Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contract de furnizare sare pentru deszapezire


Detaliu pentru invitatia numarul 354967
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SALUBRIS S.A. Iasi
Numar invitatie: 354967/22.10.2013
Denumire contract: contract de furnizare sare pentru deszapezire
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSALUBRIS S.A. IasiCod fiscal: RO 14816433, Adresa: Soseaua Nationala 43, Iasi, Iasi, Telefon: 0232-276244, Fax: 0232-266463
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Soseaua Nationala 43, Iasi, Iasi, Romania, cod postal: 700273, telefon: +40 0232276244, fax: +40 0232266463, persoana de contact: oana bularda
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: iasi sc salubris sa, sos nationala nr 43
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii de salubrizare menajera)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract de furnizare sare pentru deszapezire
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare sare pentru deszapezire
II.1.6) CPV: 34927100-2 - Sare industriala pentru deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 198, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2970 lei; se va depune in contul RO63BRDE240SV28343072400 deschis la BRD Iasi;echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Se constituie prin numerar, virament bancar sau prin instrument de garantare emis in condit legii de o societ bancara sau o societ de asigurari.Ofertantii care se prezinta la procedura in calitate de IMM vor prezenta documente care dovedesc incadrarea in categoria IMM (cf Legii 346/2004, anexa 1, 2).Valabilitatea garantie: 60 zile de la data limita de depunere a documentelor.Garantia trebuie prezentata cel maitarziu la deschiderea ofertelor.Ofertele care nu au dovata platii garantiei de participare vor fi respinse, cf art 33 din HG 925/2006.AC are dreptul de a retine garantia atunci cand ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia, cand oferta sa stabilita castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilit a ofertei si nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului sau candoferta sa castigatoare refuza sa semneze contractul de achizitie perioada de valabilitate a ofertei.Garantia constituita de ofertantul castigator se returneaza acestuia in 3 zile de la data constituirii garantiei de buna executie.Garantia constituita de ofertantii necastigatori se returneaza dupa semnarea contractului de achizitie, dar nu mai tarziu de 3 zile de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.In conform cu art 278^1 in cazul inregistrarii unei contestantii, iar CNSC respinge contestatia, AC va retine contestatorului 1980 lei
Garantie de buna executie
7% (3, 5 % pentru IMM-uri) din valoarea fara TVA a contractului.Se constituie printr-un numerar sau prin instrument de garantare care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin 2-4 din HG nr. 925/2006 se aplica in mod corespunzator.Garantia se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea trezoreriei statuluidin cadrul organului fiscal competentin administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in art. 180 din OUG 34/2006 ? formular 4.Incadrarea in situatia prevazuta la art 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2.Declaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 ? formular 5.Incadrarea in situatiile prevazute la 181 in Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 da dreptul autoritatii contractante sa excluda ofertantul respectiv din procedura de atribuire a contractului.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - se va completa formularul 6.Obligatia ofertantului de a prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.4. Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 - se va completa formularul 7.In cazul in care ofertantul se incadreaza in oricare din situatiile prevazute in 69^1 din O.U.G. 34/ 2006, oferta acestuia va fi respinsa ca inacceptabila. Persoanele cu functie de decizie in cadrul AC in ceea ce priveste organiz, derularea si finaliz procedurii sun: ing Ion Apostol, ec VirginicaPipirig, ec Oana Bularda, ing Catalin Creanga, ing Radu Filimon, Cornel Plesca 1. Persoane juridice: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul in a carui raza de activitate isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar codurile CAEN care sa-i permita sa comercializeze produsele pentru care depune oferta.Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata dereprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Pentru persoane fizice romane : se solicita autorizatia de functionare precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Documentele prezentate vor fi inaintate in copie semnata si stampilata « conform cu originalul », insotite de traducerea autorizata a acestora.3. Pentru persoane juridice/ fizice straine se solicita documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul ste rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1 Bilantul contabil la 31.12.20122.Cifra de afaceri din ultimii 3 ani prezentata in fisa de Informatii GeneralePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani2. minim un certificat constatator sau alte documente emise sau contrasemnate de beneficiari, conform art 188 alin 1 lit a certificare SR EN ISO 9001:2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.10.2013 13:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer