Achizitie publica - Contract de furnizare solutii perfuzabile
Detaliu pentru invitatia numarul 342030
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342030/24.01.2013
Denumire contract: Contract de furnizare solutii perfuzabile
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL " ANGHEL SALIGNY" FETESTICod fiscal: 4365220, Adresa: STR.CALARASI ; NR.549, Fetesti, Telefon: +40 243361903 / 905, Fax: +40 243361902
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor depune in S.E.A.P.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare solutii perfuzabile
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Solutii perfuzabile ? 11 loturi (Anexa B), dupa cum urmeaza: Lot 1: NATRII CHLORIDUM ? sol.perf.0, 9%-500 ml;(Valoare estimata min.17200 Ron ? max.22934 Ron);Lot 2: GLUCOSUM 5% - sol.perf.5%- 500 ml;(Valoare estimata min.15275 Ron ? max.20367, 45 Ron);Lot 3: GLUCOSUM 5% - sol.perf. 5%- 250 ml;(Valoare estimata min.4900 Ron ? max.6534, 15 Ron);Lot 4: GLUCOSUM 33% - sol.inj.3, 3mg/10ml;(Valoare estimata min.500 Ron ? max.667 Ron);Lot 5: MANNITOLUM - sol.perf.15% -100 ml;(Valoare estimata min.2907 Ron ? max.3877, 02 Ron);Lot 6: SOLUTIE RINGER - sol.perf. 500 ml;(Valoare estimata min.8775 Ron ? max.11700 Ron);Lot 7: VENOFUNDIN 6% - sol.perf. 6%-500 ml;(Valoare estimata min.5700 Ron ? max.7609, 5 Ron);Lot 8: GELATINA SUCCINILATA - sol.perf. 40g/1000 ml;(Valoare estimata min.2604 Ron ? max.3476, 34 Ron);Lot 9: SODIUM DICARBONICUM - sol.perf.-8, 40%-100ml;(Valoare estimata min.111, 2 Ron ? max.150, 12 Ron);Lot 10: SODIUM DICARBONICUM - sol.perf.-8, 40%-250ml;(Valoare estimata min.118 Ron ? max.159, 3 Ron);Lot 11: ARGININA SORB.- sol.perf. 250 ml;(Valoare estimata min.4210 Ron ? max.5616, 14 Ron);Valoare estimata totala fara TVA : min.62300, 2 Ron ? max.83091, 02 Ron.Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, respectiv a contractului ce se va incheia pana la 31.12.2013 iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata globala ce cuprinde si valoarea posibilelor suplimentari.Optiuni: Prelungirea contractului pentru primele 4 luni ale anului 2014, conform art.6 din HG nr.925/2006.
II.1.6) CPV: 33621400-3 - Substituenti de plasma sanguina si solutii pentru perfuzii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 62, 300.2 - 83, 091.02 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare reprezinta 1% din valoarea fara TVA estimata de catre autoritatea contractanta pentru fiecare lot in parte, dupa cum urmeaza: Lot 1:172 lei; Lot 2:152, 75 lei; Lot 3:49 lei; Lot 4:5 lei; Lot 5:29, 07 lei;Lot 6:87, 75 lei; Lot 7:57 lei; Lot 8:26, 04 lei; Lot 9:1, 11 lei; Lot 10:1, 18 lei; Lot 11:42, 1 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Pentru operatorii economici care vor depune oferta pentru mai multe loturi, cuantumul garantiei de participare se va calcula prin insumarea garantiei de participare stabilita pentru fiecare lot in parte.In aceasta situatie operatorii vor atasa la garantia de participare un centralizator din care sa reiasa loturile pentru care depun oferta. (ex.Formular nr.11).Modalitate de constituire a garantiei de participare: -prin scrisoare de garantie bancara (daca se opteaza pt.aceasta modalitate se va utiliza Formularul nr.10).-prin ordin de plata in contul RO13TREZ3925041XXX000057 deschis la Trezoreria Fetesti, Cod fiscal 4365220;
-in numerar, prin depunere la casieria spitalului;
-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alta institutie financiara acreditata.-Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 2 zile.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.Dovada incadrarii in categoria IMM se face prin completarea si depunerea unei declaratii in acest sens.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din pretul fiecarui contract, fara TVA.Modalitate de constituire : conform prevederilor art.90 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006.Autoritatea contractanta solicita garantie de buna executie doar in cazul contractelor a caror valoare este de min.10000 Ron, fara TVA.