Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare sistem de proiectare confectii


Detaliu pentru invitatia numarul 341112
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02296 BUCURESTI
Numar invitatie: 341112/18.12.2012
Denumire contract: Contract de furnizare sistem de proiectare confectii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02296 BUCURESTICod fiscal: 4221101, Adresa: B-DUL IULIU MANIU, NR. 7-9, SECTOR 6, Bucuresti, Telefon: +40 0214107880/113, Fax: +40 0214107855
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL IULIU MANIU, NR. 7-9, SECTOR 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061102, telefon: +40 214107880, int. 181, fax: +40 214107830, persoana de contact: RADUCU IARCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-DUL IULIU MANIU, NR. 7-9, SECTOR 6, Bucuresti, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare sistem de proiectare confectii
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Sistem de proiectare confectii
II.1.6) CPV: 48321100-5 - Sistem de proiectare asistata de calculator (CAD) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 48, 383.87 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar part este de 963, 00 lei.Per de valab a gar part: va fi cel putin egala cu per valab a ofertei (90 zile), cu posib prelung la cererea AC.Se va calc de la data limita de dep ofert.Const: gar de part se vor constit prin viram bancar sau prin instrum de garant emis in cond lg de o soc bancara sau de o soc de asig, in original, in cuantumul ment.In sit in care op ec constituie gar sub forma de SGB, in original, emisa in favoarea AC, exprimata in lei, eliberata de o banca din Romania sau dupa caz, de o banca din strainatate, aceasta va fi intocm conf modelului ?SGB pentru participare? Formularul F.9Gar depart se poate constitui si prin depunerea la casieria AC: a unui OP, cu cond conf acest de catre banca emitenta, pana la data desch of; a unei sume in numerar la casieria UM, in cazul in care val gar part este redusa (3.000RON). In cazul constituirii gar part prin virament bancar, suma aferenta se va vira in contul RO05TREZ7065005XXX000090 la Trez sector 6 Bucuresti. AC aplica preved L 346/14.07.2004 ofertantii avand posib de a constitui gar de part la licitatie in cuantum de 50% din val solicitata, in sit in care fac dovada indep cond precizate la art. 3 si 4 din lg anterior mentionata.Scrisoarea/instrum de gar bancara de part la procedura vor fi emise in favoarea AC si vor fi prezentate obligatoriu in original, intr-un plic separat, cel mai tarziu la sedinta de deschidere a ofertei.In cazul asocierii toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria I.M.M.- urilor pentru a beneficia de prevederile legii 346/2004.
Garantie de buna executie
Gar de buna executie este de 10 % din pretul contractului de furnizare, fara T.V.A. Ofertantul castigator, care a facut dovada incadrarii in categoria IMM, poate constitui gar de buna executie in cuantum de 5 % din pretul contractului de furnizare, fara T.V.A.Orice instrument de garantare prevazut la art . 90 alin.1-3 din HG 925/2006, se va prezenta AC, in original, inainte de semnarea contractului. Modelul form este cel prezentat in sectiunea ?Formulare si modele? (Formularul F 13). Scrisoarea de garantie bancara de buna executie va fi valabila 30 de zile peste data valab contractului.ACaplica prevederile Legii 346/14.07.2004.In cazul in care o oferta comuna va fi declarata castigatoare pentru constituirea garantiei de buna executie se va proceda in acelasi mod prevazut pentru constituirea garantiei de participare prevazuta la pct. III.1.1.a)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la cerere de oferte cu oferta independenta potrivit Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAPPrezentarea Formularului F 0c din sectiunea ?Formulare si modele?Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM -In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul trebuie sa completeze si sa prezinte, in original, la vedere o declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate conform modelului prevazut in Legea 346/14.07.2004(anexele 1 si 2) , pentru asigurarea autoritatii contractante ca ofertantul se incadreaza in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale.NOTA: Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.Documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele, prenumele si functia semnatarului.Documentele vor fi emise pentru fiecare operatori economici, in cazul unei asocieri, daca este cazul.Informatii privind asociereaOperatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere ? Formularul F8 din cadrul sectiunii Formulare si modele din care va rezulta cel putin urmatoarele: - faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
- nominalizarea liderului asociatiei;
- comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
- platile se vor face catre liderul asociatiei;
- partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico-financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate la punctele III.2.2.) si III.2.3.) din prezenta Fisa de date a achizitiei din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea tuturor criteriilor de calificare si selectie prevazute in Fisa de date a achizitiei.Forma juridica pe care trebuie s-o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul: autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.In cazul asocierii toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria I.M.M. - uri pentru a beneficia de prevederile legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitateaPrezentarea Formularului F.1. din sectiunea ?Formulare si modele? a prezentei documentatii de atribuireDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 si 691 -Prezentarea Formularului F.2. din sectiunea ?Formulare si modele? a prezentei documentatii de atribuireIncadrarea in situatiile prevazute la art. 181 si art. 691 din O.u.G. nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea acordului-cadru.Reprezentantul autoritatii contractante este domnul Alexandru NEDELCU. Persoane implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Gabriel ANDREI, Dumitru LIXANDRU, Adrian CHIS, Cristina MOLDOVANU - DRAGAN, Florentina MARIN, Nicolae DRAGAN, Mariana BALEA.ATENTIE: - daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu autoritatea contractanta in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractantaa fot pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii ce catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.Certificate constatatoare Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, astfel: a) pentru candidatii din tara: - certificat/certificate de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor pentru asigurarile sociale) pentru persoane juridice, eliberate de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate care au calitatea de creditor bugetar;
-certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de primarie (Consiliul Local).b) pentru candidatii din alta tara: - formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nuse emit documente de natura celor prevazute la lit. a), autoritatea contractanta accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritatiadministrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionalecare are competenta in acest sens.Documentele, mai sus mentionate, vor fi prezentate in original sau in copielegalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si trebuie sa evidentieze situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Neindeplinirea cerintei atrage excluderea ofertantilor din procedura cu exceptia situatiei in care operatorii economici prezinta esalonari la plata impozitelor.Fisa de informatii generale-Prezentarea Formularului F.3. din sectiunea ?Formulare si modele? a prezentei documentatii de atribuireVor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si 181, precum si ofertantii care nu respecta prevederile art. 46 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta -Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine / Oficiul National al Registrului, prezentat in original sau in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.Pentru persoane fizice romane: Autorizatie de functionare.Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care nu au obiectul de activitate producerea, respectiv comercializarea produselor care fac obiectul cererii de oferte in functie de calitatea in care acestia participa.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP sau la sediul U.M. 02296 Bucuresti
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.12.2012 08:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer