Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare sistem de climatizare in camere tehnice


Detaliu pentru invitatia numarul 337674
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
Numar invitatie: 337674/18.10.2012
Denumire contract: Contract de furnizare sistem de climatizare in camere tehnice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELORCod fiscal: 4267095, Adresa: Str. Eforiei nr.3 sect.5, Bucuresti, Telefon: +40 213156468, Fax: +40 213156468
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050035, telefon: +40 213161061, fax: +40 213161061, persoana de contact: Jipa Valentin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DIRECTIA GENERALA LOGISTICAStr. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare sistem de climatizare in camere tehnice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Livrarea unui sistem de climatizare a spatiilor si instalatiilor protejate in 2 camere din imobilul situat in Bucuresti, Piata Revolutiei, nr. 1;
II.1.6) CPV: 42512000-8 - Instalatii de climatizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 454, 838.71 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar de participare -9000 lei. In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii. Mod de constituire - prin virament bancar (Ordin de plata), in contul RO86TREZ7005005XXX000168 deschis la A.T.C.P.M.B, cod fiscal 4267095.- prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in originalPentru I.M.M.-uri gar - in procent de 50 % din cuantumul precizat mai sus.Perioada de valabilitate -60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorGarantia de participare trebuie prezentata, in original, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 dinHG nr. 925/2006 si art. 278^1 lit b) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Cuantumul sumei retinuta -4234.83 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului fara TVA;Forma de constituire a garantiei de buna executie : ? Conform prevederilor art. 90, alin. (1) din H.G.R. nr. 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: inca 14 zile de la termenul limita de finalizare a contractului.Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G.R. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formular nr. 4 - Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 (completat de operatorii economici - lider, asociat, tert)Formularul nr.5- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006(completat de operatorii economici - lider, asociat, tert)Formularul nr.10 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura, (completat de operatorii economici - lider, asociat, subcontractant)Formularul nr. 17 - CERTIFICAT de participare la licitatia deschisa cu oferta independenta (completat de operatorii economici - lider, asociat)Formularul nr. 14-Declaratie privind evitarea conflictului de interese(completat de operatorii economici - ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subcontractanti/ terti sustinatori)Persoane ce detin functii de decizie1.DRAGULIN STELICA: director general al Directiei Generale Financiare;2.BUNGHIUZ FLORIN NICOLAE - director general Directia Generala Logistica, 3. DOBRESCU DAN - director adjunct Directia Generala Logistica4. LIDIA HUMIN - director adjunct Directia Generala Logistica5. RADU VALERIU - imputernicit sef Grup Achizitii Publice, 6. STOICA MARIN - sef serviciuCertificate constatatoare privind plata impozitelor si taxelor ANAF si DITL, din care sa reiasa ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;. Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii in copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata, avand mentiunea ?conform cu originalul? .Se va solicita ofertantului situat pe primul loc sa prezinte, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica, Certificatul contatator emis de ORC in copie legalizata sau in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: prezentareabilantului contabil (inclusiv contul de profit si pierdere) la data de 31.12.2011declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, in conformitate cu formular nr.6. Cifra medie pe ultimii 3 ani va fi de minim 400000 lei Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro=4, 2373 lei; Anul 2010:1 euro=4, 2099 lei; Anul 2011:1 euro=4, 2379 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor contracte de furnizare in ultimii 3 ani (formular nr. 7).2. Prezentarea de recomandari (cel putin una) din partea unor beneficiari din care sa rezulte derularea unui contract de similar (cu montaj si punere in functiune) ?cel mult egal cu valoarea estimata a procedurii insotit de recomandare din partea autoritatii contractante si proces verbal de receptie Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi Metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2012 11:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer