Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare si instalare echipamene de ventilatie


Detaliu pentru invitatia numarul 340589
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CENTRUL DE PROIECTE CULTURALE AL MUNICIPIULUI BUCURESTI - ARCUB
Numar invitatie: 340589/04.12.2012
Denumire contract: Contract de furnizare si instalare echipamene de ventilatie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRUL DE PROIECTE CULTURALE AL MUNICIPIULUI BUCURESTI - ARCUBCod fiscal: 9658744, Adresa: STR. BATISTEI NR. 14 SECTOR 2, Bucuresti, Telefon: 3192690, Fax: 3192692
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. BATISTEI NR. 14 SECTOR 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020923, telefon: +40 213192690, fax: +40 213192692, persoana de contact: MIHAELA PAUN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. BATISTEI NR. 14 SECTOR 2, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare si instalare echipamene de ventilatie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare si instalare echipamene de ventilatie
II.1.6) CPV: 42520000-7 - Echipamente de ventilatie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 326, 540 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 3266 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Se poate constitui in oricare din formele precizate de art. 86 din HG 925/2006. Retinere garantiei de participare - in conditiile art 87 din HG 925/2006 si 278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum 5%. Se poate constitui in conformitate cu prevederile art. 90 alin 1 si 2 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (Ordin ANRMAP 314/2009); Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.Persoanele cu functie dedecizie in cadrul Autoritatii Contractante sunt: Mihaela Paun - Director, Alina Teodorescu - Director Adjunct, Madalina Predica - responsabil achizitii publice. Certificatul constatator de la Registrul Comertului din care sa rezulte ca informatiile prezentate sunt valabile sau reale la data limita de depunere a ofertelor ca , copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: copia ultimului bilant contabil inregistrat la AFP
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere privind contractele de furnizare, similare dinultimii 3 ani.2.Declaratie pe proprie raspundere privind efectivul mediu al personalului din ultimii 3 ani.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Descriere criteriu: Punctajul pentru criteriul ?pret? se calculeaza astfel: - pentru valoarea cea mai mica ofertata - Vmin, se acorda punctajul maxim aferent criteriului respectiv.- pentru alta valoare ofertata - Vn , punctajul se calculeaza astfel Pn = Vmin x punctajul maxim/vn
termen de livrare
20
Descriere: Punctajul pentru criteriul ?termenul de livrare? se calculeaza astfel: - pentru termenul cel mai scurt ofertat ? tmin, , se acorda punctajul maxim aferent criteriului respectiv. termenul de livrare minimacceptat este de 2 zile de la semnarea contractului iar termenul maxim este de 5 zile de la semnarea conractului.- Pentru un termen de livrare mai mare de 5 zile, oferta va fi declarata neconformaTermenul de livrare mai mic decat termenul de livrare minim acceptat nu va fi puncta in plus.- pentru alt termen ofertat - tn , punctajul se calculeaza astfel: Pn=tmin x punctajul maxim/Vn
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: se descarca din seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.12.2012 16:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer