
II.1.6) CPV: 43610000-2 - Piese pentru utilaje de foraj (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 33, 320 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare pentru intreaga cantitate=333, 20lei.Perioada de valabilitate va fi de 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de particip.: virament bancar in contul RO66RNCB0165020174910023, deschis la BCR-Filiala Petrosani; instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pe perioada de valabilitate prev. mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat, conf. art.86 alin.(3) din HG925/2006 (formular1); In orice situatie, dovada constit. garantiei de particip. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru particip., ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand se afla in oricare din urmatoarele situatii: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-oferta fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie in perioada de valabilit. a ofertei;oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna exec. in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.In situatia actuala, avand in vedere valoarea estimata a contractului nu se aplica prevederilor art. 278 ^1 alin. 1 lit. a, din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Garant.de buna exec.a contract.de furniz.reprezinta 5% din valoarea contract., fara TVA. Perioada de valabilitate a garant.de buna exec.va fi cu cel putin 14 zile mai mare decat durata de indeplin.a contract.GBE se poate constit. astfel: -prin instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari care devine anexa la contract. Instrument de garantare trebuie sa prev.daca plata garant. se va exec.conditionat sau neconditionat conf. preved art.86 al(3)din HG925/2006 cu toate modif.si complet.ulterioare; formular 15-model scris.de GBE;in numerar, prin depunere la casieria CNH-SA, daca GBE este redusa ca val.;daca partile convin, GBE se poate constit.si prin retineri succesive din sumele datorate ptr.fact. partiale, cf.art.90 alin.3 din HG 925/2006 modificat prin HG 1045/2011. GBE trebuie sa fie irevocabila.Modalitatea de restituire a GBE: Autoritatea contractanta are oblig.de a elibera/restitui GBE in conf.cu prev. art.92 al(1) din HG.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, in temeiul art.180 din OUG34/2006.(Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu formularul 2;Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.), 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a, c^1, d si e din OUG nr. 34/2006(Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu formularul3.1.;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 lit. a, c^1, d si e din OUG nr. 34/2006 , duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Nu se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.).3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din OUG nr.34/2006(Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.691 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu formularul 3.2;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta achizitie. Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea proceduri de atribuire, este :1. Director General?Ing. Dragoi Nicolae; 2.Director Tehnic ? Ing. Nicolescu Cristian;3.Director Economic?Ec. Popescu Verginica;4.Director Comercial?Dr.Ing.Suciu Adrian;5.Director SSM -Ing.Zamfir Dacian; 6. Ing. Sef SSM -Ing. Dragoescu Petru; 7.Sef Serv CSM-ing. Petrescu Puiu Gabriel; 8.Sef Serv.APMD?Ing.Utu Victor; 9. fara decizie: intocmit Serv. APMD-Ing. Tudor Constantin, avizare documente Serv.L.C.Juridic. Bugetul autoritatii contractante?CNH SA necesar finantarii contractelor de achizitie publica este aprobat prin H.G. nr. 99/2012.4.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului 314/12.10.2010(Certificat de participare la procedura completat in conformitate cu formularul 4).5.Acord de asociere (numai in cazul in care la procedura de achizitie se prezinta o asociatie)Acord de asociere incheiat in vederea participarii la procedura completat in conformitate cu formularul 5.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna , fara a fi obligati sa isi legalizeze.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare si numai daca o astfel de masura reprezinta o conditie necesara pentru buna indeplinire a cntractului.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici , cerintele de participare prevazute la Cap.III.2.1, a) si III.2.1, b) se vor demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere. Situatia economica si financiara si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului(cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere) Cerintele trebuie sa fie indeplinite de catre fiecare semnatar al acordului de asociere pentru partea din contract care o realizeaza. .5.Delaratie privind calitatea de participant la procedura (Declaratie pe propria raspundere, privind calitatea de participant la procedura , completata in conformitate cu formularul 6). 1.Pentru persoane juridice romane: Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului-Certificatul Constatator trebuie sa fie valabil la data dechiderii ofertelor si se va depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata.2.Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica si ca platitor de TVA sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este rezident-Sa fie documente emise conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident (de exempu certificate de inregistrare fiscala in scopuri de TVA in tara unde este rezident si/sau certificate de rezidenta fiscala). Documentele vor fi prezentate in limba straina in copii lizibile cu mentiunea "conform cu originalul" si fi vor fi insotite de traduceri autorizate/legalizate in limba romana-in original sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil la data 31.12.2011-vizat de organele competente, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3aniLista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati ontractante sau clienti privati., 2.Declaratie privind partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora- se va completa in conformitate cu formularul 9 si va fi insotita de lista privind partile din contract care urmeaza sa fie subcontractate si acordurile de subcontractare , completata conform anexei, 3.Certificarea conformitatii produselor: a)Declaratie de conformitate?model.Un model intocmit conform legislatiei in domeniu, in vigoare in Romania si UE sau emisa de un organism abilitat de lege privind indeplinirea standardelor din Caietul de sarcini.(copii lizibile insotite de traduceri autorizate unde este cazul si stampilate ?conform cu originalul?). Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001:2008 valabil la data limita de depunere a ofertelor.Se va prezenta copia certificatului ISO 9001:2008 sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.(copii lizibile insotite de traduceri autorizate unde este cazul si stampilate ?conform cu originalul?).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Anexata la prezenta invitatie de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.07.2012 09:07