Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare si distributie produse lactate pentru elevii si prescolarii din municipiul Sighetu Marmatiei in anul scolar 2012 -2013


Detaliu pentru invitatia numarul 333023
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL SIGHETU MARMATIEI (PRIMARIA)
Numar invitatie: 333023/03.08.2012
Denumire contract: Contract de furnizare si distributie produse lactate pentru elevii si prescolarii din municipiul Sighetu Marmatiei in anul scolar 2012 -2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL SIGHETU MARMATIEI (PRIMARIA)Cod fiscal: 3695174, Adresa: strada Bogdan Voda nr.14, Sighetu Marmatiei, Telefon: 0262-311001, Fax: 0262-311069
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Bogdan Voda nr.14, Sighetu Marmatiei, Romania, cod postal: 435500, telefon: +40 0262-311001, fax: +40 0262-311069, persoana de contact: Vasile Dragus
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Bogdan Voda nr.14, Sighetu Marmatiei, Romania, cod postal: 435500, telefon: +40 0262-311001, fax: +40 0262-311069,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare si distributie produse lactate pentru elevii si prescolarii din municipiul Sighetu Marmatiei in anul scolar 2012 -2013
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie furnizarea, transportul si distributia de produse lactate pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, din municipiul Sighetu Marmatiei, in anul scolar 2012 -2013.Nota : numarul de beneficiari pe unitatea de invatamant este estimativ, urmand a se actualiza dupa definitivarea inscrierilor.
II.1.6) CPV: 15511210-8 - Lapte UHT (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 458, 750.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare este in suma de 7.000 lei pentru si se va constitui, conform art. 86 alin.1 din HG nr. 925/2006: prin virament in contul PRIMARIEI municipiului SIGHETU MARMATIEI RO87TREZ4375006XXX000789 , STR.BOGDAN VODA NR.14, cod fiscal 3695174, JUD.MARAMURES, COD postal 435500 - se prezinta OP confirmat de banca emitenta sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original (model Anexa11). Valabilitatea garantiei pentru participare va fi de minimum 90 de zile calendaristice incepand cu data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (Anexa 07.1 si Anexa 07.2).Autoritatea Contractanta va retine o parte din garantia de participare, ofertantul pierzand o parte din suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in situatia prevazuta la art.278^1, alin.(1),
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 10% din pretul contractului ce urmeaza a fi atribuit, exclusiv TVA, conf. art. 90 alin. (1) si (2) din HG nr. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Anexa 15 ), care devine anexa la contract. GBE a contractului trebuie constituita in termen de max.10 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Perioada de valabilitate a GBE trebuie sa acopere perioada de timp pana la data incheierii procesului-verbal de receptie finala calitativa si cantitativa a produselor. Ofertantii tip IMM , beneficiaza de reducere de 50% a cuantumului GBE (pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documentele prin care dovedesc ca sunt IMM).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006-Declaratie privind eligibilitatea (ANEXA12 A);
- Neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG34/2006 (Anexa12B); original;
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: catre bugetul general consolida si cel privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarii platii obligatiilor exigibile de plata. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat. Toate certificatele /documentele trebuie sa fie prezentate in oricare dintre formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" si trebuie sa ateste ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Declaratii privind calitatea de participant la procedura (ANEXA 12 C), - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (ANEXA 16);
- Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr. 34/2006 (ANEXA12 B^1); Pers.care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt toate persoanele care aproba/semneaza documente emise inlegatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractului de achizitie publica: Jr.Ovidiu Gheorghe Nemes ? primaring.Horia Scubli ? viceprimarEc.Ioan Barbus ? director executivJr.Diana Dunca ? secretarul municipiului Sighetu MarmatieiIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. In cazul in care ofertantul are subcontractanti declarati, fiecare subcontractant va prezenta documentul mentionat.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.?Informatii privind asociatii -Anexa 10 - Declaratie privind legalizarea asocierii. Ofertantul-lider, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului.- Acord de asociere, conform ANEXEI 4.Toate certificatele/documentele trebuie sa fie prezentate in oricare dintre formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" si trebuie sa ateste ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoane juridice/fizice romane: Existenta unei forme de inregistrare si/sau atestare / apartenenta din punct de vedere profesional : -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului contine si domenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In cazul prezentarii documentului in copie "conform cu originalul", autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizataPersoane juridice /fizice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului contine si domenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata "conform cu originalul" semnata si stampilata si vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pentru partea din contract pe care o realizeaza asociatul/asociatii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se sol.real.unei CA med.an.din dom.contr. (lactate) pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) = val.min.imp. 900.000 lei. Of.tb sa prez. Anexa 06 ? Inf.gen.cu prez. CA med.de af. din dom.contr. (lactate) pe ult. 3 ani pt.care exista ex.fin.inch.(2009, 2010, 2011). Val.vor fi expr. in lei. In caz. in care of. este dep. de o asoc. se va prez. o fisa centr.ptr asoc., semn. de reprez. legal al asoc.- lider, prec.si fise centr.indiv. ptr fiec. asoc. in parte, In caz.of. indiv. se va lua in cons. CA med.an. pe cei 3 ani de ref. In caz.of. com. se va lua in calc. CA med.an. a asoc., calc.ca med.aritm. an. a CA an. Ind.Of. IMM benef.de red. de 50% In caz.asoc., red. de 50% se aplica doar daca toti asoc. sunt IMM.2. Of.va prez.bil. ctb pt. anii 2010, 2011, viz.si inreg. de org.comp., ca doc.dov.ptr indepl. Cer.ref.la CA.Doc.vor fi prez.in cop.cert. cf.cu orig.. Of. Nerez vor prez. trad.aut. ale doc./ o sit.fin. in forma imp. prin leg..stat. resp., In caz. of./cand. isi demonstr. sit.ec.si fin.cu sust.acord. in cf.e cu prev. art. 186 alin. (1) din OUG nr. 34/2006, de catre o alta pers., atunci ac.are oblig. de a dov. sust. de care benef.prin prez.unui angaj.ferm al pers.resp., inch.in forma autent., prin care ac.confir.fapt.ca va pune la disp.of./ cand. res.invoc.Pers. care asig. Sust.fin. nu tb sa se afle in sit.care det. excl. din proc.de atrib. cf prev. art. 180 si art. 181 lit. a, c1 si d din OUG nr. 34/2006. Astf., ang. ferm prez.de of./cand.tb sa evid. fapt. ca disp. acest.se va real.necondit., in fct de nec. care apar pe parc. Indepl. Contr. in cauza. Pers.sust. a unui op. ec. ptr part. la proc. de atr.a contr.de fur. este obl. sa prez.urm. doc.: decl. priv.elig. - Anexa 12A, in orig.; decl.priv.neincadr. in sit. Prev. la art 181 lit, a, c1 si si d-Anexa 12B^2, in orig.; decl. priv. neincadr.in sit. art.69^1-Anexa 12B^1, in orig.; -Anexa 19 ? Angaj. Tert sust.fin., inch.in forma aut. - Anexa 19^1 Angaj. Tert sust.fin..
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista princ. livr.de prod.efect.in ult.3 ani1) Of. va face dovada ca in ultimii 3 ani a livrat prod.simil., in val.de: - min. 450.000 lei fara TVA, demonstr.prin cel putin un contr. sau prin insum. a max.trei contr. din lista prezentata.2) Prez.de recomand.sau doc.const./p v de rec. din partea benef., in copie lizib.cu ment., ,cf cu orig.", care sa conf. livr.de prod.simil.Of.vor prez. ANEXA 12 E, in orig., cont.val., per.de livr., benef., Of.va prez.cop.lizib.cu ment., ,cf cu orig." dupa contr./part.relev. din contr.simil.din care sa rez. part.contr., ob.contr., dur.contr., pret., prec.si pag.fin.cu semn. Data de ref. ptr calc. ult.3 ani este data dep.of.. Ptr echiv.val./lei se va avea in avea in ved.curs.med.anual BNR, Se sol.ca of.sa fie producator si/sau distrib.autoriz.de prod.lactate. Producatorii trebuie sa prezinte licenta de fabricatie pentru produsele lactate oferite, iar distribuitorii vor prezenta