Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare SOLUTII INJECTABILE


Detaliu pentru invitatia numarul 329023
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA MOINESTI
Numar invitatie: 329023/07.06.2012
Denumire contract: Contract de furnizare SOLUTII INJECTABILE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA MOINESTICod fiscal: 4278710, Adresa: ZORILOR, NR.1, Moinesti, Telefon: 0234362520, Fax: 0234362698
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Mun. Moinesti, STR.ZORILOR, NR.1, Jud. Bacau, Romania, cod postal: 605400, telefon: +40 234362520, fax: +40 234362698, persoana de contact: OANA GAMAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediu Autoritate contractanta : str.ZORILOR, NR.1, Moinesti, jud. Bacau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare SOLUTII INJECTABILE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie medicam.- SOLUTII INJECTABILE, destinati utilizarii in spital.Conf. prevederilor art.6 din H.G. nr.925/2006, val.minima 333.998, 00leipana la 31, 12, 2012, val.maxima 478.024, 00lei. Val.minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
II.1.6) CPV: 33692500-2 - Solutii injectabile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 478, 024 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 2% din valoarea estimata, total in valoare de 6.680RON.Se constituie prin virament bancar sau printr-un instr.de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc.de asigurari, care se prezinta in original, valabila pentru o perioada de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Va fi platita in contul de virament RO26TREZ0635006XXX001116, deschis la la Trez.Moinesti, cod fiscal 4278710 confirmat prin extras de cont emis de Trezorerie sau alte modalitati de constituire acceptate: Instrument de garantare emis de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari, pentru obiectivul : SOLUTII INJECTABILE- COD CPV 33692500-2, la SMUM: str. Zorilor, nr.1, Mun.Moinesti, Jud.Bacau, pentru valoarea de 6.680, 00lei. In cazul scrisorii de garantie bancara se va completa Formular 1 sau oricare alte modalitati ce respecta prevederile legale. Conform Art.86 alin. (6) din HG 925/2006 ?garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor?.In conformitate cu prev.art.16 alin.(2)din Legea 346/2004 privind stimularea intreprinderilor mici si mijlocii, cu mod. si completarile ulterioare, ofertantii au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie. Se va constitui numai in lei. In vederea respectarii prev.art.88, alin.2 din HGR 925 se va prezenta un document in care vor preciza contul IBAN? pentru restituirea garantiei de participare in timp optim.In conditiile in care ofertantul depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, AC are dreptul de a retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului sumele prevazute la art 278' din OUG nr. 34/2006 actualizata si modificata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 2% din valoarea contractului fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare, conform art. 90 din HG 925/2006 inainte de data de incheere a contractului. Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 si art 181 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- se solicita Formularul nr. 3 completatCerinta nr. 2Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Completarea Formularului nr. 4Cerinta nr. 3Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane care detin functii de decizie in cadrul Spitalului Municipal de Urgenta Moinesti, implicate in procedura de achizitie, sunt: Managerul- Dr. Adrian Cotirlet, Directorul financiar contabil-Ec. Gaman Oana, Sef birou Achizitii-Ec. Leca Daniela, Jurist- Botezatu Maura, Farm.Tugulea Luminita.Completarea Formularului nr. 5Cerinta nr. 4Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completarea Formularului nr. 17 Cerinta nr. 1Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.Depunerea unui Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in copie certificata pentru conformitate cu originalul.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantilor castigatori li se vor solicita certificatele constatatoare emise de Registrul Comertului in original sau copie legalizata pentru a se verifica conformitatea documentului.Pentru persoane juridice straine: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare in conformitate cu pevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.-Daca exista asociati documentele solicitate vor fi depuse si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.Cerinta nr. 21. Documente edificatoare care sa dovedeasca apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat: Aviz de functionare emis de MSP pentru activitatea de comercializare a produselor solicitate sau Autorizatie de distributie angro ? eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului (copie conform cu originalul );2. Autorizatie de punere pe piata cu anexa1, anexa 2, anexa 3, conform cerintei Legii nr.95/2006, Titlu 17-Medicamentul, emisa de MS ? ANMDM, (in termen legal de valabilitate) sau Adresa de la ANMDM pe anul in curs, din care sa rezulte ca s-au facut demersurile pentru reinnoirea autorizatiei de punere pe piata, iar produsele pot fi comercializate; (copie lizibila- conform cu originalul)Daca exista asociati documentele solicitate vor fi depuse si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri pe ultimii 3 ani .Se solicita: realizarea unei cifre de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) CA = 2 x valoarea estimata a contractului fara TVA, respectiv 667.996 lei.Fiecare ofertant va prezenta cifra de afaceri raportata la valoarea estimativa totala a produselor la care participa la licitatie, conform tabel caiet de sarcini, (CAPITOLUL I, punctul1-Informatii generale). Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 2Prezentarea cel putin a unui contract sau a maxim trei contracte (in copie), pentru produse similare, prin care sa se confirme livrarea de produse (conform tabel din caiet de sarcini) a caror valoare sa fie de minim 333.998, 00 lei fara TVA. Document constatator inital/final completat si semnat sau o recomandare ? pentru fiecare contract prezentat; Din ?Recomandare/ Document constatator? trebuie sa rezulte modul in care ofertantul si-a indeplinit obligatiile contractuale.Fiecare ofertant va prezenta respectiv experienta similara raportata la valoarea estimativa totala a produselor la care participa la licitatie, conform tabel caiet de sarcini, (CAPITOLUL I, punctul1-Informatii generale)., Cerinta nr. 3Informatii referitoare la personalul de conducere, Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantiiDaca sunt subcontractanti se completeaza Formular nr. 10 cu subcontractantii si specializarea acestora. In cazul cand nu sunt subcontractanti secompleteaza o declaratie in acest sens.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2012 13:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer