Achizitie publica - Contract de furnizare si montare TUB RX pentru APARAT COMPUTER TOMOGRAF HISPEED DX/I
Detaliu pentru invitatia numarul 345748
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345748/23.04.2013
Denumire contract: Contract de furnizare si montare TUB RX pentru APARAT COMPUTER TOMOGRAF HISPEED DX/I
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02417 FOCSANICod fiscal: 4297584, Adresa: str. Cezar Bolliac nr.3-5, Focsani, Telefon: +40 0237210432/+40 0237216400/+40 0788616400, Fax: +40 0237210432
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Cezar Bolliac nr.3-5, Focsani, Romania, cod postal: 620167, telefon: +40 0372346024, fax: +40 0372346034, persoana de contact: Mr. Marius POPOIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare si montare TUB RX pentru APARAT COMPUTER TOMOGRAF HISPEED DX/I
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizaresi montare TUB RX pentru APARAT COMPUTER TOMOGRAF HISPEED DX/I
II.1.6) CPV: 50421200-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului radiologic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 216, 129.03 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuan gar de par a fost stab in fun de val est a serv care form ob prez proce respec 216.129, 03lei.Gar de par in cuan de 2%, este in val de4.322, 58 lei.Val estim a serv care form ob contract este de 216.129, 03lei.Gar de par se va cons in confcu preve art. 86 alin. 1, 2, 3, 4 si 6 din HGR nr. 925/2006.In caz in care aceasta se va cons sub forma de scrisoare banc , aceasta va fi in fav aut contr de pref la o banc din Rom.Sum reprez gar pen par, in cazul in care aceasta se const prin vir banc, se poate vira in contul UM 02417 Focsani ? RO57TREZ6915005XXX000084 deschis la TREZORERIA FOCSANI, cod fiscal 4297584.Dov const gar de par in fav auto contrac va fi dep in original la sediul U.M. 02417 Focsani, Strada Cezar Bolliac, Nr. 3 - 5, cod postal 620167, Judetul Vrancea, pana cel tarziu la data limita de dep a of. In caz proc online, data desch ofer coincide cu data limita de dep a ofer. In cazul in care ofer, la cons gar de par, se va prev de Legea 346/2004 va prez dec IMM.Dovada const gar de par si decla IMM (dupa caz), se vor depune si in SEAP, in copie scanata dupa orig, conf HGR 1660/2006, art. 17, alin. (1).Ofer care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare, in cuantum, forma si avand perioada de val sol in fisa de date vor fi resp la des.In cazul unei aso, gar de par se poate constde catre lid asoc sau de catre oricare alt membru al asocierii, cu conditia precizarii explicite a denumirii ofertantului (asocierii) pentru care se constituie garantia. Per de val a gar de part este de 90 dezile incepand cu data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a ofertei este de 90 de zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta va retine garantia de participare conform art. 87 alin. 1 din HGR 925/2006 si art. 278/1 alin. 1, lit. a) din OUG 34/2006 in suma de: 2161, 29lei.Data la care se va face echivalenta leu/euro este 17.05.2013.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului fara TVA, conform art. 89/ HGR 925/2006 , alin 2si seconstituie, in oricare din formele de art 90 alin 1-3 sau , in functie de val , de la art 90 alin 1 si alin 2 , cu acord castiga , prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale , contract avand oblig de a deschid la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil la dispoz auto cont , conf HGR nr 1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului. In cazul in care se const prin viram bancar se poate vira in contul UM 02417 Focsani RO57TREZ6915005XXX000084 desc la TREZORERIA FOCSANI , cod fiscal 4297584. Garantia de buna executie a contractului asigura autoritatea contractanta de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004 beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriul legat de garantia de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 - Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din O.U.G.nr.34/2006 completata in conformitate cu Formularul nr.1Aceasta trebuie prezentata si de tertul sustinator , daca este cazul.Cerinta nr.2 - Declaratie privindneincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G.nr.34/2006, completata cu O.U.G.76/2010 documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul). Acestea trebuie prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.- Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din O.U.G.34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr.2.- Declaratie de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin nr.314/12.10.2010, completata in conformitate cu Formularul nr.3- Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69?1 din O.U.G.34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea nr.161/2003, completata in conformitate cu Formularul nr.4.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante care participa la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Col.Medic dr.Constantin ADOCHITEIComandantul U.M.02417 FocsaniMr.ec.Viorel DANILADirector financiar-contabilLt.col. Margareta MANOLIDirector administrativMr. Marius POPOIUSef Birou Achizitii si ContractariP.c.c. Dr. Cristian NEGULESCUMedic Primar Radiologie ImagisticaP.c.c.Ing.Cornel NICATehnica MedicalaP.c.c. Vita LucicaContabilP.c.c. Carmina BANESOperator date-Certificat de atestare fiscala-obligatiilor exigibile la plata impozitelor si taxelor catre bugetul local care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale catre bugetul local care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Fisa de informatii generale, conform Formularului nr.5 Cerinta nr.1 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990.Documentul solicitat in cadrul acestei sectiuni poate fi depus, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul Constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificat de conformitate CE emis de un organism notificat;
- Declaratie de conformitate EC;
- Autorizatie de securitate radiological, emisa de CNCAN;
- Autorizatie de furnizare pentru produsul respective, emisa de CNCAN.- Toate certificatele si autorizatiile trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Documentele se vor prezenta sub forma de copie scanata dupa original, copie scanata dupa copie legalizata , sau copie, scanata , lizibila cu mentiunea conf cu org.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.04.2013 14:05