Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE FURNIZARE SERINGII


Detaliu pentru invitatia numarul 342008
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHE
Numar invitatie: 342008/24.01.2013
Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE SERINGII
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHECod fiscal: 4202010, Adresa: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Telefon: +40 0267311675, Fax: +40 0267311675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520064, telefon: +40 0367730040, fax: +40 0367730040, persoana de contact: BECSEK ATTILA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Judetean de Urgenta ?Dr.Fogolyan Kristof-Municipiul Sf. Gheorghe , str.Stadionului nr.1-3 , Jud. Covasna
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE SERINGII
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1. Sringa de unica folsinta sterila de 1 ml cu ac9000buc2. Seringa de unica folosinta sterila de 2 ml cu ac95000buc3. Seringa de unica folosinta sterila de 5 ml cu ac120000buc4. Seringa de unica folosinta sterila de 10 ml cu ac150000buc5. Seringa de unica folosinta sterila de 20 ml cu ac92000buc6. Seringa de unica folosinta sterila de 50 ml fara ac3000buc
II.1.6) CPV: 33141310-6 - Seringi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 85, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare laprocedura de cerere de oferta este de 2% din valoarea estimata a contractului fara TVA , adica1718RON, ( 387 EURO, 1 euro = 4.40 ron) si se poate prezenta dupa cum urmeaza1. Sringa de unica folsinta sterila de 1 ml cu ac9000buc30 lei2. Seringa de unica folosinta sterila de 2 ml cu ac95000buc230 lei3. Seringa de unica folosinta sterila de 5 ml cu ac120000buc312 lei4. Seringa de unica folosinta sterila de 10 ml cu ac150000buc580 lei5. Seringa de unica folosinta sterila de 20 ml cu ac92000buc516 lei6. Seringa de unica folosinta sterila de 50 ml fara ac3000buc50 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie: - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in despozitiilor art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernuluinr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. ( Formularul nr. 12 A din Sectiunea II ? Formulare) Cerinta obligatorie: - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in despozitiilor art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernuluinr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. ( Formularul nr. 12 B din Sectiunea II ? Formulare)- Certificat de atestare fiscala ( datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bigetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele vor fi depusein original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?Cerinta obligatorie: - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314//2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. (Formular nr.12D)Cerinte obligatorie - Declaratie pe propria raspundere privindneincadrarea in prevederile art.69^1 din Oug. Nr.34/2006, (evitarea conflictului de interes)aprobata cu modificarile si completarile prin Legea nr.337/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele care aproba, semneaza contractul: ANDRAS NAGY ROBERT, FÜLOP ARPAD, DOCI CRISTINA, TUVI TIMEA ERZSEBET, JOOS STEFAN LEONTIN, BECSEK ATTILA, BORICEAN VALERIA.(Formular nr.12C) Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondenta in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.01.2013 07:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer