Achizitie publica - Contract de furnizare si distributie a fructelor proaspete (mere) in cadrul ?Programului de incurajare a consumului de fructe in scoli? in anul scolar 2012 - 2013
Detaliu pentru invitatia numarul 344087
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344087/19.03.2013
Denumire contract: Contract de furnizare si distributie a fructelor proaspete (mere) in cadrul ?Programului de incurajare a consumului de fructe in scoli? in anul scolar 2012 - 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL TIMISCod fiscal: 4358029, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI DIN 1989 NR. 17, Timisoara, Telefon: 0256406300, Fax: 0256406301
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL REVOLUTIEI DIN 1989 NR. 17, Timisoara, Romania, cod postal: 300034, telefon: +40 256406300, fax: +40 256406301, persoana de contact: Daniela Martinov
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CONSILIUL JUDETEAN TIMIS, b-DUL rEVOLUTIEI DIN 1989 NR 17, Timisoara, cod postal 300034, corp anexa , etaj 2 camera E09, email [email protected], persoana de contact Daniela Martinov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare si distributie a fructelor proaspete (mere) in cadrul ?Programului de incurajare a consumului de fructe in scoli? in anul scolar 2012 - 2013
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului consta: Contractul are ca scop furnizarea si distributia fructelor proaspete (mere) pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial de stat si privat autorizat din judetul Timis, pentru anul scolar 2012?2013?. Acestea se vor livra cu caracteristicile si in conditiile solicitate in Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 570, 197.37 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 11.000 lei (50% pentru IMM-uri ?se va completa Formularul nr. 15?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?); sau echivalent leu/alta valuta la cursul BNR care va fi valabil cu 3 zile inainte de data de depunere al ofertelor. Garantia de participare se poate constitui, conform prevederilor art. 86, alin. (1) din HG nr. 925/2006: a)prin virament bancar in contul: RO71TREZ6215006XXX000339 deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara, CUI 4358029. in favoarea Autoritatii Contractante sau b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si prezentat in original. In cazul in care garantia de participare se constituie prin Scrisoare de garantie bancara, se va utiliza Formularul 14 ? Scrisoare de garantie bancara. Perioada de valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor si este cel putin egala cu perioada de valabilit a ofertei.Dovada constituirii garantiei de participare: copie dupa doc de plata sau instrum de garantare lipit pe plicul ce contine oferta, langa Formularul nr. 13 ? ?Scrisoarea de inaintare?;Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii GP in cuantumul si formele precizate vor fi respinse ca inacceptabile. Autoritatea contractanta va retine GP, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 87, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si de art. 278^1, alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Constituirea se face conform art. 90 din HG nr. 925/2006. Cuantumul este 5 % din valoarea contractului din valoarea fara TVA.Se constituie prin: - instrument de garantare emis in cond legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original.? retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. Contractantul va deschide un cont distinct la dispozitia achizitorului. Suma initiala depusa nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Achizitorul va emite pretentii asupra garantiei, in limita prejudiciului, daca operatorul economic nu isi indeplineste obligatiile asumate. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei achizitorul are obligatia de a notifica acest lucru op. economic, precizand obligatiile ce nu au fost respectate. Restituirea garantiei se va face in conformitate cu art. 92 alin. (1) din H.G nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani incheiati trebuie sa fie de minim 1140000 LeiValorile vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR, pentru anul respectiv 2010 ? 4, 2099;2011 ? 4, 2379; 2012 - 4, 4560.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro in Lei, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR pentru anii 2010, 2011 si 2012., 2.PrezentareaIn copie a bilanturilor contabile pe ultimii 3 (trei) ani fiscali consecutivi incheiati de la data limita pentru depunerea ofertelor. Insotite de dovada depunerii si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente, cu mentiunea ?conform cu originalul?In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. Operatorii economici in a caror tara nu este prevazuta publicarea bilanturilor contabile vor prezenta alte documente emise de autoritati competente, precum rapoarte de audit, rapoarte ale cenzorilor, etc., 3.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri. Pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documente doveditoare privind incadrarea in IMM.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Principalele furnizari de produse in ultimii 3 ani, 2.Experienta similara: pentru indeplinirea cerintei se solicita prezentarea unui contract sau a mai multor, maxim 2 contracte de furnizare produse similare ca natura si complexitatea obiectului achizitiei, derulate in ultimii 3 ani, a caror valoare cumulata sa fie de minim 570000 lei fara TVA. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unui numar maxim de 2 documente/contracte/procese-verbale de receptie/ recomandari emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, in copie lizibila cu ment. ?cf.cu originalul?, stampilat si semnat de ofertant., 3.Ofertantii trebuie sa faca dovada prin care este asigurata igienizarea , ambalarea merelor precum si pastrarea (depozitarea)merelor astfel incit produsele sa fie certificate pentru conformitate .Detinerea (in dotarea proprie /inchirierea sau alte forme) de spatii de depozitare pentru produsele ofertate autorizate sanitar si sanitar veterinarOfertantii vor prezenta orice tip de documente doveditoare care sa demonstreze capacitatea operatorului economic de a asigura distributia merelor la unitatile de invatamant cu mijloacele de transport precizate de ofertant in Graficul de distributie Ofertantii vor prezenta orice tip de documente doveditoare care sa demonstreze capacitatea operatorului economic de a asigura igienizarea, ambalarea si pastrarea merelor, conform normelor Ordinului nr. 111/2008, emis de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor., 4.Distributia alimentelor se va face numai de catre persoane avand cunostinte minime de igiena produselor agroalimentare sau instruite in acest sens si avand efectuat controlul medical periodic., 5 Subcontractare Declaratie privind partea/parti din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora (daca este cazul). Prezentarea documentelor relevante privind resursele materiale si umane pentru partea lor de implicare in contract. Partea/partile subcontractate vor fi insusite si contrasemnat de catre subcontractanti.Inainte de semnarea contractului, ofertantul castigator va prezenta Acordul de subcontractare incheiat intre ofertant si subcontractor in original sau in copie legalizata., 6 Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comunaIn cazul desemnarii ofertei comune castigatoare, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita legalizarea asocierii.Se solicita prezentarea Acordurilor de Asociere sau a Scrisorilor preliminare de asociereSe solicita prezentarea Scrisorilor de imputernicire prin care membrii asocierii nominalizeaza Liderul asocierii., 7Ofertantul are obligatia de a prezenta mostre cu fructele proaspete (mere)ce urmeaza a fi furnizate. Mostrele vor fi insotite de buletine de analiza (valabile la data limita de depunere al ofertelor)privind continutul rezidurilor de pesticide si metale grele, conform OrdinuluiMinisterului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale nr.243/05.11.2012, privindspecificatiile tehnice pentru procedurile de atribuire a contractelor de furnizare a fructelor in scoli.Mostrele se vor depune impreuna cu oferta, neprezentarea lor duce la descalificarea ofertantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.03.2013 16:09