(daca se opteaza pt.Scrisoare de garantie bancara, se va folosi Formularul nr.12).Operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, beneficiaza de o reducere de 50% din garantia de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 180 din O.U.Gnr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa Formularul nr.1 din Sectiunea Formulare, DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA.Va fi prezentat semnat si stampilat de catre persoanele autorizate.Documentul va fi prezentat si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta 2Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 181 din O.U.Gnr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa Formularul nr.2 din Sectiunea Formulare, DECLARATIE PRIVIND NEANCADRAREA IN PREVEDERILE ART.181 din O.U.G.nr.34/2006.Va fi prezentat semnat si stampilat de catre persoanele autorizate.Documentul va fi prezentat si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze la pct.a), c)indice1 si d) din art.181 din O.U.G.nr.34/2006.Se vor depune: 1.Certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor la Bugetul general consolidat din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Va fi prezentat in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??.2. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Localecare sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??.Cerinta 3Operatorii economici au obligatia de a-si certifica participarea la procedura de achizitie publica in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010. Se va depune Formularul nr.3 din Sectiunea Formulare, CERTIFICAT DE PARTICIPARE CU OFERTA INDEPENDENTA.Va fi prezentat semnat si stampilat de catre persoanele autorizate.Cerinta 4Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese) din O.U.G.nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa Formularul nr.4 din Sectiunea Formulare, DECLARATIE PRIVIND NEANCADRAREA IN PREVEDERILE art.69^1 din O.U.G. nr.34/2006.Pentru completarea declaratiei: persoanele ce detin functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager -Ec.Dugala Nicolae; Director Fin.-Contabil -Ec.Chirobocea Ecaterina; Consilier-Juridic ? Zainea Ancuta;Dr.Motoaca Elena ?Medic specialist medicina interna;Dr.Datcu Mica ?Medic primar medicina interna;As.principal farm.-David Diana; Compartiment Achizitii-publice ?Ref.Radulescu Valentin.Documentul va fi prezentat atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, dupa caz.Cerinta 5Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru participarea la procedura de atribuire.Operatorul economic care participa la procedura in nume propriu, asociatii, subcontractantii vor completa o declaratie conform Formular nr.5 din Sectiunea Formulare, DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA. Cerinta 1Operatorul economic sa fie inregistrat legal.Document edificator: se va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul de activitate al operatorului economic(obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Va fi prezentat in original/copie legalizata notarial/copie certificata , ,conform cu originalul??.Cerinta 2Autorizatia de distributie en-gros.Document edificator: se va prezenta Autorizatia de distributie en-gros, eliberata in temeiul Legii nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, Titlul XVII, Medicamentul, cu modificarile si completarile ulterioare si Ordinul Ministrului Sanatatii publice nr.1964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie en-gros de medicamente de uz uman. Se poate depune echivalent al acestui document.Documentul prezentat va fi prezentat in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul", semnat si stampilat de catre operatorul economic.Cerinta 3Autorizatia de punere pe piata a medicamentului.Document edificator: se va prezenta Autorizatia de punere pe piata prin care se autorizeaza medicamentul in Romania , emisa de Agentia Nationala a Medicamentului in baza art. 4 , lit. b) din Ordonanta Guvernului nr. 125/ 1998 privind infiintarea , organizarea si functionarea Agentiei Nationale a Medicamentului, modificata si completata , in baza art. 700 , alin.1, art. 730 alin. 5 din Legea 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii , Titlul XVII Medicamentul , in baza Ordinului Ministrului Sanatatii publice nr. 895/ 2006 pentru aprobarea Reglementarilor privind autorizarea de punere pe piata si supravegherea medicamentelor de uz uman.Se poate depune echivalent al acestui document.Documentul prezentat va fi in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnat si stampilat de operatoruleconomic ofertant.Mentiune: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator, in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale(formularul6)din care sa rezulte cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Curs BNR: 31.12.2010:1 euro = 4, 2848 lei;31.12.2011:1 euro = 4, 3197 lei;31.12.2012:1 euro = 4, 4287 Lei.Nota: In acest caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Implementarea unui Sistem de management al calitatii ISO 9001:2008.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.01.2013 15:14