Achizitie publica - Contract de furnizare Seringi
Detaliu pentru invitatia numarul 330473
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330473/26.06.2012
Denumire contract: Contract de furnizare Seringi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Judetean de Urgenta Miercurea CiucCod fiscal: 4245305, Adresa: Str.Dr.Denes Laszlo nr.2, Miercurea-Ciuc, Telefon: 0745-630251, Fax: 0266-372133
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Dr.Denes Laszlo nr.2, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530180, telefon: +40 372661265, fax: +40 266372137, persoana de contact: Lakatos Marta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinta al Spitalului Judetean de Urgenta Miercurea Ciuc
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare Seringi
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONTRACTUL PRESUPUNE ACHIZITIONAREA DE SERINGI si se va derula pana la data 31.12.2012, cuposibilitatea de prelungire pana la 30.04.2013, conform art. 6 alin (3)/HG nr. 925/2006. Valoarea minima estimata pana la 31.12.2012 este 62617, 75 lei iar valoarea maxima estimata pana la data 30.04.2013 este 98399, 32, ce reprezinta valoarea globala ce cuprinde si valoarea suplimentarilor.
II.1.6) CPV: 33141310-6 - Seringi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 98, 399.32 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se prev. const. garantie de participare, conf. specific. de mai jos, (2% din val. Estimate a contr.) Valoarea garantiei de participare Lot.1.1020, 66 lei Lot.2. 231.69 lei.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si s a ataseze laoferta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (declaratia va fi intocmita in conformitate cu Anexa nr.1 la Ordonanta Guvernului nr.27/2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare). Valabilitea Garantiei de participare este termenul limita de primire a ofertelor.Completarea formularului nr.8 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire: ?Scrisoare de garantie bancara pentru participare cu oferta la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica?Modul de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare se constituie prin virament bancar (cu O.P. in contul autoritatii contractante nr.RO71TREZ3515006XXX004081 deschis la Trezoreria Miercurea Ciuc) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr. 8.
Garantie de buna executie
-se va constitui in cuantum de 10% din valoarea fiecarui contract de furnizare fara TVA-Garantia de buna executie poate fi constituita prin una dintre urmatoarele forme, conform art. 90 dn HG 925/2006:1-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, in original2- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, in originalCont Garantie de buna executie: RO71TREZ3515006XXX004081 deschis la Trezoreria Miercurea Ciuc Completarea formularului nr.9 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire: ?Scrisoare de garantie bancara de buna executie? In cazul I.M.M-urilor ? 50%se va face obligatoriu si dovada incadrarii in aceasta categorie, printr-o declaratie pe propriaraspundere conform Anexei la Legea 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Completarea formularului nr.1 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? in original (completata in conformitate cu Formularul nr.1)a)Completarea formularului ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare??( completata in conformitate cu Formularul nr.2)b)Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- in copie stampilata conform cu originalul si semnatac)Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- in copie stampilata conform cu originalul si semnata- Depunere Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta(completata in conformitate cu Formularul nr.3)- Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 691 (evitarea conflictului de interese cu semnatarii documentatiei de atribuire, respective Dr.Demeter Ferenc manager, Dr. Vitos Attila director medical, ec. Balazs Katalin director financiar contabil, as.pr. Domokos Ildiko director ingrijiri, jr. Marton Judit ? jurista institutiei) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(completata in conformitate cu Formularul nr.4) Depunerea unui Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic a codului CAEN corespunzator produselor care fac obiectul contractului - in original sau copie legalizata, copie semnata si stampilata in conformitate cu originalul Documentul se va depune in original, copie legalizata sau copie certificate cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului, emis cu maxim 30 zile inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentul original/copie legalizata.- Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare in conformitate cu pevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.- Documente edificatoare care sa dovedeasca apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului de furnizaresolicitat: 1.Avizul de functionare , eliberat de Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale, in termen de valabilitate. - copie semnata si stampilata in conformitate cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara: Ultimul Bilant contabil vizat de organele de resortFormular de informatii generala, cu prezentarea cifrei de afaceri pe ultimele 3 ani, din care sa reiasa cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011) in moneda nationala si in euro (completata in conformitate cu Formularul nr.5)Daca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse efectuate din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (completata in conformitate cu Formularul nr.7)Mostre: Se solicita prezentarea cel putin o mostra sau a max.3 mostre din fiecare produs ofertat pana la data limita de depunere a ofertelor (SERINGI U.F. 1 ML CU AC, SERINGI U.F. 2 ML CU AC, SERINGI U.F. 5 ML CU AC, SERINGI U.F. 10ML CU AC, SERINGIU.F. 20 ML CU AC, SERINGI INSULINA 100 U.I CU AC NEDETASABIL, SERINGI U.F 50 ML FARA AC LUER ? LOCK, SERINGI U.F 50 ML CU AC CU CONECTARE LUER, SERINGI U.F 100 ML, FARA AC, CU CONECTARE GUYON).Declaratie de conformitate pentru produs pentru confirmarea marcajului CE emis de un organism abilitat ce atesta conformitatea produ In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Autoritatea contractanta va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Documentele care dovedesc standarde de asigurare a calitatii : - Standarde de asigurare a calitatii in domeniul la care se incadreaza produsele ce fac obiectul achizitiei ? certificat ISO 9001 sau echivalent pentru ofertant, copie semnata si stampilata pentru conformitate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin intermediul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2012 15:15