contracte/precontracte cu producatori autorizati, insotite de licenta de fabricatie de la producator. In cazul persoanelor juridice straine, se vor prezenta documente echivalente, in copie legalizata sau conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana, Se sol.prez. Aut.san. vet.ptr schimburi intracomunitare cu prod.alim.de orig. animala - dov.detin. marcajului de identif. stampila ovala, specif.in Regul. CE 853/2004 priv.stab.unor norme spec.de igiena care se aplica alim.de orig. animala.Ofertantii vor prezenta autorizatia sanitar veterinara pentru schimburi intracomunitare cu produse alimentare de origine animala, conform Ordinului A.N.S.V.S.A nr. 57/2010, in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul"., Inf.priv.dot.specifice.1. Se sol.ca of. sa disp.de min.2 mijl.auto spec., aut.in cf cu prev.leg.in vig., care sa asig.transp.prod. lactate de la furn.catre unit.scol.2. Of.vor face dov.ca dispun de spatii de dep.aut. ptr asig. pastr.prod. lact. pana la data distr.Of.tb sa prez.inf.ref.la dot.cu echip. spec.ptr indepl.contr. (de ex.: autoveh., depoz.), prin compl. Anexei 12H. Of.tb sa nomin. dot.tehn.care vor part.dir.la indepl.contr. in cf cu CS. In caz.asoc. Anexa12H, tb sa fie compl.delid.asoc.- va cupr.echip.de la toti part.asoc.Se va prez.lista mijl. de transp.care vor fi aloc.ptr realiz.distrib. prod.lact.ptr indepl.contr. insot.de certif. de inmatr.ptr toate mijl.prez., in copie cert.cf cu orig.Ptr mijl.de transp.afl.in folos.sau inchir.pe per.contr.se va prez. c.de comodat si/sau inchir.Se vor prez. aut.san.-vet.ptr mijl.de transp. cf Ord. A.N.S.V.S.A. nr.57/2010.Se sol.prez.unei liste cupr.spat.de dep.ptr pastr.prod. lact.si fisa mijl.fixe.Se vor prez.aut.san-vet pt depoz., Inf.ref.la personala) Efectivele med.an.ale pers.angaj.si pers. de cond. din cadrul org.of. in ult. 3 ani (2009, 2010, 2011)b) Lista pers.resp.dir.cu indepl.contr. Distrib. prod. lact. se va face numai de catre pers.care au insus.not.fundam.de igiena si exam.med.efect.cf prev.in vig.Ofertantii vor prezenta Anexa 12I, in original.Ofertantii vor completa Anexa 4.4.1 .B, in original. Se vor prezenta certificatele/atestatele care dovedesc indeplinirea cerintei minime in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul. Pentru personalul care nu este angajat permanent al ofertantului, ofertantii au obligatia de a prezenta contracte de colaborare cu acesta in copie certificata conform cu originalul. Pentru persoane juridice straine, se vor prezenta documentele de atestare profesionala echivalenta specifica tarii in care ofertantul este rezident. Aceste documente vor fi insotite de traducerile autorizate in limba romana., In caz.in care of./cand.isi demonstr. cap.teh.si prof. invoc.si sust.acord.de catre o alta pers. atunci ac.are oblig.de a dovedi sust. de care benef., prin prez.unui angaj.ferm al pers.resp., inch. in forma aut., prin care ac. confir.fapt.ca va pune la Disp. of./cand. res. teh.si profes. invoc..Pers. care asig. sust.tehn.nu tb sa se afle in sit.care deter. excl.din proc. de atrib., cf prev.art. 180 si art. 181 lit. a, c1 si d. Pers.jur.sust.poate sustine un op.ec.partic.la o proc.de achiz.prin pun.la disp.a res.tehn.si prof.solic.de catre aut.contr.prin Doc.de atrib.a contr. In caz.dat, pers.sust.unui op.ec. ptr part.la proc. de atrib.a contr.de furniz.este oblig.sa prez.in original: Anexa 12A , Anexa12B^2 , Anexa12B^1 , Anexa 20 - ANGAJ. priv.sust.tehn.si prof.a of./grup.de op.ec., inch.in forma aut., Anexa nr. 22 -Decl.tert sustin teh.si prof.- LISTA priv.pers.angaj si al cadr de cond, Anexa nr. 20^1 -Angaj.tert sust.tehn.si profes., Lista cuprinzand subcontractantii Acordurile de subcontractare, daca este cazul.Ofertantii vor prezenta Anexa 12G, in original, insotita si de fotocopii ale acordurilor de subcontractare, daca este cazul. Subcontractantul/subcontractantii va/vor prezenta ANEXA 12 B^1, in original, daca este cazul. Pentru fiecare subcontractant declarat se vor prezenta documente cu privire la resursele materiale si umane care vor fi implicate in contractul ce urmeaza a fi indeplinit. Acordurile de subcontractare prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta. ISO 9001 sau echivalent, ISO 22000 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.08.2012 11:45
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2012 09:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer