Achizitie publica - CONTRACT DE FURNIZARE SERINGII
Detaliu pentru invitatia numarul 342008
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342008/24.01.2013
Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE SERINGII
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHECod fiscal: 4202010, Adresa: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Telefon: +40 0267311675, Fax: +40 0267311675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520064, telefon: +40 0367730040, fax: +40 0367730040, persoana de contact: BECSEK ATTILA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Judetean de Urgenta ?Dr.Fogolyan Kristof-Municipiul Sf. Gheorghe , str.Stadionului nr.1-3 , Jud. Covasna
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE SERINGII
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1. Sringa de unica folsinta sterila de 1 ml cu ac9000buc2. Seringa de unica folosinta sterila de 2 ml cu ac95000buc3. Seringa de unica folosinta sterila de 5 ml cu ac120000buc4. Seringa de unica folosinta sterila de 10 ml cu ac150000buc5. Seringa de unica folosinta sterila de 20 ml cu ac92000buc6. Seringa de unica folosinta sterila de 50 ml fara ac3000buc
II.1.6) CPV: 33141310-6 - Seringi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 85, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare laprocedura de cerere de oferta este de 2% din valoarea estimata a contractului fara TVA , adica1718RON, ( 387 EURO, 1 euro = 4.40 ron) si se poate prezenta dupa cum urmeaza1. Sringa de unica folsinta sterila de 1 ml cu ac9000buc30 lei2. Seringa de unica folosinta sterila de 2 ml cu ac95000buc230 lei3. Seringa de unica folosinta sterila de 5 ml cu ac120000buc312 lei4. Seringa de unica folosinta sterila de 10 ml cu ac150000buc580 lei5. Seringa de unica folosinta sterila de 20 ml cu ac92000buc516 lei6. Seringa de unica folosinta sterila de 50 ml fara ac3000buc50 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.01.2013 07:44