Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE FURNIZARE SISTEME CU VALVE CHIRURGIE HEPATICA SI RENALA - 2 buc


Detaliu pentru invitatia numarul 354710
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC SFANTA MARIA
Numar invitatie: 354710/15.10.2013
Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE SISTEME CU VALVE CHIRURGIE HEPATICA SI RENALA - 2 buc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC SFANTA MARIACod fiscal: 4382558, Adresa: bdul ion Mihalache nr. 37-39, sector 1, , Bucuresti, Telefon: 021.222.05.00;222.37.55, Fax: 021.222.37.55
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: bdul ion Mihalache nr. 37-39, sector 1, , Bucuresti, Romania, cod postal: 011172, telefon: +40 212220500, fax: +40 212223755, persoana de contact: Compart. Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: bdul ion Mihalache nr. 37-39, sector 1, , Bucuresti, Romania, cod postal: 011172, telefon: +40 212220500, fax: +40 212223755
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE SISTEME CU VALVE CHIRURGIE HEPATICA SI RENALA - 2 buc
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SISTEME CU VALVE CHIRURGIE HEPATICA SI RENALA ?2 bucati
II.1.6) CPV: 33169000-2 - Instrumente chirurgicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 225, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie estte de participare: 2258, 00 ronGarantia de participare poate fi constituita conform prevederilor art.86 alin.(1) din HG nr.925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Cursul valutar este cursul de schimb stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita a depunerii ofertelor.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor - in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului incheiat si va fi constituita in maxim 5 zile lucratoare de la primirea contractului semnat de ambele parti de catre furnizor, in conformitate cu prevederile art. 90 din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii: 1.Declaratie privind eligibilitatea ? Formular 12.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular23.Declaratia pe propria raspundere a ofertantului privind neincadrarea in prevederile art. 69 1, din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 3. Persoanele de decizie privind procedura de atribuire sunt: Cc.Univ.St.Gr.I Dr. Narcis Copca - Manager, Ec. Octavia Ene - Director fin-ctb, Adriana Nita - Consilier Juridic , Dr. Hanna Adrian - Presedinte comisie de evaluare a ofertelor, Ctb. Pavel Elena - membru comisie de evaluare, Ref. Mihalache Ioana - membru comisie de evaluare , Ref. Neamtu Daniela - membru supleant , TeodorofDaniela - membru supleant .4. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta? Formular45. Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular 56.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local eliberat de Primarie (Consiliul Local )din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor . - se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?7.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor - se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu pemite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata , operatorii economici po depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin(4) din HG 925/2006. Intr-o astefel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin (3) din Ordinul nr. 509/2011.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este resident.Incadrarea ofertantului in conditiile prevazut de catre art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului. III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleCerinte obligatorii: 1.Certificat constatator eliberat de ONRC, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la informatiile cuprinse in acest document , informatiile trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Vor fi calificati doar operatorii economici care au in domeniul de activitate furnizarea produselor care fac obiectul prezentei procedure de achizitie.Certificatul constatator se va prezenta in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru operatorii economici straini, documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct devedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit.Ofertantul castigator va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de trasmiterea comunicarii rezultatului procedurii, certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului in original sau copie legalizata.Imposibilitatea demonstrarii inregistrarii ofertantului ca persoana juridica/fizice avand in obiectul de activitate furnizarea produselor care sunt cerute prin prezenta documentatie, atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 11. Informatii generaleInformatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind personalul propus pentru indeplinirea contractului ? lista cu personalul de specialitate care va asigura instruirea personalului beneficiarului., Cerinta nr. 2: Certificat de marcaj CE emis de un organism notificat sau Declaratie de conformitate CE a producatorului ca produsul ofertat este conform cu Directiva CE pentru dispozitivele medicale in care se incadreaza echipamentul medical - se va prezenta o copie a acestuia-semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?. Certificat ISO 9001 (copie conform cu originalul, semnata si stampilata) sau orice alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate.In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Operatorii economici: vor prezenta certificatele/documentele relevante insotite de traduceri autorizate in limba romana.Autorizatiile, avizele si certificatele depuse in faza de ofertare trebuie sa fie valabile la data limita de primire a ofertelor.In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite pentru fiecare membru al asocierii pentru partea lui de implicare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.10.2013 09:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer